نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

ریوالدو: بارسلونا نباید برای بازگشت لیونل مسی به میادین عجله کند

messs

ریوالدو اسطوره فوتبال برزیل و بازیکن سابق بارسلونا معتقد است باشگاه کاتالانی نباید برای بازگشت زودهنگام لیونل مسی ، فوق ستاره خود وسوسه شود.

ریوالدو که خود سابقه بازی در بارسلونا را داشته به سران این باشگاه اسپانیایی هشدار داده که نباید در خصوص بازگشت لیونل مسی از مصدومیت عجله کنند. فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در فصل جاری با مشکلاتی زیادی در خصوص مصدومیتش دست و پنجه نرم کرده و در جریان پیروزی ۲-۱ مقابل ویارئال نیز تنها ۴۵ دقیقه در ترکیب تیمش دوام آورد.

ریوالدو که ۵ فصل را در نیوکمپ سپری کرده معتقد است لیونل مسی باید زمان کافی را برای ریکاوری از مصدومیت خود سپری کرده تا آسیب دیدگی حال حاضرش ماندگار نشود.

صحبت های ریوالدو در خصوص وضعیت لیونل مسی

با بازگشت مسی از مصدومیت،‌ باشگاه باید مراقب او باشد و عجله ای برای بازگشت این ستاره نداشته باشد. او حالا ۳۲ ساله است و برای سالیان سال در بالاترین سطح فوتبال دنیا بدون استراحت بازی کرده است بنابراین طبیعی است که او در این مقطع در زمان هایی احساس درد کند.

باشگاه باید به بازیکن زمان کافی برای ریکاوری از مصدومیت را بدهد تا این آسیب دیدگی بلافاصله بعد از بازگشت وی به میادین عود نکند. این مهم نیست که او دو سه هفته یا یک ماه را از دست بدهد. وقتی در اوایل دوران بعد از سی سالگی ام بودم، فکر می کردم که من هرگز مصدوم نمی شوم و دردی احساس نخواهم کرد اما این واقعیت ندارد و چنین مشکلاتی به مرور به وجود می آیند.

در ۳۲ سالگی بدن شما قابل مقایسه با ۲۵ سالگی تان نیست بنابراین نیاز دارید تا با برنامه ریزی دقیق به بالاترین مرز آمادگی برسید. البته من چنین نشانه هایی را در لیونل مسی نمی بینم و او قطعا چند سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی خواهد کرد.

جدا از حضور ثابت مسی در ترکیب بارسلونا مقابل ویارئال، این مهاجم آرژانتینی تنها در دو بازی دیگر به میدان رفته که در هر دو به عنوان یار جانشین به زمین آمده است. پزشکان بارسا در بیانیه خود عنوان کرده اند که ستاره آرژانتینی از مصدومیتی در ناحیه ران چپ پا رنج می برد. در حالی که مسی در این فصل به سختی توانسته در ترکیب تیم حضور یابد، نمایش های درخشان او در فصل ۲۰۱۸/۱۹ ثمره کافی داشت و جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را برای این نابغه فوتبال به ارمغان آورد. مسی بالاتر از ویرجیل فن دایک و کریستیانو رونالدو این جایزه را بدست آورد. ریوالدو در این خصوص نیز صحبت کرد.

علی رغم اینکه رای گیری نزدیکی بود، من معتقدم لیونل مسی لیاقت بدست آوردن این جایزه را برای تمام کارهایی که در فصل گذشته به نمایش گذاشته بود داشت. بله درست است که او تنها لالیگا را در فصل گذشته بدست آورد اما مسی بیشتر از ۵۰ گل زد و بالای ۲۰ پاس گل داشت و در حدود ۶۰ بازی فصل گذشته در بالاترین سطح خود ظاهر شد.

در بررسی این جوایز گاهی اوقات بسته به این دارد که به چه چیزی بیشتر ارزش قائل می شوید، موفقیت و جام های تیمی یا نمایش های فردی؟ برای من چنین جوایزی بیشتر بسته به عملکرد فردی است و بنابراین مسی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ بود اگرچه تیمش به اندازه ای که انتظار می رفت نتوانست جام ببرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل