نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مسابقات لیگ آلمان بوندسلیگا : بازیکنان تیم فوتبال دورتموند مقابل لایپزیش

لیگ آلمان بوندسلیگا دورتموند

روز شنبه ۲۹ دی در چارچوب هفته هجدهم لیگ آلمان بوندسلیگا تیم فوتبال لایپزیش میزبان تیم بروسیا دورتموند خواهد بود. این مسابقه از ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد و به گزارش وب­سایت رسمی بوندسلیگا محل برگزاری آن، ورزشگاه ردبول آرنا شهر لایپزیگ است. بازیکنان تیم فوتبال دورتموند برای ادامه صدرنشینی و تیم لایپزیش هم برای اضافه شدن به جمع مدعیان قهرمانیِ این فصل، نیاز دارند که در این مسابقه به پیروزی برسند. انگیزه‌های دو تیم باید مدنظر علاقه‌مندان به پیش بینی بازی های فوتبال باشد.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ آلمان بوندسلیگا تیم بروسیا دورتموند صدرنشین و قهرمان نیم‌فصل اول بازی‌ها است. آن‌ها از ۱۷ دیدار گذشته خود ۴۲ امتیاز به دست آورده­اند و با پیروزی در این مسابقه می‌توانند فاصله ۶ امتیازی خود با تیم دوم جدول بایرن­مونیخ را حفظ کنند یا در صورت نتیجه نگرفتن بایرن مقابل هافن هایم، این فاصله را افرایش دهند. تیم لایپزیش هم بعد از انجام ۱۷ دیدار در نیم‌فصل نخست لیگ آلمان ۳۱ امتیاز کسب کرده است و در رده چهارم جدول قرار دارد. گاوهای نر این شانس را دارند که در صورت شکست دادن مهمانشان به رده سوم جدول برسند.

دورتموند با کمترین شکست در لیگ آلمان بوندسلیگا

شاگردان لوسین فاور در تیم دورتموند در انتهای نیم‌فصل اول بعد از شش پیروزی پیاپی، در هفته شانزدهم در خانه فورتونا دوسلدورف دو بر یک مغلوب شدند تا اولین شکست فصل را در لیگ تجربه کنند اما زنبورها در هفته آخر نیم‌فصل اول موفق شدند در خانه، تیم مونشن گلادباخ را با همین نتیجه شکست دهند. (این مسابقه) شاگردان رالف رانگنیک در تیم لایپزیش نیز در دو دیدار آخر خود در لیگ ابتدا در خانه بایرن‌مونیخ با یک گل مغلوب شدند (این دیدار) و سپس در آخرین بازی نیم‌فصل در خانه خود سه بر دو وردربرمن را از پیش رو برداشتند. روند اخیر نتیجه‌گیری دو تیم نکته­ای مهم برای افرادی است که پیش بینی بازی های فوتبال را انجام می‌دهند.

ازجمله بازیکنان تیم فوتبال دورتموند که در این دیدار می‌توانند تاثیرگذار باشند باید به پاکو آلکاسر با ۱۲ گل زده اشاره کرد که آقای گل فعلی بوندسلیگا است. مارکو رویس با ۱۱ گل و ۵ پاس گل و جیدن سانچو با ۶ گل و ۷ پاس گل دیگر مهره‌های موثر زنبورها هستند. برای تیم فوتبال لایپزیش هم تیمو ورنر با ۱۱ گل زده و ۲ پاس گل بهترین عملکرد را داشته است. یوسف پولسن با ۸ گل و کوین کمپل با ۴ پاس گل نیز بازیکنان خطرناک تیم رانگنیک هستند.

دن – اکسل زاگادو و مانوئل آکانجی از دورتموند به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود و همچنین عبدو دیالو هم احتمالاً این مسابقه را از دست بدهد. از تیم لایپزیش هم امیل فورسبرگ و آمادو هایدارا به دلیل مصدومیت و استفان ایلزانکر به دلیل اخراج در دیدار قبلی، این بازی را از دست داده‌اند. رسیدن آرمندو بروما هم به این مسابقه هنوز مشخص نیست. در نپر گرفتن حضور ستاره‌ها و همچنین نبود بازیکنان غایب می‌تواند به یک شرط‌بندی منطقی در پیش بینی بازی های فوتبال کمک کند.

پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل