نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آینتراخت فرانکفورت-اینتر؛ جدالی جذاب در لیگ اروپا

Eintracht Frankfurt inter

در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های آینتراخت فرانکفورت و اینتر از ساعت ۲۱:۲۵ روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفندماه مصادف با ۷ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم کامرزبانک فرانکفورت با قضاوت ویلیام کالوم مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

آینتراخت فرانکفورت؛ عزم جزم ادی هوتر در  لیگ اروپا

در مسابقات اروپایی تیم‌ها شانس این را دارند که در دیدارهای حذفی خودی نشان داده و به مرحله بعدی صعود کنند. همین مسئله پیش بینی فوتبال در این رقابت‌ها را دشوار ساخته است.

باشگاه آینتراخت فرانکفورت در فصل جاری مسابقات بوندسلیگا عملکرد بسیار خوبی داشته است. این تیم از ۲۴ مسابقه خود ۱۱ پیروزی، ۷ تساوی و ۶ شکست کسب کرده و با ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است. آینتراخت فرانکفورت در گروه H لیگ اروپا با تیم‌های لاتزیو، آپولون لیماسول و مارسی هم‌گروه بود که از ۶ مسابقه خود ۶ پیروزی کسب کرد و با ۱۷ گل زده و ۵ گل زده با اقتدار به مرحله حذفی رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش وبسایت هواسکورد، باشگاه آینتراخت فرانکفورت لوکاس تورو و ژلسون فرناندز را برای این مسابقه در اختیار نخواهد داشت. وضعیت آنته ربیچ نیز نامشخص است. او در دیدار قبلی تیمش مقابل هوفنهایم به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و مشخص نیست به دیدار اروپایی تیمش خواهد رسید یا خیر. در صورتی که مهاجم کروات بازی نکند، سباستین هالر زوج لوکا یوویچ، آقای گل فعلی بوندسلیگا خواهد بود.

باشگاه آینتراخت فرانکفورت در ۱۱ دیدار اخیر خود در لیگ اروپا، در هر مسابقه ۲ گل به ثمر رسانده و در پیش بینی فوتبال این تیم مقابل اینتر باید توجه داشت که میزبان خط حمله‌ای قدرتمند دارد و احتمال گلزنی این تیم بسیار بالاست. شاگردان ادی هوتر در ۷ مسابقه از ۸ دیدار قبلی خود در اروپا پیروز شده‌اند که نشان می‌دهد شاگردان اسپالتی اصلا کار آسانی در پیش نخواهند داشت.

اینتر؛ فرصت مناسب لوچانو اسپالتی برای جبران

باشگاه اینتر در فصل جاری سری آ عملکرد مطلوبی داشته است. این تیم از ۲۶ مسابقه خود ۱۴ پیروزی، ۵ تساوی و ۷ شکست کسب کرده و با ۴۷ امتیار جایگاه چهارم سری آ را به خود اختصاص داده است. اینتر در لیگ قهرمانان اروپا در گروه B با تیم‌های بارسلونا، تاتنهام و آیندهوون هم‌گروه بود که با کسب ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست از شش مسابقه، با ۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام به عنوان تیم سوم گروه راهی لیگ اروپا شد.

به گزارش وبسایت گل، شیمه ورسالیک، کیتا بالده و راجا ناینگولان به طور قطع به این دیدار نخواهند رسید. وضعیت مائورو ایکاردی نیز به دلیل مشکلات اخیر و تمرین نکردنش با اینتر نامعلوم بوده و به احتمال فراوان این دیدار اروپایی را از دست خواهد داد. بنابراین انتظار می‌رود لائوتارو مارتینز تک مهاجم اسپالتی در این دیدار باشد.

باشگاه اینتر در ۳ دیدار اخیر خود در لیگ اروپا پیروز شده و در ۶ دیدار اخیر رسمی خود فقط یک شکست داشته است که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید به این موضوع توجه کرد. البته آینتراخت فرانکفورت نیز حریفی قدر بوده که در ۹ مسابقه اخیر رسمی خود شکست نخورده است. درست است که اینتر در هفته‌های اخیر فرم خوبی نداشته است ولی نمی‌توان این تیم قدرتمند ایتالیایی را مقابل فرانکفورت از پیش بازنده دانست.

پیش‌بینی مسابقات لیگ اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل