نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیونل مسی : از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و گروه بارسلونا راضی هستم

23636

در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان و بهترین های اروپا که شب گذشته در موناکو برگزار شد، لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا جایزه بهترین مهاجم فصل ۲۰۱۸- ۲۰۱۹ را از آن خود کرد. این بازیکن پس از این مراسم در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص صحبت کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تیم بارسلونا نیز در قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تیم های اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ هم گروه شد تا دوباره فرصت این را پیدا کند تا ناکامی های بزرگ خود را در فصل های گذشته جبران نمایند.

لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا نیز در خصوص دریافت جایزه بهترین مهاجم فصل ۲۰۱۸- ۲۰۱۹ گفت:

از نظر من شروع یک سال ورزشی با دریافت چنین جایزه هایی بسیار زیبا به نظر می رسد و از این که توانستم این جایزه مهم را برنده شوم بسیار خوشحال هستم. هر چند هدف اصلی من دریافت این جوایز نیست ولی برایم بسیار ارزش دارد.

لیونل مسی و استقبال از قرعه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا


نظرتان در مورد گروه امسال تیم بارسلونا؟

امسال گروهمان سخت است. هر چند انتظارش را داشتیم که برای همه تیم ها و ما این گروه ها سخت باشد زیرا تیم های خوب زیادی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و این کار را سخت می کند. از نظر من لیگ قهرمانان اروپا از سال های گذشته سخت تر به نظر می رسد زیرا همه تیم ها مدعی شدند و از آمادگی بالایی برخوردارند و شکست دادن آن ها بسیار مشکل شده است. البته این جذابیت لیگ قهرمانان اروپاست که این را از سایر جام ها متمایز می کند.امیدوارم هواداران همان طوری که اهمیت این تورنومنت را می دانند از ما حمایت کنند و با حمایت آن ها سال هیجان انگیزی را در کنار هم تجربه نماییم.

او در خصوص هم گروه شدن با تیم دورتموند ادامه داد:

علاقه زیادی داشتم تا بتوانم در ورزشگاه دورتموند بازی کنم چون تا به حال در آن جا به میدان نرفته ام. دیدن جو ورزشگاه آن جا و هواداران پر شورش واقعا هیجان انگیز است و همیشه حس خوبی را به من می داد.

نظرتان در خصوص تیم اینتر؟

فصل گذشته نیز با تیم اینتر هم گروه شدیم. هر چند من در آن بازی مصدوم بودم و نتوانستم به میدان بروم ولی آن ها نیز تیم خوبی دارند.

و در آخر تیم اسلاویا پراگ؟

فکر می کنم تا به حال با این تیم رو به رو نشدیم و بسیار لذت بخش است که با آن ها نیز بازی کنیم. از نظر من همه تیم های این گروه خوب هستند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل