نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ دسته یک آزادگان : شاهین بوشهر- مس رفسنجان

mag10

لیگ دسته یک آزادگان : شاهین بوشهر- مس رفسنجان، یکی برای رفتن، یکی برای ماندن

در ادامه هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک آزادگان از ساعت ۱۵ یکشنبه ۴ آذرماه تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خانه میزبان تیم مس رفسنجان است. دو تیم درحالی به‌مصاف هم خواهند رفت که تیم شهرداری شاهین بوشهر با یک شکست، ۵ تساوی و ۶ برد از ۴ مسابقه با کسب ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. و تیم مس رفسنجان با ۶ باخت، ۴ تساوی و دو برد و کسب ۱۰ امتیاز جایگاه دوازدهم جدول را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم بازی آخرشان در مقابل حریفان خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تیم شهرداری شاهین بوشهر در آخرین بازی خود در شیراز قشقایی این شهر را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد. و در طرف دیگر تیم مس رفسنجان در خانه ۴ بر ۱ تیم آلومینیوم اراک را درهم کوبید. شاهین بوشهر از پنج بازی اخیر خود در رقابت‌های دسته یک آزادگان ۲ تساوی و ۳ برد به دست آورده است در حالی‌که تیم مس رفسنجان در پنج بازی اخیر خود دو باخت، یک مساوی و یک برد کسب نموده است.

 شاهین بوشهر؛ شتاب برای لیگ برتری شدن

شاهین بوشهر که امسال تیم یک‌دست و آماده‌ای را راهی مسابقات لیگ دسته یک آزادگان کرده است در بازی‌های خانگی نتایج درخشانی را به‌دست آورده است. تیم شاهین بوشهر در پنج بازی خانگی خود یک تساوی و چهار برد دست آورده است تا این تیم نشان دهد در بوشهر به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. ۹ گل زده در مقابل تنها دو گل خورده در بازی‌های خانگی نشان از خط حمله آتشین و خط دفاع مستحکم این تیم دارد. شاهین بوشهر در این دیدار تلاش خواهد کرد در روند رو به رشد خود با کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی در حضور هزاران هوادار بوشهری جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کند و برای ادامه صدرنشینی نیم‌نگاهی به نتیجه بازی فجر سپاسی و پرسپولیس پاکدشت داشته باشد حضور پنج تیم ۲۲ و ۲۳ امتیازی در بالای جدول اهمیت کسب سه امتیاز این بازی را برای شاهین بوشهر دوچندان می کند. محمود فکری به‌عنوان سرمربی این تیم تلاش خواهد کرد با اتکا به بازیکنان آینده‌دار خود مانند بهمن سالاری، میلاد صارمی و حسین مالکیان برنده این بازی باشد.

مس رفسنجان؛ فرار از منطقه سقوط

تیم فوتبال مس رفسنجان در بازی‌های خارج از خانه شرایط کاملاً نامساعدی دارد. مس رفسنجان در ۵ بازی خارج از خانه خود ۳ شکست یک تساوی و تنها یک برد به‌دست آورده است این تیم برای دور شدن از منطقه سقوط جدول در این بازی سخت خارج از خانه محکوم به برد است. تیم مس رده سیزدهم با ۱۶ گل زده در ۱۲ بازی چهارمین خط حمله موفق این رقابت‌ها است. و از طرف دیگر با دریافت ۱۹ گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف را نیز به خود اختصاص داده است. میشو کرستیچوویچ به‌عنوان سرمربی این تیم می‌تواند با ترمیم خط دفاع ضعیف خود و دل‌بستن به قدرت تهاجمی تیمش در بوشهر دست به کار بزرگی بزند و با کسب هر سه امتیاز بازی خود را به رده‌های میانی جدول لیگ دسته یک آزادگان نزدیک کند. اکبر صغیری، مصطفی احمدی می‌توانند در این بازی نقش کلیدی ایفا کنند.

عبدالنبی پورخلف دیدار حساس دو تیم را در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل