نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

گزارش و نکات آماری مسابقات لیگ های مطرح اروپایی (یکشنبه ۱۴ مهر ۹۸)

city

در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس و در یکی از دیدار های مهم، دو تیم منچستر سیتی و ولورهمپتون به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست دور از انتظار شاگردان پپ گواردیولا همراه بود.

لیگ برتر انگلیس ؛‌ منچستر سیتی ۰-۲ ولورهمپتون

دو گل از آداما ترائوره بازیکن سابق آکادمی بارسلونا باعث شد تا منچستر سیتی در همین ابتدای کار و در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس ، هشت امتیاز از رقیب اصلی خود در راه قهرمانی یعنی لیورپول عقب بیافتد. روز گذشته لیورپول در ثانیه های پایانی مقابل لستر سیتی به برتری رسید تا با پایان هفته هشتم همچنان رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را حفظ کرده باشد. با ثبت این نتیجه کار گواردیولا در ادامه فصل بسیار مشکل خواهد بود؛‌ اگرچه فصل گذشته نیز منچستر سیتی توانست در اواسط فصل فاصله ۷ امتیازی با شاگردان کلوپ را جبران کرده و در انتهای فصل به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند.

نکات آماری مربوط به بازی منچستر سیتی – ولورهمپتون

در چارچوب رقابت های هفته هفتم سری آ ایتالیا و در مهم ترین دیدار هفته، دو تیم اینتر میلان و یوونتوس به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی خارج از خانه شاگردان مائوریتسیو ساری همراه بود.

سری آ ایتالیا ؛ اینتر میلان ۱-۲ یوونتوس

گونزالو هیگواین، تعویض طلایی مائوریتسیو ساری ده دقیقه به پایان بازی روی حرکت ترکیبی و زیبای بازیکنان یووه صاحب توپ شد تا با زدن گل به رکورد ۱۰۰% پیروزی شاگردان کونته پایان دهد. موقعیت های فراوانی روی دروازه حریفان در این بازی به وجود آمد اما بسیاری از این حملات سهم شاگردان ساری بود و بنظر می رسد ساری با سبک یوونتوس کم کم در حال کنار آمدن است.

نکات آماری مربوط به بازی اینتر میلان – یوونتوس

در چارچوب رقابت های هفته هشتم لالیگا اسپانیا و در یکی از مهم ترین دیدار های هفته، دو تیم بارسلونا و سویا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی قاطعانه شاگردان ارنستو والورده به پایان رسید.

لالیگا اسپانیا ؛ بارسلونا ۴-۰ سویا

آنتوان گریزمان برای نخستین بار از زمان پیوستن به بارسلونا، جایی در ترکیب این تیم نداشت اما در غیاب او هموطنش عثمان دمبله نمایش درخشانی در دیدار برابر شاگردان جولن لوپتگی داشت. گل زیبای دمبله در کنار سوپر گل لوئیس سوارز و کاشته بی نقص لیونل مسی پیروزی خانگی ارزشمندی را برای آبی اناری ها به ارمغان آورد تا این تیم با کسب ۱۶ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی لالیگا اسپانیا صعود کند.

این بازی پربرخورد در انتها با اخراج دو بازیکن بارسلونا در دقایق پایانی همراه بود. رونالدو آروخو با خطا روی چیچاریتو از زمین مسابقه اخراج شد و تنها ثانیه هایی بعد عثمان دمبله به دلیل توهین به داور با دریافت کارت قرمز مستقیم زمین را ترک کرد. با توجه به تساوی بدون گل اتلتیکو مادرید و شکست گرانادا در این هفته از رقابت های لالیگا، حالا بارسلونا با این پیروزی به رتبه دوم جدول صعود کرد و پشت سر رئال مادرید ۱۸ امتیازی قرار گرفت. ال کلاسیکو حساس میان این دو تیم در هفته دهم در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.

نکات آماری مربوط به بازی بارسلونا – سویا

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل