نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیونل مسی : تا زمانی که برای تیم مفید باشم، در بارسلونا خواهم ماند

1 11

پس از حواشی مختلفی که پیرامون قرار داد لیونل مسی با تیم بارسلونا به گوش رسید، این بازیکن گفت و گوی مفصلی را با نشریه اسپورت کاتالونیا انجام داد و در خصوص موارد مختلفی از جمله شرایط قرارداد خود صحبت هایی را ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

خوش بینی لیونل مسی به ترکیب بارسلونا در فصل جاری

همان طور که خواندید جوزپ بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا چند روز قبل در مصاحبه با شبکه بارسا تی وی در خصوص قرار داد مسی اعلام کرد که او در قرار داد خود بندی را دارد که به او این اجازه را می دهد که پس از پایان این فصل هر زمان که تمایل داشته باشد می تواند از بارسلونا جدا شود و هیچ مانعی سر راه او قرار نمی گیرد. البته وی در ادامه تصریح کرد که با توجه به این که لیونل مسی یک بارسلونایی متعصب هست مطمئن است که او بارسلونا را ترک نمی کند و در سال های آینده نیز در این تیم باقی می ماند. این مصاحبه جنجال و حواشی زیادی را به پا کرد و مخصوصا هواداران بارسلونا را در خصوص آینده ستاره تیم اشان نگران کرد و به تیتر اول خبرگذاری های دنیا تبدیل شد. لیونل مسی نیز بعد از چند روز با نشریه اسپورت کاتالونیا مصاحبه مفصلی را انجام داد و برخی مسائل را روشن کرد که در زیر می خوانید:

فصلی که گذشت چطور بود؟

فصل خوبی را سپری کردیم ولی بازی با لیورپول در اواخر فصل همه چیز را خراب کرد و به نوعی بر روی کل فصل ما برچسب بزرگی ناکامی هک شد. قبل از آن بازی از نظر فصل فوق العاده ای را می گذراندیم ولی متاسفانه حذف در مقابل لیورپول در آنفیلد حتی بر روی بازی ما در کوپا دل ری در برابر والنسیا نیز تاثیر گذاشت و ما از قهرمانی در جام حذفی نیز باز ماندیم زیرا در شرایط روحی نا مناسبی قرار گرفتیم. در بازی مقابل والنسیا فقط نیمه دوم خوب بودیم و نیمه اول را به والنسیا هدیه کردیم. فصل گذشته از لحاظ آماری خوب نبود زیرا فقط لالیگا را به دست آوردیم و نسبت به همیشه موفقیت کمتری حاصل شد.


آیا از بند مصدومیت رهایی پیدا کردید؟

متاسفانه در اولین جلسه تمرینی که پشت سر گذاشتم این اتفاق برای من رخ داد و بسیار بد بود. به نظر مصدومیت ساده ای به نظر می رسید و دو هفته ریکاوری کردم ولی قبل از بازی با بتیس در یکی از جلسات تمرینی دوباره احساس ناراحتی کردم و چند روز بیشتر درگیر ریکاوری شدم. بعد از مصدومیت ام پزشکان تیم به من گفته اند که مصدومیت این ناحیه شاید ساده باشد ولی خطرناک است و حساسیت بیشتری را دارد. تا به حال این مصدومیت را تجربه نکرده بودم ولی از این به بعد با این مدل نیز آشنایی دارم و سعی می کنم آرامش خود را حفظ کنم تا هر وقت به صورت کامل آمادگی داشتم در زمین حضور داشته باشم. نمی توانم ریسک کنم زیرا در صورتی که دوباره خود را بروز دهد بیش از پیش من را عقب می اندازد. خودم بیشتر از همه دوست دارم به میادین باز گردم ولی قطعا به بازی با والنسیا نمی رسم و بازی بعدی که روز سه شنبه است باید دید که چه پیش خواهد آمد.

شروع این فصل لالیگا به چه صورت بود؟

فصل عجیب و غریبی را شروع کردیم زیرا در همی ابتدا مصدومیت های زیادی دامن ما را گرفت و این شرایط عادی نیست ولی نگران این نتایج در هفته های ابتدایی نیستم زیرا این قضیه با بازگشت مصدومان شاید کمی زمان ببرد. بازی با اتلتیکو مادرید شرایط بسیار خوبی داشتیم و بازی در سن مامس آسان نیست. نتوانستیم گل بزنیم ولی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. لایق باخت نبودیم. نمایش معرکه ‌ای از تیم در مقابل بتیس دیدیم و در نیمه دوم فوق العاده بودیم. بعد دوباره در خارج از خانه این بار مقابل اوساسونا به دردسر افتادیم. ولی مسئله ای نیست که برای آن نگران شویم چون می توان شرایط را برگرداند و همه چیز را عوض کرد و بر باقی فصل تمرکز کرد.


آیا قهرمانی در اروپا برای شما از لالیگا اولویت بیشتری خواهد داشت؟

خیر این را همگی بارها گفته ایم و باز هم می گوییم که ما برای کسب تمامی جام ها پا به میدان می گذاریم و برای این هدف تلاش خواهیم کرد نه این که فقظ تمرکز خود را بر روی یک جام قرار دهیم. باید برای اهداف کلی تلاش کنیم تا در نهایت ببینیم برنده کدام جام خواهیم شد. درست است که علاقه بسیاری به کسب دوباره این جام دارم زیرا از کسب این عنوان مهم سال ها است باز مانده ام و خیلی سال از قهرمانی ما می گذرد و دوست دارم دوباره این قهرمانی را تجربه کنم و فکر می کنم زمان آن رسیده که باشگاه بار دیگر این قهرمانی را به دست آورد. ولی نمی توانم به شما این را بگویم که قهرمانی در لالیگا را در کل بیخیال می شویم و سراغ لیگ قهرمانان می رویم.

از تجارب اتان در مورد بازی با لیورپول و رم و کامبک های این دو تیم در دو سال متوالی بگویید

همان طور که می دانید لیگ قهرمانان اروپا به عوامل مختلفی بستگی دارد و به چند تیم از یک کشور وابسته نیست و تنها کافی است شما یک شب بد داشته باشید تا از این تورنومنت حذف شوید حتی اگر بازی رفت را با نتیجه بسیار قابل قبولی برده باشید. در بازی مقابل لیورپول جوی که تماشاگران ایجاد می کنند عجیب است و به تیم های انگلیسی کمک بسیاری می کند. یعنی اگر شما شب خوب اتان باشد و در این جو قرار بگیرید همه چیز تمام است و کار بسیار سخت می شود. برای بازی های اروپایی نیز الویت شما گل زدن در خانه حریف است و باید در هر بازی این کار را انجام دهید تا کار اتان راحت تر باشد. هنگامی که در اروپا قهرمان شدیم وقتی به بازی های قبلی نگاه کردیم دیدیم که در خانه همه حریفان گل به ثمر رساندیم و این مسئله از همه چیز مهم تر بود و از نظر من این موضوع اولویت بسیار زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. بر این موضوع در بازی مقابل لیورپول و رم نیز آگاه بودیم ولی نشد و هیچ چیز مطابق آن چه برنامه ریزی کرده بودیم پیش نرفت.


از خرید های امسال بارسلونا راضی بودید؟

فصل قبل هم همانند امسال ترکیب خوبی در اختیار داشتیم و نمی توانم به شما بگویم که این فصل با خرید های جدید بهتر هستیم یا فصل قبلی. چون پارسال هم خرید های خوبی انجام دادیم و امسال نیز همان شرایط را داریم. امسال خط میانی و خط حمله امان بیش از پارسال تقویت شده است و روی کاغذ هم که ببینید شرایط بسیار خوبی داریم . به نظر تیم کاملی به حساب می آییم ولی از همه این ها باید بگذریم و به نتایج در انتهای فصل توجه کنیم که ببینیم این خرید ها برای شرایط تیمی ما کارساز بوده است یا خیر. ولی بهر حال با توجه به این که همه تیم ها خرید های خوبی داشته اند ما باید تلاش خود را بیش از پیش افزایش دهیم.

درباره شایعات دخالت شما در مدیریت تیم نظرتان چیست؟

من به این شایعات عادت کرده ‌ام و اولین بارم نیست که این حرف ها را می‌شنوم. ولی همه شواهد و قرائن نشان می‌دهد که این شایعات حقیقت ندارد. حتی گفته می ‌شود من در ارنج تیم دخالت می‌کنم. همین طور که گفتم به این حرف ها عادت کرده‌ام و دیگر به آن ها اهمیت نمی‌دهم و هر چه می خواهند بگویند و در من تاثیری ندارد. نمی شود شما برای هر چیزی که می گویند و مطرح می کنند واکنش نشان دهید زیرا در این صورت شما به حرف های آنان توجه کردید.

نظر شما در خصوص شرایط عثمان دمبله چیست؟ زیرا نظرات و انتقادات زیادی حول پیرامون او وجود دارد.

از نظر او بازیکن بسیار حرفه و خوبی است و کیفیت بالایی دارد و از آن جایی که جوان است می تواند آینده درخشانی داشته باشد. امسال می تواند سال مهمی برای وی باشد تا خودی نشان دهد زیرا تماشاگران نیز او توقع زیادی را دارند. اگر نظر من را بخواهید او باید کمی برخی تغییر کند تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شود و در بارسا به ذهنیت و هدف او تبدیل شود؛ چیزی که خواسته خودش هم هست. امیدوار هستم امسال مثل قبل به لحاظ مصدومیت ‌ها بدشانسی نیاورد و بتواند در خدمت تیم باشد چون سال گذشته وقتی بیش از هر زمانی به او نیاز داشتیم، نبود و از مصدومیت رنج می برد. امیدوار هستم امسال بتواند کیفیت بازی خود را نشان دهد و در صورتی که مصدومیتی نداشته باشد بتوانیم از او استفاده کنیم.


درگذشت دختر لوییس انریکه؟

نمی دانم حس ام را چطور بگویم ولی می دانم این یک اتفاق وحشتناک بود و هیچ کس انتظار آن را نداشت، اگر چه ما کمی در مورد نحوه درمان می دانستیم اما شما هرگز انتظار چنین اخباری را ندارید. متأسفانه این اتفاق در دنیا بسیار رخ می دهد. این یک اتفاق وحشتناک بود که هیچ توضیحی در مورد آن وجود ندارد و ما خیلی متاسف هستیم. همه ما فرزند داریم و به چنین چیز هایی فکر می کنیم و آن چه برای خانواده رخ می دهد وحشتناک است. من نمی توانم چیزی بگویم زیرا نمی دانم شرایط لوییس انریکه در این لحظه چگونه است، اما این اتفاق یک مسئله پیچیده است و واقعا متاسف شدم.

آیا شما و رختکن بارسلونا با خرید آنتوان گریزمان مخالف بودید؟

من تعیین نمی کنم که بارسلونا چه کسی را خریداری کند و نقشی در نقل و انتقالات ندارم چون من هم یک بازیکن همانند دیگر بازیکنان هستم. من و همه کسانی که در رختکن هستند فقط شاید نظراتمان را در مورد کسی که می خواهد به تیم اضافه شود می دهیم. ما نیز در خصوص نیمار و گریزمان نظرات خود را بیان کردیم. با گریزمان هم هنوز وقت صحبت پیدا نکردم زیرا من دچار مصدومیت شدم و او نیز در تمرینات حضور داشته است. در آینده ای نزدیک با او نیز صحبت خواهم کرد.

همان طور که دیدید کریستیانو رونالدو در مراسم بهترین های فیفا گفت که شاید از شما برای صرف شام دعوت کند. اگر او این کار را کند دعوت او را می پذیری؟

من همیشه گفتم با او مشکلی ندارم. درست است که با هم دوست نیستیم زیرا شرایط اش وجود نداشته و در یک تیم هم نبوده ایم و فقط در مراسم ها در کنار هم قرار گرفته ایم ولی با کریستیانو هیچ مشکلی ندارم و در همین مراسم آخر بیشتر با هم صحبت کردیم. نمی دانم این اتفاق شام خوردن خواهد افتاد یا خیر زیرا از هم جدا هستیم ولی اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد هیچ مشکلی با این موضوع ندارم.


از میان ۲۱ خریدی که از سال ۲۰۱۴ انجام شده، تنها ۶ بازیکن از آن سال در تیم باقی ماندند. چرا بازیکنان این قدر در جا افتادن در بارسا مشکل دارند؟

بارسلونا بزرگ ترین باشگاه دنیا است و شرایط بازی در آن بسیار مشکل است و همه چیز در آن سخت می شود. زیرا از هواداران گرفته تا باشگاه و رسانه ها همه و همه به ما ایراد می گیرند و از این بابت شرایط سختی بر ما حاکم می شود. جا افتادن مخصوصا در ترکیب بسیار مشکل است و برخی را تحت تاثیر خود قرار می دهد به همین خاطر بعضی بازیکنان زیرا این فشار نمی توانند تحمل کنند و یا نتیجه مطلوب را نمی گیرند و تصمیم می گیرند که بروند و یا این که باشگاه بعد از جواب ندادن آن ها تصمیم به فروش می گیرد. برخی بازیکنان نیز با این شرایط به آسانی کنار می آیند و خود را در ترکیب اثبات می کنند.

فکر می کردید بعد از فصلی که گذشت ارنستو والورده اخراج شود؟

وقتی نتیجه مطلوب حاصل نمی شود همه یک نتیجه می گیرند و آن اخراج سرمربی است. فصل خوب تمام نشد و اتفاق مشابهی با سال قبل برای ما رخ داد. اتفاقی حتی بدتر. همه فکر می‌کردند والورده اخراج می‌شود. البته قبلا هم گفتم شکست آنفیلد تقصیر ما بازیکنان بود و کادر فنی هیچ تقصیری نداشت. تا قبل از آن بازی همه چیز عالی بود. از ابتدا تا انتها صدر نشین لالیگا بودیم و به فینال کوپا دل ری راه پیدا کردیم و از نظر من این بازی را ما به خودمان باختیم نه به ترکیب سرمربی زیرا دقیقا همه بازی ها و شرایط خوب بود و فقط ما بودیم که در آن بازی همه چیز برای امان تغییر کرد. به همین خاطر نمی توان والورده را مقصر دانست زیرا او روشی را پیش گرفته بود که در آن کاملا موفق شده بود و فقط ما نتوانستیم اهداف او را پیاده سازی کنیم.

از این که مسی هستی خسته نمی شوی؟

خیر چیز های بسیار زیبایی در زندگیم هستند که نمی توانم از آن ها خسته شوم. درست است که دوست داشتم کمتر در مرکز توجه باشم و حتی وقتی فرزندانم را به مدرسه می ‌برم یا در خیابان ها، راحت‌تر باشم. گاهی ساعت ۸:۳۰ بچه ها را به مدرسه می‌ برم و آن موقع هم خیلی ‌ها تقاضای عکس یا امضا دارند در حالی که من و آن ها همه خواب هستیم ولی باید این کار را انجام دهم ولی می دانم که طبیعی است و مسئله ای نیست زیرا هر چیزی شرایط خاص خودش را دارد.


آینده لیونل مسی در بارسلونا چگونه خواهد بود؟

در خصوص قرار دادم نمی توانم چیز خاصی به شما بگویم زیرا همه چیز باید محرمانه بماند و اگر چیزی را فاش کنم بند محرمانه بودن قرارداد را زیر پا گذاشته‌ام. اما می‌توانم بگویم که مایل هستم تا جای ممکن در بارسا بازی کنم. چون این جا خانه من است. اگر بشود تمام دوران فوتبالم را بمانم که عالی می شود ولی باید ببینیم شرایط چه طور ی شود. ولی بدانید که من به شخصه علاقه ندارم قراردادی طولانی مدت امضا کنم و صرفا به خاطر قرارداد داشتن بمانم. بلکه دوست دارم تا وقتی بمانم که به لحاظ بدنی در سطح تیم باشم و ببینم که باشگاه یک پروژه خوب و قوی را دنبال می‌کند . می‌خواهم به پیروزی در این باشگاه ادامه بدهم. پول یا بند جدایی برای من هیچ اهمیتی ندارد. به چیز های دیگری فکر می‌کنم. مهم ترین چیز داشتن یک پروژه جاه طلبانه است. هیچ برنامه ‌ای برای جدایی ندارم ولی خواهان یک پروژه برنده و قوی هستم و این طور به شما بگویم که تا وقتی به درد باشگاه بخورم و اتفاق خاصی نیفتد باقی می مانم تا بتوانیم در کنار هم افتخارات بیشتری کسب کنیم.

ازدواج با آنتونلا؟

همسر من همه چیز من است و حضور او در کنار من خیلی مسائل را ساده می کند. ما مدت ها است که هم دیگر را می شناسیم و آنتونلا می داند که چگونه در لحظات تلخ با من رفتار کند. او تقریبا روز بدی نداشته و همیشه روحیه خوبی دارد. آنتونلا یک همراه فوق العاده است. است. او دختر عموی بهترین دوست من بود و ما آنجا یک دیگر را ملاقات کردیم و باید به شما بگویم که از پنج سالی هم دیگر را دیدیم و بعد ها به هم علاقه مند شدیم. او هم چنین مادر بسیار خوبی است که من از بابت بسیار خوشحال هستم.


از عملکرد خودتان راضی بودید؟ آیا امسال توپ طلا را کسب خواهید کرد؟

من به شخصه بله از عملکرد خودم راضی بودم ولی این فایده ای برای ما نداشت زیرا من همیشه گفته ام که عملکرد کلی تیم بر همه چیز ارجعیت دارد و در فصل گذشته نتوانستیم به اهدافی که داشتیم برسیم. در خصوص توپ طلا هم نمی دانم چه چیزی پیش می آید چون این جایزه نشان داده که غیر قابل پیش بینی است و مبنای تشخیص درستی برای کسب این عنوان وجود ندارد. در برخی موارد دیده ایم که به کسی داده می شود که قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دارد یا عملکرد جام جهانی مهم می شود و یا عملکرد شخصی در تیم باشگاه و ملی خود معیار قرار داده می شود. به همین خاطر چند سال است که غیر قابل پیش بینی شده است و نمی توانم حس کنم که آن را خواهم گرفت یا خیر.

نظر شما در خصوص تقویت تیم ها در فصل نقل و انتقالات گذشته؟

به نظر من همه تیم ها در این فصل خوب عمل کردند و تقویت شدند. اتلتیکو مادرید تیم بسیار خوبی بسته و خریدهای فوق العاده‌ای داشته است. ابتدا به نظر نمی آمد که آن ها خوب عمل کرده باشند ولی همان طور که می بینید تیم فوق العاده‌ای را سر هم بندی کردند و همین الان نیز با گذشت سه هفته در صدر جدول لالیگا قرار دارند. رئال مادرید هم به همین صورت بوده است. فارغ از همه حرف ‌هایی که درباره ا‌شان زده می‌شود اما از نظر من آن ها همان تیم قوی همیشگی هستند و بازیکنی چون هازارد را به خدمت گرفتند که بسیار می تواند برای آن ها موثر باشد. تیم های یوونتوس و منچستر سیتی و باقی تیم ها نیز عملکرد خوبی داشته اند و از نظر من امسال همه قوی تر شده اند و برای کسب جام انگیزه بالایی دارد و این رقابت را بسیار سخت می کند و طبیعتا نیز ما هم باید تلاش خود را افزایش دهیم تا اتفاقی نظیر پارسال اتفاق نیفتد.


نظر شما در خصوص منتفی شدن انتقال نیمار به بارسلونا؟

خیلی دوست داشتم نیمار به بارسلونا بیاید. راستش را بخواهید نمی‌دانم بارسا برای بازگشت نیمار هر کاری که ممکن بوده را انجام داده یا نه و شرایط به چه صورت پیش رفته است. ولی مطمئن هستم مذاکره با تیم پاری سن ژرمن کار ساده‌ای نیست. من نا امید نیستم. ما تیم فوق ‌العاده‌ای داریم که می‌تواند در همه جبهه‌ ها بجنگد، حتی بدون نیمار. نیمار در سطح ورزشی یکی از بهترین های دنیا است و حضور او می‌توانست از نظر اسپانسرینگ هم کمک بزرگی به باشگاه باشد و تصویر باشگاه را درخشان‌تر کند ولی نشد و واقعا نمی دانم که مشکل چه چیزی بود و یا چیست و حتی در آینده چه چیزی پیش می آید.

آیا با این که کارلوس پویول مدیر ورزشی بارسلونا شود موافق هستی ؟

بله از این موضوع استقبال می کنم زیرا او نیز یک بارسلونی است و این موضوع به ما کمک خواهد کرد. ما در این پست کسی را نداریم و پویول می تواند این جای خالی را به خوبی برای ما پر کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل