نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیون برای انتقال تانگوی اندومبله ۸۰ میلیون یورو می‌خواهد

ndombele

در روزهای اخیر به نظر می‌رسد تیم تاتنهام علاقه زیادی برای امضای قرارداد با تانگوی اندومبله از خود نشان داده است اما سران تیم لیون حاضر نیستند این هافبک ۲۲ ساله را با مبلغ پایین به فروش برسانند.

ژان میشل اولاس مدیرعامل باشگاه لیون طی صحبت هایی تایید کرد که این باشگاه اخیرا پیشنهاد ۴۵ میلیون یورویی تاتنهام هاتسپر را برای خرید تانگوی اندومبله رد کرده است. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا گزینه اصلی برای خرید این هافبک فرانسوی به حساب می آیند اما به نظر می رسد مبلغ پیشنهادی آن ها برای خرید این بازیکن جوان بسیار کمتر از انتظارات سران باشگاه فرانسوی بوده است. لیون چندی قبل بود که با ۴۸ میلیون یورو اجازه خروج مدافع چپ خود فرلاند مندی را به رئال مادرید صادر کرد و در این بین ژان میشل اولاس مدیرعامل باشگاه اعلام کرد تیمش نیاز مبرمی به فروش دیگر بازیکنان خود ندارد زیرا آن ها به لحاظ مالی مشکلی ندارند. وی همچنین تاکید کرد که اگر تاتنهام تصمیم جدی برای خرید این ملی پوش فرانسوی در تابستان جاری دارد باید مبلغ پیشنهادی خود را افزایش دهد و این مبلغ باید چیزی نزدیک به ۸۰ میلیون یورو باشد تا سران لیون را حاضر به فروش این بازیکن کند.

صحبت های ژان میشل اولاس در خصوص آینده تانگوی اندومبله

اگر تنها یک هفته دیگر صبر کنم مبلغ پیشنهادی به ۸۰ میلیون یورو می رسد. تاتنهام پیشنهاد اولیه خود را به مبلغ ۴۵ میلیون یورو به ما اعلام کرد. سپس با دیگر سران باشگاه در مورد آن بحث و تبادل نظر کردیم. هیچ توافقی تاکنون انجام نشده و این را به شما اطمینان می دهم. ما عجله ای در این خصوص نداریم. تانگوی اندومبله کیفیت بالا و توانایی های خود را در لیون و در ترکیب تیم ملی فرانسه نشان داده است. او یکی از بهترین بازیکنان تیم ماست. ارزش او چقدر است؟ نمی دانم ولی قطعا ۴۵ میلیون یورو نخواهد بود.

هفته گذشته اولاس در مصاحبه ای اظهار داشت خوشحال خواهد شد اگر اندومبله برای حداقل یکسال دیگر نیز در تیمش بماند اما تاکید کرد که باشگاه های زیادی در این تابستان منتظر تصمیم نهایی او خواهند بود.

تانگوی اندومبله شخص واقع بینی است. او هیچ موقع به سراغ من نیامده و بگوید من حتما فردا از تیم می روم! عملکرد او زیر ذره بین باشگاه های بزرگی قرار دارد و وقتی چنین تیم هایی برای خرید بازیکن به سراغ شما می آیند شما مجبورید که به پیشنهاداتشان گوش دهید. ما مجبور هستیم که برای آینده تانگوی به پیشنهادات قابل توجه گوش دهیم که این امر در نهایت منجر به ترک باشگاه توسط او خواهد شد. اما اگر خودش خواستار ماندن در لیون باشد بسیار خوشحال خواهم شد.

لازم به ذکر است تانگوی اندومبله در تابستان سال ۲۰۱۷ با انتقالی قرضی از تیم آمیان فرانسه به المپیک لیون پیوست. این انتقال یکسال بعد به صورت دائمی درآمد. از آن زمان تاکنون اندومبله در ۹۸ بازی برای المپیک لیون به میدان رفته و موفق شده چهار گل به ثمر برساند. در اکتبر ۲۰۱۸ نیز وی به تیم ملی فرانسه دعوت شد و تاکنون شش مرتبه برای قهرمان کنونی جهان به میدان رفته است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل