نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بازی دیدنی دو تیم لاتزیو ایتالیا و آینتراخت فرانکفورت آلمان در لیگ اروپا

لیگ اروپا

آقای گل لیگ اروپا ۲۰۱۸ به لاتزیو هم گل می‌زند؟

روز پنجشنبه ۲۲ آذر دو در چارچوب هفته ششم و پایانی مسابقات لیگ اروپا ۲۰۱۸ از گروه H این بازی‌ها دو تیم لاتزیو ایتالیا و آینتراخت فرانکفورت آلمان از ساعت ۲۱:۲۵ در ورزشگاه المپیک شهر رم و با قضاوت حلیل اومات مِلِر با هم دیدار خواهند کرد.

در جدول رده‌بندی گروه H تیم آینتراخت فرانکفورت آلمان صعودش را به‌عنوان صدرنشین به دور بعد بازی‌ها قطعی کرده است. این تیم بعد از انجام ۵ مسابقه با ۵ برد و ۱۵ امتیاز قدرت بلامنازع این گروه بوده است. لاتزیو ایتالیا هم با انجام ۵ مسابقه و ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد؛ و با توجه به فاصله ۵ امتیازی آن‌ها با آپولون تیم سوم جدول، صعود ایتالیایی‌ها هم به دور بعد قطعی شده است.

با توجه به حضور لوکا یوویچ آقای گل لیگ اروپا در تیم آینتراخت و حضور چیرو ایموبیله آقای پاس گل این بازی‌ها در تیم لاتزیو، پیش بینی می‌شود این دیدار تشریفاتی بهانه‌ای برای بهبود آمار این دو بازیکن باشد. باید دید آقای گل رقابت‌ها دروازه میزبان را باز می‌کند یا آقای پاس گل برای شکست دادن صدرنشین گروه به کمک تیمش می‌آید.

آلمان‌ها ناکامی‌های اخیر را در لیگ اروپا ۲۰۱۸ جبران می‌کنند؟

شاگردان آدولف هوتر در تیم آلمانی که رکوردی خیره­ کننده با بردهای فراوان در بازی‌ها گذشته خود داشتند بعد از شکست دادن مارسی فرانسه با چهار گل در چارچوب هفته پنجم همین رقابت‌ها، ناگهان دچار افت شدند و دو دیدار اخیر خود در بوندسلیگا را واگذار کردند! شکست دو بر یک در خانه برابر وولفسبورگ و باخت یک بر صفر در زمین هرتابرلین نتایج عجیب عقاب‌های سرخ آلمان بوده است. هرچند دیدار آن‌ها با لاتزیو تشریفاتی است ولی این تیم برای متوقف کردن روند ناکامی‌هایش نیاز دارد که تیم مهمان را شکست دهد.

ش

اگردان سیمونه اینزاگی در تیم لاتزیو ایتالیا اما بازی آخر خود در این رقابت‌ها را با دو گل به آپولون لیماسول قبرس واگذار کرده‌اند. در سری آ ایتالیا هم این تیم در دو دیدار اخیر خود ابتدا مهمان کیه­وو قعرنشین بود که به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک – یک نرسید سپس میزبان سمپدوریا بودند که با دریافت گل دقیقه ۱۰۰ (به‌عنوان دیرهنگام‌ترین گل تاریخ سری آ) باز هم متوقف شدند. این بار با نتیجه دو – دو. عقاب‌های سفید و آبی شهر رم در ۵ بازی اخیر خود نتوانسته‌اند پیروز از زمین خارج شوند باید دید طلسم آن‌ها در این دیدار می‌شکند یا نه؟

در تیم فرانکفورت لوکا یوویچ با ۵ گل زده بهترین گل زن آلمان­ها و آقای گل لیگ اروپا است و سباستین هالر هم با ۳ پاس گل دیگر بازیکن موثر این تیم است. در تیم لاتزیو هم مارکو پارولو با دو گل زده امید گلزنی این تیم است و چیرو ایموبیله هم با ۴ پاس گل، آقای پاس گل کل رقابت‌ها است.

به گزارش وب­سایت رسمی یوفا دو تیم در این دیدار بازیکن مصدومی ندارند و فقط فیلیپ کوستیچ از تیم فرانکفورت از حضور در این مسابقه محروم است.

پیش‌بینی بازی لاتزیو-آینتراخت فرانکفورت در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل