نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ دسته یک؛ پیش‌بازی پرسپولیس پاکدشت – گل گهر سیرجان

گل گهر سیرجان

در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ایران روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه دو تیم گل گهر سیرجان به‌عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی و تیم پرسپولیس پاکدشت به‌عنوان تیم چهارم جدول مسابقات، روبه‌روی ‌هم قرار خواهند گرفت. این مسابقه رأس ساعت ۱۵ به میزبانی تیم پرسپولیس پاکدشت برگزار خواهد شد که با دو بازی کمتر و ۱۵ امتیاز رده چهارم جدول را در اختیار دارد و در صورت پیروزی در این نبرد (بدون احتساب دو بازی معوقه) به دو امتیازی گل گهر سیرجان صدرنشین خواهد رسید و فرصت این را خواهد داشت تا با انجام بازی‌های معوقه و گرفتن نتیجه مطلوب در آن مسابقات، صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته یک ایران شود.

پیش بینی لیگ دسته یک ایران در سایت بتکارت

بهترین خطوط حمله در برابر هم

در این دیدار تیم گل گهر سیرجان با ۲۳ گل زده با عنوان بهترین خط حمله لیگ دسته یک رو‌به‌روی پرسپولیس پاکدشت قرار خواهد گرفت و در سمت مقابل تیم پرسپولیس پاکدشت هم با ۱۹ گل زده به‌عنوان دومین خط حمله برتر این مسابقات مطمئناً برای فتح دروازه تیم مقابل نقشه خواهد کشید. در فاز دفاعی اما وضعیت تیم پرسپولیس پاکدشت مناسب‌تر از وضعیت خط دفاعی تیم گل گهر است. پرسپولیسی‌ها با ۸ گل خورده در ۸ بازی نسبت به تیم رقیب که ۱۱ گل خورده در ۹ بازی دارند، در وضعیت بهتری به سر می‌برند.

پیش بینی لیگ دسته یک ایران در سایت بتکارت

گل گهر سیرجان با آقای گل

شاگردان وینگو بگوویچ در تیم گل گهر سیرجان در این بازی چشم به مثلث آتشین خط حمله خود دارند. پیمان رنجبری با ۱۰ گل زده به‌عنوان آقای گل مسابقات، مهرداد آوخ با ۵ و امین پورعلی هم با ۵ گل زده تا اینجای مسابقات توانسته‌اند معدل هر بازی بیش از ۲.۵ گل زده را ثبت کنند که این نکته نشان می‌دهد تا چه اندازه کار برای خط دفاعی تیم پرسپولیس پاکدشت در این دیدار سخت خواهد بود.
تیم گل گهر سیرجان موفق شده است در چهار بازی اخیر خود در هر بازی سه گل وارد دروازه حریفان نماید و ۳ برد و یک تساوی را به دست آورد.
شاگردان وینگو بگوویچ در بازی هفته گذشته خود توانستند شاگردان اکبر میثاقیان در تیم کارون اروند خرمشهر را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست داده و به روند صعودی‌شان ادامه دهند.
در طرف مقابل شاگردان فرهاد کاظمی در تیم پرسپولیس پاکدشت در هفته گذشته موفق شدند شاگردان مهدی پاشازاده در تیم بادران تهران را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داده و به روند رو به رشد خود در جدول ادامه دهند. تیم پرسپولیس پاکدشت در ۴ بازی اخیر خود ۲ برد و دو تساوی را به دست آورده است که برد قاطع ۵ بر یک برابر شهرداری تبریز یکی از بردهای اخیر این تیم محسوب می‌شود.

پیش بینی لیگ دسته یک ایران در سایت بتکارت

مسابقه شش امتیازی برای هر دو تیم!

گل گهر با برد در این نبرد شش امتیازی فاصله خود با یکی از اصلی‌ترین رقیب‌هایش در راه کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه صعود به لیگ برتر را بیشتر خواهد کرد و همچنین در صورت نتیجه گرفتن دو تیم مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر، فاصله خود را با آن تیم‌ها هم حفظ خواهد کرد.
در سمت دیگر ماجرا پرسپولیس پاکدشت با شکست دادن تیم گل گهر اصلی‌ترین رقیبش را متوقف کرده و می‌تواند در جدول رده‌بندی هم (با فرض نتیجه نگرفتن تیم شاهین شهرداری بوشهر) یک پله صعود کرده و در رده چهارم جای بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل