نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ بسکتبال NBA آمریکای شمالی؛ پیش بازی پورتلند تریل بلیزرز و ساکرامنتو

لیگ بسکتبال nba

لیگ بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ جدال میانه جدولی‌ها در ساکرامنتو

ساکرامنتو کینگز و پورتلند تریل بلیزرز از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه گلدن وان آرنا (ورزشگاه خانگی ساکرامنتو کینگز ) بامداد چهارشنبه ساعت ۶:۰۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های هفتم و نهم جدول کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۱ برد برای ساکرامنتو کینگز  و ۵ برد برای پورتلند تریل بلیزرز را در پی داشته است. با توجه به فرم و بهم نزدیک بودن این دو تیم در جدول، این بازی دشوارترین بازی‌ برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

ساکرامنتو کینگز: پادشاهان درصدد صعود به پلی‌آف

تیم ساکرامنتو کینگز اکنون در رده هفتم جدول لیگ بسکتبال NBA قرار دارد که برای صعود به پلی‌آف، باتوجه به صعود هشت تیم کنفرانس غرب به پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، رتبه‌ای خطرناک محسوب می‌ شود. ساکرامنتو در آخرین بازی‌اش مقابل لس آنجلس لیکرز قرار گرفت که با نتیجه ۱۲۱-۱۱۴ متحمل شکست شد. این تیم تا پایان کوارتر سوم از حریف پیش بود اما در کوارتر چهارم این تیم با عملکردی نا‌امیدکننده بازی برده را با باخت عوض کرد. در این بازی دی‌آرون فاکس با عملکردی درخشان توانست ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس گل ثبت کند اما با این عملکرد هم نتوانست از باخت تیم خود جلوگیری کند. این تیم با میانگین آمار ۱۱۵.۲ امتیاز در هربازی در این فصل از این نظر در رده پنجم لیگ بسکتبال NBA قرار دارد. اما چیزی که باعث شده است این تیم در بالای جدول نباشد آمار امتیاز دهی این تیم به حریف است. این تیم با میانگین آمار ۱۱۶.۸ امتیاز به حریف در هربازی در این فصل از نظر در رده بیست و هشتم لیگ بسکتبال NBA جای گرفته است. این بازی مقابل پورتلند با توجه به فرم دو تیم از حساس ترین بازی ها برای پیش بینی بسکتبال NBA است.

ترکیب احتمالی: نمانیا بیلیکا، کائولی استین، دی‌آرون فاکس، بادی هیلد، ایمان شومپرت

پورتلند تریل بلیزرز: لیارد و یاران به دنبال دومین پیروزی پیاپی

تیم پورتلند تریل بلیزرز اکنون در رده نهم جدول کنفرانس غرب قرار دارند و آنها می‌دانند برای صعود به پلی‌آف بسکتبال NBA نیاز به بهبود وضعیت خود در جدول دارند. از این رو این این بازی از هیجان‌انگیزترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA است. پورتلند تریل بلیزرز در بازی قبلی خود توانست فیلادلفیا سونی سیکسرز را ۱۲۹-۹۵ را در هم بکوبد و با انگیزه‌ای فراوان پای به میدان بازی با ساکرامنتو بگذارد. ستاره آن بازی برخلاف انتظارها سی جی مک‌کالوم بود که توانست ۳۵ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس گل ثبت کند و باعث پیروزی مقتدرانه تیمش بشود. از نکات خوب بازی پورتلند ریباندهای این تیم در هربازی است، این تیم میانگین آمار ۴۸.۳ ریباند در هربازی را در این فصل ثبت کرده که از این نظر در رده سوم لیگ بسکتبال NBA  قرار دارد. حال باید دید کدام تیم برنده این بازی فوق‌العاده حساس خواهد شد.

ترکیب احتمالی: یوسف نورکیچ، .مک‌کالوم، الفاروق امینو، دیمین لیارد، ایوان ترنر

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل