نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بررسی اختصاصی نشریه مارکا از روزهای سخت تیم بارسلونا پس از حذف در آنفیلد

7777

همان طور که در جریان هستید در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته تیم لیورپول و تیم بارسلونا به مصاف هم رفتند. این در حالی بود که کاپیتان مسی و یارانش در بازی رفت در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ توانسته بودند ۳ بر صفر با گل های لوئیس سوارز و دو گل لیونل مسی حریف را شکست دهند ولی در برگشت تیم لیورپول توانست با ۴ گل دیووک اورگی و جورجینیو واینالدوم هر کدام ۲ گل و در ورزشگاه آنفیلد آبی اناری پوشان را شکست دهد و در مجموع مسابقه رفت و برگشت ۴ بر ۳ راهی مسابقه فینال این دوره از رقابت ها شود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

علی رغم تمامی انتظارات بازیکنان و هواداران این تیم جهت پیروزی در بازی برگشت و امید هایی که لیونل مسی بعد از بازی رفت به هواداران داد که ما می خواهیم دوباره نیوکمپ را به رنگ لیگ قهرمانان رنگ آمیزی کنیم، هیچ کس باورش نمی شد آبی اناری پوشان به این وحشتناکی از دور این رقابت ها کنار بروند. این در حالی بود که همه بازیکنان طی مصاحبه هایی اعلام کرده بودند که مطمئن باشید بازی سال گذشته در برابر رم اتفاق نخواهد افتاد و پس از حذف درس زیادی از آن بازی گرفته ایم.در بازی سال گذشته تیم بارسلونا در برابر تیم رم نیز بارسال همانند امسال در یک کامبک فوق العاده از تیم رم از دور این مسابقات حذف شد.

نشریه مارکا اسپانیا پس از این بازی نظر سنجی هایی به راه انداخت که در زیر می خوانید:

سوال اول : چه کسی مقصر اصلی ناکامی‌های بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا است؟ اکثر مردم بازیکنان را مقصر اصلی این نمایش‌های فاجعه آمیز می‌دانند. ۳۴٪ به بازیکنان و پس از آن همه ارکان باشگاه در کنار هم با ۳۱٪ و سهم ارنست والورده سر مربی این تیم ۲۷٪ درصد بوده است.
سوال دوم : چه کسی باید سرمربی فصل آینده بارسلونا شود ؟ ژاوی با ۲۶٪ در صدر کلوپ، تن هاخ و کیکه ستین هم به ترتیب با ۲۲، ۱۴ و ۱۱ درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند و والورده گزینه پنجم در این سوال بود که نشان از آن دارد که هواداران می خواهند او هم تعویض شود.علی رغم که او را در نظر سنجی قبلی مقصر سوم می دانستند.
سوال سوم: کدام بازیکنان نباید فصل آینده در بارسلونا حضور داشته باشند ؟تودیبو، موریو، فرمائلن، بواتنگ، مالکوم، کوتینیو، رافینیا و اومتیتی از نظر هواداران باید باشگاه را ترک کنند.
سوال چهارم: از نظر شما در فصل بعدی کدام پست باید تقویت شد؟ جواب جالبی به پاسخ این سوال داده شد. مردم فقط در پست دروازه بانی نیاز نمی دیدند که تغییری صورت بگیرد. پست دفاع و حمله با ۸۰ درصد و هافبک با ۷۷ درضد نشان می دهد از نظر طرفداران همه پست های تیم بارسلونا احتیاج به تغییر دارد.
سوال پنجم: کدام بازیکنان باید قطعا در فصل آینده تیم بمانند؟ ترشتگن دروازه بان آبی اناری ها با ۹۱ درصد،آرتور با ۷۹ درصد و در کمال نا باوری لیونل مسی با ۷۶ درصد در رتبه سوم قرار گرفت.

بعد از این مسابقه شایعاتی مختلفی به راه افتاد. این که چه بازیکنی مقصر است، چه کسی باید از تیم برود، چه کسی باید بماند، سرمربی باید عوض شود یا خیر. هیچ کس نمی داند که چه طور آن اتفاق افتاده است. با هر کدام از بازیکنان بارسلونا که مصاحبه می شود عین یک جسم بی جان معتقد هستند که نمی دانند چه شد.انگار همه آن شب خواب بودند.هواداران هم نمی دانند باید دنبال چه کسی باشند تا اتهامات را گردن آن بیاندازند.آن ها چاره ای ندارند باورشان نمی شود به همین راحتی تیم اشان با آن همه امید و آرزو این بار نیز حذف شود.
بعضی ها این شکست را ناشی از غرور بی جای مسی و یارانش خواندند چرا که در بازی رفت با ۳ گل لیورپول را شکست داده بودند و با توجه به مصدومیت دو بازیکن اصلی تیم لیورپول فیرمینو و محمد صلاح برد خود را قطعی می دانستند.هیچ کس باورش نمی شد. مگر می شود دو سال پشت سر هم در یک تورنومنت چنین نتایج و اشتباهاتی تکرار شود. با توجه به گذشت چندین روز از این اتفاق هنوز تمام بازیکنان، سرمربی و هواداران این تیم در شوک هستند و علنا اعلام کردند که از لحاظ روحی اعلام کردند که در حال حاضر دچار مشکل هستند. هیچ کس نمی تواند این بازی را هضم کنند. بازیکنان نمی توانند از لحاظ فکری خود را جمع و جور کنند. شرایط بدی علی رغم کسب قهرمانی در لالیگا در تیم حاکم است و هیچ کس از قهرمانی در لالیگا خوشحال نیست.در رقابت این هفته لالیگا در برابر تیم ختافه تیم چهارم جدول نیز در ورزشگاه نیو کمپ هواداران استقبال کمی از این بازی کردند و کسانی که در ورزشگاه وجود داشتند مدام بازیکنان را هو می کردند و القاب های مختلفی را به بازیکنان نسبت می دادند. بازیکنان نیز واکنش های متفاوتی به این قضیه نشان دادند که در زیر می خوانید:

لوییس سوارز:

از این باخت خیلی ناراحت هستیم.نمی دانیم چه اتفاقی افتاد. گل چهارم بخاطر بچه بازی ما بود.باید بخاطر این بازی از همه و هواداران عذر خواهی کنیم.هدفم این بود که بتوانم گلزنی کنم اما نشد.واقعا چیز های زیادی باید گفت.چطور می شود که دو سال پیاپی یک اشتباه را تکرار کنیم. هواداران حق دارند ما را هو کنند. ما باید به خودمان برای این بازی انتقاد کنیم. آن ها هر کاری دلشان خواست با ما کردند و زود هم به گل رسیدند.هیچ کداممان انتظار این شکست را نداشتیم آن هم به این سنگینی.امیدوارم هواداران ما را ببخشند. این بازی تقصیر همه مان است.

سرخیو بوسکتس :

هیچ کس در حال حاضر خوش حال نیست و حال همه بد است.درست است که فرصت بسیار خوبی برای فینال لیگ قهرمانان و کسب جام به عنوان مهمی داشتیم و آن را از دست دادیم و ضربه بدی به تیم وارد شده است اما بدانید که فشار بر ما هم بسیار زیاد بوده و حالا ما فرصت کسب دوگانه را داریم اکنون زمان این نیست که بگردیم و مقصر را پیدا کنیم باید متحد و قوی باشیم تا بتوانیم جام حذفی را برنده شویم و در انتهای فصل به حل مشکل بپردازیم.

ما در شرایط خوبی به سر نمی بریم و می دانیم که هواداران از دست ما عصبانی هستند آنها ما را هو می کنند. هواداران حق دارند و کاری از دستمان بر نمی اید. این طبیعی به نظر می رسد زیرا ما باخت و هفته بدی را پشت سر گذاشتیم. هواداران ما فوق‌العاده بودند و ما دیگر نمی توانیم چیزی بگویم همه عصبی هستیم و نمی دانیم که باید با این شرایط چکار کنیم.
در حال حاضر باید روی فینال کوپا‌ دل ‌ری تمرکز کنیم چون ضربه روحی بدی خوردیم و برای این که خود را از نو بسازیم باید با همدیگه متحد باشیم تا به این مهم دست پیدا کنیم که همه بازیکن باید در کنار هم دیگر باقی بمانند و هواداران نیز باید به ما فرصت دوباره دهند تا گذشته را جبران کنیم.ما از هواداران عذر خواهی می کنیم.

ترشتگن :

باورمان نمی شود همه چیز مثل یک خواب اتفاق افتاد. شرمنده هواداران شدیم و آن ها حق دارند از دستمان ناراحت باشند.امیدوارم دیگر اتفاق به این تلخی رخ ندهد.

جوردی آلبا :

ما به هواداران حق می دهیم که ما را هو کنند و از دست ما ناراحت باشند. آن ها حق دارند ولی از آن ها می خواهم که دست از حمایت ما بر ندارند.
باور کنید قبل از بازی با تیم لیورپول از نظر هواداران بهترین بازیکنان بودیم ولی الان پیر شدیم و باید ما را با بازیکنان جوان جایگزین کنند. هنوز هم نمی توانم بگویم که چطور ما از آن مسابقه حذف شدیم و بازی ای را که ۳ بر صفر برده بودیم به این شرایط واگذار کردیم. حتی هیچ کداممان متوجه نشدیم که در گل چهارم چه اتفاقی افتاد. ما بیشتر از همه داریم فشار را تحمل می کنیم و این بازیکنان هستند که بدترین دوران فوتبالی خود را تجربه می کنند. بدون شک تا به اینجا این بدترین هفته زندگی من بوده است.

ارنستو والورده سرمربی آبی اناری پوشان نیز گفت:

از هواداران عذر خواهی می کنیم. طبیعی است که مورد اعتراض بسیاری از هواداران قرار گرفتیم.مگر امکان داشت که آنها به ما اعتراض نکنند؟آن ها ما را هو کردند و این قضیه در این برهه از زمان طبیعی است. ولی چند دقیقه بعد آن ها در هر صورت دوباره ما را تشویق کردند چون مگر می شود یک هوادار تیم اش را دوست نداشته باشد و با یک بازی از حمایت اش دست بکشد؟ آن ها در هر شرایطی ما را حمایت می کنند و در شرایط سخت ما را تنها نمی گذارند.
ما همواره از آنها کمال تشکر را داریم و خوشحال هستیم که آن ها پشت تیمشان هستند و طبیعی است که آن ها هم مثل ما از روحیه خوبی برخوردار نباشند. اما امیدوارم که با گذشت زمان و حمایت آن ها بتوانیم همه چیز را جبران کنیم.امیدوارم آن ها ما را حمایت کنند تا ما بتوانیم در جام حذفی اسپانیا نیز جام را کسب کنیم.

و اما اوضاع برای لیونل مسی چگونه است؟

هیچ کس نمی تواند این باخت را هضم کند، حتی اگر تو لیونل مسی باشی، حتی اگر کاپیتان باشی، حتی اگر آقای گل باشی و حتی اگر بهترین بازیکن دنیا باشی. وقتی این چنین باختی پیش می آید همه مقصرند و ناراحت. او نمی تواند شکست را قبول کند، او نمی تواند این بازی را همچنان درک کند، او بسیار ناراحت است چون نمی تواند پذیرای شکست باشد. او کاپیتان تیم است.

همان طور که گفته شد هواداران واکنش های شدیدی را به این باخت نشان دادند، آن ها حق دارند ولی لیونل مسی نمی تواند این را بپذیرد و از این قضیه عصبانی است. در بازی اخیر این تیم مقابل ختافه چهره در هم و به هم ریخته لیونل مسی بیشتر از هر چیزی جلب توجه می کرد. او نمی تواند سوت های اعتراضی هواداران بشنود و آن ها را بپذیرد. او می گوید این سوت ها نه تنها کمکی به تیم نمی کند بلکه بیشتر روحیه آن ها را تضعیف می کند.او همیشه به این سوت های اعتراضی معترض است.سوت هایی که هواداران علیه لوییس انریکه،آندری گومز و .. زدند. او در همان مقطع به این موضوع واکنش نشان داد حتی در بازی برابر لگانس بخاطر اعتراض به هواداران پس از گل زنی خوشحالی نکرد. مشخص است که او روی این موضوع حساس است.

او معتقد است که باید در چنین لحظاتی همه همدیگر را حمایت کنند و تخریب یک یا چند بازیکن هیچ کمکی به تیم نخواهد کرد. او می داند این باخت چقدر سنگین است اما بهای آن این نیست که دست از حمایت کشیده شود و فشار وارده روی بازیکنان بیشتر شود.او نگران است. نگران از اینکه ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا چقدر برای هواداران سنگین تمام شده است.همان طوری که در سه سال گذشته قهرمانی های لالیگا و کوپا دل ری بارسلونا در زیر سایه ۳ قهرمانی تیم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قرار گفت. او نگران است که امسال کسی قهرمانی در لالیگا را ندیده است و همه از لیگ قهرمانان صحبت می کنند.او می گوید که این قهرمانی ها از سوی هواداران کم ارزش شمرده می شود.او انتظار ندارد بازیکنان بزرگ این تیم از قبیل سرخیو بوسکتس که جزوی از تاریخ این تیم است هو شود.

لیونل مسی پس از بازی رفت با لیورپول که هواداران به فلیپ کوتینیو سوت می زدند بخاطر این که او بازیکن سابق تیم لیورپول است و کمی افت کرده در پیامی به هواداران گفت:

الان زمان حساسی است. ما باید با هم متحد باشیم. به خاطر افت فلیپ نباید به او این چنین اعتراض کنید. در حال حاضر در مقطع حساسی به سر می بریم و باید بیشتر از هر وقت دیگر همدیگر را حمایت کنیم. الان باید به همدیگر کمک کنیم چون الان وقت انتقاد کردن نیست. ما می خواهیم برای کسب سه گانه تلاش کنیم. ما در لالیگا جام را کسب کردیم و می خواهیم نیو کمپ را نیز با لیگ قهرمانان اروپا رنگ امیزی کنیم و پس از آن به فکر جام حذفی باشیم.خواهش می کنم دست از حمایت بر ندارید.

فشار سنگین روی دوش لیونل مسی پس از حذف تیم بارسلونا


این حرف ها را لیونل مسی در حالی به هواداران می زد که آن ها ۳ بر صفر پیروز بودند و همه کار را برای صعود به فینال تمام شده می دانستند.اما آن سه شنبه کذایی از راه رسید و هیچ کس گوشش به حرف های لیونل مسی بدهکار نبود.در اولین بازی تمامی بازیکنان حتی بزرگان هو شدند.باید به این هواداران حق داد.آن ها عصبانی هستند. از این که این فاجعه تلخ دو سال است که برای آن ها در لیگ قهرمانان اروپا سایه انداخته.او پس از گل دوم به ختافه نیز خوشحالی نکرد و ورزشگاه را به محض سوت پایان ترک کرد و این شاید نشانه اعتراضی بوده که وی همواره بر آن تاکید داشته است.فصل بعد چه می شود؟ با هر بازی در لیگ قهرمانان اروپا تماشاگران باید منتظر باخت این چنینی باشند یا تن و بدنشان بلرزد که مبادا بازی های دو سال قبل تکرار شود؟
آیا از این به بعد بارسلونا می تواند خود را از این شرایط سخت بیرون بکشد و باز هم با اعتماد به نفس در این تورنمنت بزرگ ظاهر شود.چیزی که واضح است اینکه مدیران این تیم باید فکری به حال این وضعیت باشند چون تکرار این نتایج به این صورت بسیار برای هواداران نگران کننده است. هواداران روزهای شیرین و زیبایشان را فراموش نکردند ولی باید به آن ها حق داد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل