نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

رکوردهایی که می‌تواند در سال ۲۰۲۰ توسط لیونل مسی جابه جا شود

azsw

لیونل مسی مهاجم بارسلونا می‌تواند رکوردهای قابل توجهی را در سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کند و به عناوین گروهی‌ خود بیفزاید. همچنین او می‌تواند رکوردهای فردی خود را نیز جابه جا کند و باز هم حرف اول را در دنیای فوتبال بزند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

لیونل مسی و افتخاراتی که تمامی ندارد

به نقل از خبرگزاری آ.اس اسپانیا، با پایان سال ۲۰۱۹ میلادی رکوردهای مختلفی در دنیای فوتبال جابه جا شد که قطعا نام لیونل مسی را در آن می‌دید. در تازه‌ترین آن می‌توان به عنوان دومی برترین گلزن سال ۲۰۱۹ اشاره کرد که رابرت لواندوفسکی با ۵۱ گل در رده نخست این فهرست جای گرفته است. بعد از این دو کیلیان امباپه با ۴۴ گل، رحیم استرلینگ با ۴۳ گل و کریستیانو رونالدو با ۳۹ گل در رده‌های سوم تا پنجم جای گرفته‌اند. لازم به ذکر است رقیب دیرینه مسی یعنی رونالدو از سال ۲۰۰۹ تا الان برای نخستین بار است که در یک سال کمتر از ۴۰ گل به ثمر می‌رساند و این به خوبی نشان می‌دهد که او فصل سختی را با یوونتوس پشت سر می‌گذارد.
درباره تعطیلات کریسمس لیونل مسی اطلاعات کمی وجود داشت. تنها چند عکس از ستاره آرژانتینی منتشر شد. در یکی از این تصاویر روی تردمیل بود که اتفاقی برخی از گل‌هایش را نیز مشاهده می‌کرد. مهاجم بارسلونا که به همراه خانواده‌اش به آرژانتین سفر کرده بود مانند دیگر هم‌تیمی‌هایش وظایفش را عمل کرد و با وجود این که دوم ژانویه (پنجشبه هفته جاری) به تمرینات برمی‌گردد می‌خواهد شنبه هفته آینده برابر اسپانیول بازی کند. مسی به دلیل مشکل جسمانی دو ماه نخست فصل را از دست داد اما خیلی زود به سطح اصلی خود بازگشت و سال را در همان جایی که عادت داشت به پایان رساند. او سال را با بارسلونا به عنوان صدرنشین لالیگا تمام کرد و همچنین با ۱۳ گل در صدر برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار گرفت.
او اکنون در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا حاضر است و می‌تواند در سال جدید برای کسب همه عناوین رقابت کند. بعد از دوره مصدومیت افت محسوسی را در چند مسابقه تجربه کرد ولی بعد از آن دوباره اوج گرفت و همچنان امید اولی کاتالان‌ها محسوب می‌شود. علاوه بر این‌ها مسی فصل درخشانی را با بارسلونا تجربه می‌کند و چندی پیش عنوان بهترین بازیکن جهان را هم در سال ۲۰۱۹ به دست آورد.


او در سال ۲۰۱۹ یک گل کمتر از لواندوفسکی به ثمر رسانده است و به همین خاطر از رسیدن به کفش طلا بازماند. مسی در سال ۲۰۱۹ توانست با پیراهن بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در رقابت های مختلف ۵۰ گل به ثمر رساند و همچنان حرف اول را در تیم بارسلونا می‌زند چرا که در روزهای ابتدایی فصل ۲۰۱۹-۲۰ که او مصدوم شده بود، کاتالان‌ها نتایج بسیار ضعیفی کسب کردند ولی بعد از بهبود مصدومیت او و بازگشت دوباره به میادین او توانست همه‌چیز را تغییر دهد و با گلزنی‌های متعدد خود در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گیرد.
دوران جدی مسی اکنون آغاز شده است. همانطور که مهاجم بارسا پس از کسب ششمین توپ طلایش اعلام کرد می‌خواهد به افتخاراتش بیفزاید هدفش در سال جدید کسب عناوین تیمی بیشتر خواهد بود. ستاره آرژانتینی تاکنون ۳۴ جام برده است. هنوز هشت عنوان با دنی آلوس که پرافتخارترین بازیکن محسوب می‌شود فاصله دارد. نخستین چالش مسی در سال ۲۰۲۰ سوپرجام اسپانیا خواهد بود. سپس باید رهبری تیمش را در بارسلونا برای کوپا دل ری داشته باشد. همچنین تلاش کند برای یازدهمین بار قهرمانی در لالیگا را تجربه کند (خنتو تنها بازیکنی است که بالاتر از او است و ۱۲ قهرمانی کسب کرده است) و دوباره با لیگ قهرمانان روبرو شود که از سال ۲۰۱۵ جام قهرمانی را در این بازی‌ها بالای سر نبرده است. او می‌خواهد خاطرات تلخ دو سال گذشته در لیگ قهرمانان را پاک کند.

او در مصاحبه خود برای تصاحب لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۹-۲۰ گفت:

هر سال برای کسب لالیگا تلاش زیادی می‌کنیم و به خوبی توانسته‌ایم این کار را انجام دهیم. اینکه در لالیگا صدرنشین باشیم موفقیت بزرگی است زیرا نشان می‌دهد که شما در طول یک سال و یک فصل از آمادگی برخوردار هستید و همواره می‌توانید بدین وسیله در رقابت‌های مختلف نیز با آمادگی به میدان بروید. نتایج خوب در لالیگا و آمادگی بدنی می‌تواند در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز موثر باشد. امسال دوست دارم برنده لیگ قهرمانان اروپا نیز باشم زیرا پنج سال است که در کسب آن ناکام مانده‌ایم و باید بتوانیم امسال این جام را فتح کنیم. البته ناگفته نماند تمامی تیم‌ها بسیار قوی‌تر شدند و تیم‌های پایین‌تر هم به راحتی شگفتی می‌آفرینند. بنابراین کار بسیار سختی پیش روی ما قرار دارد ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم امسال ناکامی دو سال گذشته و خاطرات تلخی که رقم خورد را پاک کنیم. هنوز هم وقتی به بازی با لیورپول و رم فکر می‌کنم برایم باورکردنی نیست و سخت است که بتوانم آن را هضم کنم. ولی فوتبال است و باید روزهای گذشته را فراموش کرده و برروی آینده تمرکز کنیم.


مسی به دنبال عناوین است و می‌تواند به رکوردهای فوق العاده‌ای دست یابد. او با رکورد پله تنها ۲۵ گل فاصله دارد. ستاره سال‌های دور فوتبال برزیل برای سانتوس ۶۴۳ گل به ثمر رساند و مسی برای آبی اناری ۶۱۸ بار گلزنی کرده است. به ثمر رساندن این گل‌ها می‌توانند مهاجم بارسا را برای هفتمین بار به جایزه پیچیچی برسانند. او فصل گذشته با سارا برابر شد که شش بار بهترین گلزن لالیگا شده بود. اکنون مسی می‌تواند از این رکورد عبور کند. ستاره آرژانتینی در توپ طلا و کفش طلا هم از دیگر بازیکنان بالاتر است. بازیکن بارسا در این فصل برای کسب کفش طلا کار سختی پیش رو دارد چون روبرت لواندوفسکی شش گل و تیمو ورنر پنچ گل بیشتر از او به ثمر رسانده‌اند.
همه این عناوین برای مهاجم بارسا مهم هستند اما هیچ یک قابل مقایسه با پنجمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان نخواهد بود. در نهایت او می‌خواهد قهرمان کشورش باشد و برای نخستین بار به همراه آبی سلسته یک جام را فتح کند. از مسی در سال جدید انتظار بیشتری می‌رود تا بتواند کارنامه دوران فوتبالی خود را همچنان ارتقا دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل