نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ بسکتبال NBA آمریکای شمالی؛ پیش بازی آتلانتا هاکس و بوستون سلتیکس

لیگ بسکتبال NBA

لیگ بسکتبال NBA آمریکای شمالی؛ کار نسبتا راحت سبزها

آتلانتا هاک س و بوستون سلتیکس از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه تاکینگ استیت فارم آرنا (ورزشگاه خانگی آتلانتا هاکس ) بامداد یکشنبه ساعت ۴:۳۰  مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های دوازدهم و پنجم جدول کنفرانس شرق خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۱ برد برای آتلانتا هاکس و ۵ برد برای بوستون سلتیکس را در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول و سابقه بازی رو در رو دوتیم، این مسابقه از مناسب‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

آتلانتا هاکس: شاهین‌ها به دنبال ادامه روند پیروزی خود

تیم آتلانتا هاکس در این فصل از لیگ بسکتبال NBA عملکرد مطلوبی از خود نشان نداده و هم اکنون در رده دوازدهم جدول کنفرانس شرق قرار دارد و برای رسیدن به پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA نیاز دارد خود را به رده هشتم جدول برساند، کاری که غیر ممکن به نظر ‌می‌رسد. این تیم در آخرین دیدارش موفق شد در خانه اوکلاهما سیتی تاندر را بانتیجه ۱۴۲-۱۲۶ از پیش روی بردارد و با یک روز استراحت بیشتر به مصاف بوستون سلتیکس بیاید، از همین رو با این نکات پیش بینی بسکتبال NBA برای این بازی دشوار می‌کند. در بازی مقابل اوکلاهما یانگ، لین و کالینز مثلث خطرناکی تشکیل دادند و توانستند ۷۴ امتیاز، ۲۲ ریباند و ۱۶ پاس منجر به امتیاز ثبت کنند. یکی از نقاط ضعف آتلانتا هاکس زیاد دادن امتیاز به حریف است، این تیم در این فصل میانگین آمار ۱۱۷.۸ امتیاز در هر بازی به حریف داده‌اند که از این نظر در رده سی‌ام لیگ بسکتبال  NBA قرار می‌گیرند. حال باید دید این تیم روند پیروزی ‌اش را ادامه می‌دهد یا خیر.

ترکیب احتمالی: جان کالینز، کوین هورتر، تری یانگ ، دیندره بمبری، دواین ددموند

بوستون سلتیکس: برای صعود به پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA برد لازم است

تیم بوستون سلتیکس هم اکنون در رده پنجم جدول کنفرانس غرب لیگ بسکتبال NBA قرار دارد و دو بازی پیاپی‌است که در مسابقاتش موفق به کسب پیروزی شده‌است. آخرین بازی آنها مقابل ممفیس گریزلیز بود که توانستند در دیداری سخت و نفس‌گیر بانتیجه ۱۲۲-۱۱۶ این تیم را درخانه شکست دهند. در این بازی کایری اروینگ ستاره این تیم توانست به تنهایی، ۳۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۱ پاس منجر به امتیاز ثبت‌کند و کمک‌کند تیمش در این بازی به پیروزی برسد. تیم بوستون سلتیکس در این فصل میانگین آمار ۱۰۵.۷ امتیاز در هر بازی را به نفع خود ثبت کرده که از این نظر در رده چهارم لیگ بسکتبال NBA قرار دارد. همچنین آنها در ۸۰ درصد پرتاب های آزاد خود موفق بوده ‌اند که از این نظر هم در رده چهارم لیگ بسکتبال NBA قرار دارند. این روزها بوستون تیم آماده‌ای نشان داده‌است که این پیش بینی بسکتبال  NBA را برای این تیم ساده‌تر می‌کند.

ترکیب احتمالی: کایری اروینگ، مارکوس اسمارت، جیسون تیتوم، آل هارفورد، مارکوس موریس

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل