نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ آمادگی بالای لیونل مسی و انتظار درخشش در ال‌کلاسیکو

لیونل مسی و آماده برای حضور در ترکیب بارسلونا در ال‌کلاسیکو

۱۶ روز به ال‌کلاسیکو شرایط لیونل مسی بهتر از همیشه به نظر می‌رسد و او پس از یک مصدومیت کلافه کننده، حالا قدم‌های بزرگی برای رسیدن به فرم همیشگی خود برداشته است. پس از بازی دیشب اتلتیکو و بارسلونا دیگر کسی نمی‌تواند کتمان کند که ما شاهد لیونل مسی همیشگی در میادین هستیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

لیونل مسی و آماده برای حضور در ترکیب بارسلونا در ال‌کلاسیکو


مسی در ۷ هفته اخیر لالیگا موفق به زدن ۹ گل شده است و از لحاظ آمار گلزنی در شرایط مشابهی نسبت به سال گذشته در چنین مقطعی قرار دارد. او ۹ بازی در لالیگا انجام داده و ۹ گل زده است؛ متوسط یک گل در هر بازی. پس از نمایش درخشان برابر دورتموند که یک گل زد و دو پاس گل داد و بازی شب گذشته که یک گل سه امتیازی در دقیقه ۸۶ زد، مشخص شد که مصدومیت ابتدای فصل و افت ناشی از آن را کاملا به دست فراموشی سپرده است.

مسی ۴ هفته ابتدایی لالیگا را از دست داد و در هفته هفتم نیز حضور نداشت. او هفته‌های ۵ و ۶ که به میدان رفت ولی موفق به گلزنی برابر گرانادا و ویارئال نشد اما هفته هشتم برابر تیم طعمه مورد علاقه اش یعنی سویا یک گل زیبا از روی ضربه کاشته زد و نقش مهمی در برتری ۴-۰ تیمش داشت. سپس یک گل و یک پاس گل برابر ایبار، دو گل و دو پاس گل مقابل وایادولید، هت‌تریک برابر سلتا و در ادامه نمایش‌های عالی برابر دورتموند و اتلتیکو از راه رسیدند.
بارسا هفته بعد یک بازی به ظاهر ساده برابر مایورکا پیش رو دارد و سپس باید به مصاف سوسیداد و اینتر برود. دو بازی قطعا دشوار برای مسی و آبی اناری‌ها. پس از این سه بازی، نوبت به ال‌کلاسیکو می‌رسد. مسی قطعا برابر مایورکا و سوسیداد به میدان خواهد رفت ولی باید دید که او به سبب تشریفاتی بودن بازی با اینتر در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت یا استراحت خواهد کرد. اینکه اینتر می‌تواند سی و پنجمین تیمی باشد که مسی در لیگ قهرمانان دروازه اش را گشوده، شاید انگیزه ای برای حضور او در فهرست ۱۸ نفره بارسا باشد.
مسی با ادامه این روند، در بهترین شرایط به ال‌کلاسیکو خواهد رسید. ۹ گل در ۹ بازی و به خصوص گل فوق‌العاده‌اش به یان اوبلاک در بازی شب گذشته، زنگ خطری برای رئال خواهد بود. کهکشانی‌ها امسال تیمی متفاوت نسبت به سال گذشته هستند و شانه به شانه بارسا در صدر پیش می‌روند. ۲۷ آذر و در نوکمپ، آنها یک مسی روی فرم را پیش رو خواهند داشت. چالشی که مشخص می‌کند چه تیمی شانس اول قهرمانی خواهد بود. دیدار حساس و نفسگیر اتلتیکو مادرید و بارسلونا دقایقی پیش با برتری ۰-۱ بارسلونا به اتمام رسید. در دیداری نزدیک و برابر که گل دقیقه ۸۶ مسی تعیین کننده شد.


فوق ستاره بارسلونا که بهترین بازیکن تیمش در زمین بود، پیش از ثبت گل، دو موقعیت خوب دیگر را نیز خلق کرده بود که راهی به دروازه پیدا نکردند ولی در حالی که تنها ۴ دقیقه به اتمام بازی مانده بود، گره کار را به سود آبی اناری ها باز کرد و یک بار دیگر زهر خود را به اتلتیکو ریخت. مسی خود از میانه زمین پا به توپ شد و به پشت محوطه جریمه اتلتیکو رسید. او با سوارز یک و دو کرد و سپس با ضربه‌ای کات دار و فنی توپ را دور از دستان یان اوبلاک درون دروازه جای داد. گل مسی شباهت زیادی به گلی داشت که در ال کلاسیکوی برگشت فصل ۱۷-۲۰۱۶ در برنابئو وارد دروازه رئال کرد و دقیقه ۹۳ آبی اناری ها را ۲-۳ برنده بازی کرد. این دهمین گل مسی در لالیگا و اولین گل او در ورزشگاه وندامتروپولیتانو به اتلتیکو مادرید بود. البته او در فینال کوپا دل ری ۲۰۱۷ برابر سویا توانسته بود در وندا متروپولیتانو گلزنی کند ولی در دو بازی قبلی برابر اتلتیکو در این ورزشگاه در امر گلزنی ناکام مانده بود.
این گل شماره ۳۰ مسی در ۳۹ بازی برابر اتلتیکو مادرید بود. ۲۵ گل در لالیگا و ۵ گل نیز در کوپا‌دل‌ری. مسی هرگز در لیگ قهرمانان موفق به گشودن دروازه اتلتیکو نشده است. اتلتیکو پس از سویا محبوب‌ترین شکار نابغه آرژانتینی محسوب می‌شود. با این گل پیروزی بخش و سه امتیازی، مسی به استقبال ششمین توپ طلای خود رفت. او امشب راهی پاریس شده است تا به احتمال قریب به یقین در مراسمی ویژه توپ طلای ۲۰۱۹ را دریافت کند. شب‌هایی به یادماندنی و فراموش نشدنی برای لیونل مسی.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل