نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیون-دیژون؛ وظیفه‌ای آسان پیش ‌روی ژنسیو در لیگ ۱ فرانسه

لیگ ۱ فرانسه

در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه، تیم‌های لیون و دیژون از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه ۱۷ فروردین مصادف با ۶ آوریل ۲۰۱۹ در استادیوم المپیک لیون با قضاوت یوهان هامل مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. لیون روزهای خوب و دیژون روزهای بدی را سپری می‌کند. کارشناسان در پیش بینی فوتبال دو تیم معتقدند میزبان شانس زیادی برای پیروزی در این دیدار خانگی دارد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

لیون؛ روزهای خوب برونو ژنسیو در لیگ ۱ فرانسه ادامه می‌یابد؟

باشگاه لیون در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد بسیار مطلوبی داشته است. این تیم از ۳۰ مسابقه خود ۱۶ پیروزی، ۸ تساوی و ۶ شکست کسب کرده و رتبه سوم لوشامپیونه را با ۵۶ امتیاز به خود اختصاص داده است.

 

به گزارش وبسایت هواسکورد، امین گوییری و کنی تته نمی‌توانند باشگاه لیون را مقابل دیژون به دلیل مصدومیت همراهی کنند. فرلاند مندی نیز وضعیت مشخصی نداشته و اگر به این دیدار نرسد، ژرمی مورل در سمت چپ خط دفاعی لیون به میدان خواهد رفت. مارتین تریر و رافائل که در دیدار قبلی لیون استراحت کردند، می‌توانند در این مسابقه مجددا در ترکیب اصلی تیم‌شان قرار گیرند. احتمالا مکسول کورنت و ممفیس دپای در این دیدار استراحت خواهند کرد و مارتین تریر و موسی دمبله در ترکیب اصلی تیم برونو ژنسیو مقابل دیژون قرار خواهند گرفت.

باشگاه لیون در ۴ دیدار اخیر خانگی خود در لیگ ۱ فرانسه پیروز شده و در پیش بینی فوتبال دو تیم باید در نظر داشت میزبان در خانه سخت شکست می‌خورد. لیون همچنین در ۴ دیدار اخیر خانگی خود در هر بازی حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است و می‌توان انتظار داشت که میزبان مقابل دیژون نیز به گلزنی‌های خود ادامه دهد. پیروزی در این دیدار خانگی می‌تواند خیال برونو ژنسیو را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا آسوده سازد.

دیژون؛ سقوط قرمزها به دسته پایین‌تر قطعی خواهد شد؟

باشگاه دیژون در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد بسیار بدی داشته و به احتمال فراوان جزو تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر است. این تیم از ۳۰ مسابقه خود ۵ پیروزی، ۶ تساوی و ۱۹ شکست کسب کرده و با ۲۱ امتیاز جایگاه بیستم لوشامپیونه را به خود اختصاص داده است. این تیم فاصله‌ای ۹ امتیازی با فرار از جایگاه خطر دارد و بعید است که شانسی برای بقا در فصل جاری لیگ ۱ داشته باشد.

به گزارش وبسایت گل، فدریک ساماریتانو به دلیل محرومیت قادر به حضور در دیدار باشگاه دیژون مقابل لیون نیست. والنتین روسیه و آرنولد بوکاموتو دچار مصدومیتی جزئی هستند و وضعیت‌شان برای حضور در این دیدار کاملا مشخص نیست. احتمالا الکس رونارسون و خولیو تاوارز از ابتدا در ترکیب دیژون مقابل لیون بازی کنند.

باشگاه دیژون نتوانسته در ۷ دیدار اخیر خارج از خانه خود در لیگ ۱ فرانسه گلزنی کند که به این نکته در پیش بینی فوتبال این تیم باید توجه نمود. آن‌ها همچنین در این ۷ دیدار بیرون از خانه شکست خورده‌اند. در واقع در ۱۰ هفته اخیر دیژون تنها ۱ پیروزی در لوشامپیونه داشته است. در ۷ تقابل اخیر دو تیم، لیون ۵ پیروزی و دیژون ۱ پیروزی کسب کرده‌اند و ۱ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

پیش‌بینی مسابقات لیگ ۱ فرانسه در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل