نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

پیروزی لیورپول برابر تاتنهام ؛ ششمین قهرمانی قرمزهای آنفیلد در اروپا

45454

تیم لیورپول انگلیس با شکست تیم تاتنهام توانست ششمین قهرمانی خود در اروپا را در مادرید اسپانیا جشن بگیرد و در رده سوم پرافتخارترین تیم اروپا بالاتر از تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ قرار بگیرد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

تیم های فوتبال لیورپول و تاتنهام انگلیس دیشب در چارچوب فینال معتبر ترین جایزه اروپا در رده باشگاهی به مصاف هم رفتند. این بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید اسپانیا به قضاوت دامیر اسکومینا برگزار شد. پیش از دیدار فینال تیم لیورپول در نیمه نهایی تیم بارسلونا اسپانیا را با نتیجه ۴ بر ۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شکست داده بود و تیم تاتنهام نیز از سد تیم آژاکس گذشته و نتیجه ۳-۳ در مجموع دو بازی رقم خورده است که با توجه به قانون گل زده بیشتر در خانه حریف به فینال راه یافتند.تیم لیورپول در بازی برگزار شده دیشب توانست با گل های محمد صلاح و دیووک اوریگی با نتیجه دو بر صفر تیم تاتنهام را شکست دهد و قهرمانی در این رقابت ها را بار دیگر جشن بگیرد.

گزارش خلاصه بازی :

ترکیب تیم لیورپول در ابتدا آلیسون، الکساندر آرنولد، ماتیپ، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، هندرسون، وینالدوم، صلاح، مانه، فیرمینو و برای تیم تاتنهام لوریس، تریپیر، آلدرویرلد، فرتونگن، رز، سیسوکو، وینکس، اریکسن، آلی، سون، کین به میدان مسابقه رفتند.

این بازی در حضور ۶۳۲۷۲ هزار نفر برگزار شد و در همان ابتدا و در ثانیه ۲۵ بازی یک خطای مشکوک درون محوطه جریمه اتفاق افتاد که داور آن صحنه را پنالتی تشخیص داد و همان دقیقه یک بازی یک ضربه پنالتی برای قرمزها به دست آمد. بازیکنان تیم تاتنهام که بر روی صحنه اتفاق افتاده اعتراض داشتند کمک داور ویدئویی نیز مورد پذیرش واقع نشد و باید متحمل یک ضربه پنالتی می شدند. ماجرا از این قرار بود که سادیو مانه می خواست سانتر را انجام دهد و فاصله کمی با سیسوکو بازیکن تاتنهام داشت که او دستش باز بود و توپ به دست او بر خورد کرد که خیلی از کارشناسان معتقد بودند که به زیر بغل این بازیکن برخورد کرده و با دستش تماسی نداشته و بازیکنان تاتنهام نیز هر چقدر اعتراض کردند به نتیجه نرسیدند.

محمد صلاح نیز پس از غیبت اش به خاطر مصدومیت در بازی مقابل تیم بارسلونا، این بار از ابتدای بازی در ترکیب بود و به پشت توپ آمد و با یک ضربه بسیار محکم دروازه لووریس را باز کرد.پس از آن تیم تاتنهام جلو کشید و هر چه حمله کرد به در بسته خورد. زیرا یورگن کلوپ سر مربی تیم لیورپول ترکیب تیم اش را تدافعی چیده بود و بازیکنان تیم لیورپول از داخل زمین تاتنهام نیز پرس را انجام می دادند. سون بازیکن تیم تاتنهام نیز از سمت چپ و راست فرارهایی می کرد ولی فایده ای نداشت. نیمه اول موقعیت جدی دیگری نداشت و دو تیم به صورت محتاطانه مخصوصا تیم لیورپول کار خود را ادامه می دادند. نیمه اول بازی دو دقیقه وقت اضافی داشت که با همان نتیجه به اتمام رسید و بازیکنان راهی رختکن شدند. در نیمه دوم تاتنهام بازی را هجومی آغاز کرد ولی هم چنان بخاطر دفاع مستحکم لیورپول کار به جایی نمی بردند.

ششمین قهرمانی لیورپول در اروپا برابر تاتنهام به نام کلوپ ثبت شد

در دقیقه ۵۸ بازی لیورپول دست به تعویض زد و دیووک اوریگی به جای فیرمینو که تازه از بند مصدومیت رها شده بود به بازی آمد. ۴ دقیقه بعد نیز قرمزها دومین تعویض خود را انجام دادند و دقیقه ۶۲ جیمز میلنر به جای جورجینیو واینالدوم وارد زمین شد. در دقیقه ۶۶ نیز لوکاس مورا زننده سه گل برتری بخش تیم تاتنهام در مقابل تیم آژاکس در نیمه نهایی به جای هری وینکس وارد زمین شد. این بازیکن به دلیل حضور هری کین از روی نیکمت کار را دنبال می کرد زیرا در بازی قبل هری کین مصدوم بود و مورا به جای او به زمین مسابقه فرستاده شده بود. با آمدن لوکاس مورا باز هم تاتنهام قصد داشت تا گل خورده را جبران کند ولی نمی توانست. در دقیقه ۶۹ نیز محمد صلاح با پاس به میلنر موقعیت نه چندان خطرناکی را برای وی ایجاد کرد که راه به جایی نبرد. در دقیقه ۷۴ دومین تعویض تیم تاتنهام انجام شد و موسی سیسوکو از زمین مسابقه خارج و به جای او اریک دایر به زمین آمد. در دقیقه ۸۰ نیز تاتنهام روی موقعیتی که سون ایجاد کرد شوتی را زد ولی با دفع آلیسون دروازه بان تیم لیورپول مواجه شد. در دقیقه ۸۲ نیز تاتنهام دست به تعویض سوم خود زد و داله الی که بازی معمولی را انجام داد به بیرون کشیده شد و فرناندو یورنته به جای او به زمین مسابقه آمد. در دقیقه ۸۴ اریکسن از روی یک ضربه‌ ایستگاهی شوتی را به طرف دروازه قرمزها زد که توسط آلیسون از دروازه دور شد. در دقیقه ۸۷ اما لیورپول کار را برای تیم تاتنهام تمام کرد تا آب سردی را بر بدن بی جان اسپرزی ها ریخته باشد. در کرنر برگشتی تیم تاتنهام ضد حمله ای از جانب تیم لیورپول صورت گرفت و ژوئل ماتیپ با پاس خود به دیووک اوریگی بازیکن تعویضی یورگن کلوپ کار را تمام کردند و نتیجه ۲ بر ۰ به نفع قرمز ها شد تا کورسو امید پوچتینو و یارانش نیز از بین برود. در دقیقه ۹۰ نیز به خاطر اتلاف وقت یورگن کلوپ سادیو مانه را بیرون کشید و جو گومز به جای او وارد زمین شد. بدین ترتیب پس از نیمه دوم که ۵ دقیقه نیز وقت اضافه داشت تیم لیورپول توانست پس از ناکامی در لیگ جزیره برای ششمین بار قهرمان اروپا شود و به سه سال متوالی قهرمانی تیم رئال مادرید پر افتخار ترین تیم این تورنومنت پایان دهد.


از آمار این بازی به صورت مفصل بدانید:
– مالکیت توپ ۶۵ به ۳۵ درصد به نفع تیم تاتنهام بود.
– ۱۶ شوت تیم تاتنهام در برابر ۱۴ شوت تیم لیورپول که از این تعداد ۸ شوت برای تاتنهام و ۳ شوت برای لیورپول در چارچوب بودند.
– شوت داخل محوطه ۹ به ۶ به نفع تاتنهام بود.
– مهار دروازه بان ها ۱ مهار برای لووریس و ۸ مهار برای الیسون به ثبت رسید.
– دقت پاس ها برای اسپرز ۸۰ درصد و برای قرمزها ۶۴ درصد بود.
– ۶ سانتر سفید پوشان در مقابل ۱ سانتر قرمز پوشان ثبت شد.
– ۵ خطا برای تاتنهام و ۶ خطا برای لیورپول اتفاق افتاد.
– تاتنهامی ها ۵۱۰ پاس که از این تعداد پاس ۴۰۸ تای آن موفق بود و برای لیورپولی ها ۲۷۲ پاس و ۱۷۵ پاس موفق ثبت گردید.
– کرنرها ۸ در برابر ۹ کرنر تیم لیورپول زده شد.
– ضربه ایستگاهی ۵ برابر ۳ به نفع اسپرز
– پرتاب اوت ۲۸ پرتاب برای تاتنهام و ۲۶ پرتاب برای لیورپول به ثمر رسید.
– جالب است بدانید در این بازی هیچ کارت زرد یا قرمزی به بازیکنان داده نشد.
– بهترین گلزن لیورپول محمد صلاح با ۵ گل زده شد.
– برترین پاسور لیورپول آرنولد با ۳ پاس گل شد.
– بهترین گلزنان تاتنهام لوکاس مورا و هری کین با ۵ گل زده شدند.
– برترین پاسور تاتنهام اریکسن با ۴ پاس گل شد.
– تیم تاتنهام در این رقابت ها توانست ۲۰ گل بزند و ۱۰ گل دریافت کند.
– تیم لیورپول در این رقابت ها توانست ۲۴ گل بزند و ۱۲ گل دریافت کند.
– قرمز ها در این تورنومنت در کل ۲۱ کارت زرد دریافت کردند.
– سفید پوشان در این تورنومنت در کل ۲۳ کارت زرد دریافت کردند.

با قهرمانی که تیم لیورپول در مسابقه دیشب به دست آورد تعداد جام های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۶ رساند و در جایگاه سوم ایستاد. رئال مادرید با ۱۳ قهرمانی در این مسابقات فعلا دست نیافتنی به نظر می رسد و تیم میلان نیز با ۷ قهرمانی در رده دوم است. تیم بایرن مونیخ نیز با ۵ قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی و به خاطر تعداد نایب قهرمانی بیشتر نسبت به بارسلونا در مکان چهارم و تیم بارسلونا با ۵ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی در جایگاه پنجم ایستاده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل