نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دیر آمدن لوییس همیلتون به پیت،دلیل اصلی از دست رفتن قهرمانی فرمول یک بلژیک

3 2

همان طور که مشاهده کردید در شروع نیم فصل دوم و فرمول یک بلژیک، چارلز لکرک راننده تیم فراری با فاصله کمتر از یک ثانیه نسبت به لوییس همیلتون توانست قهرمانی را از آن خود کند. توتو ولف مدیر مرسدس بنز و لوییس همیلتون پس از این مسابقه صحبت هایی را در این خصوص ارائه کردند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

تبریک لوییس همیلتون به لکرک برای قهرمانی در فرمول یک بلژیک!

توتو ولف پس از این مسابقه اظهار داشت که ماشین قهرمان پنج دوره فرمول یک یعنی لوییس همیلتون، دو دور دیرتر از زمان مناسب به پیت آمد تا این راننده به جایگاه دوم رضایت دهد و به رتبه ای بهتر از دومی دست پیدا نکند.
لوییس همیلتون با فاصله یک ثانیه‌ ای نسبت به پیروز مسابقه یعنی چارلز لکلرک از خط پایان گذشت اما اگر مرسدس از استراتژی بهتری پیروی می کرد، نتیجه می توانست برعکس باشد و همیلتون یک بار دیگر کاپ قهرمانی را بالای سر می برد.


داستان از این قرار است که همیلتون برای رسیدن به چارلز لکلرک مجبور بود از سباستین فتل سبقت بگیرد و این راننده فراری هم شرایط را برای لوییس سخت کرده بود و او را برای چند دور پشت خود نگه داشت. طبق محاسباتی که انجام شده است، لوییس همیلتون به دنبال عبور از سباستین فتل نزدیک به ۵ ثانیه را از دست داده است.
لوییس همیلتون در این رابطه گفت:

من به بهترین حالتی که می توانستم انجامش دادم. شاید می توانستم کمی بهتر باشم، من داشتم سعی می کردم به سباستین که تازه لاستیک عوض کرده بود برسم اما او با لاستیک های سافت بسیار سریع بود. ما کمی بیشتر بیرون ماندیم به این دلیل که یک دور بعد از بیرون آمدن چارلز، فاصله دو برابر شده بود. من باید این زمان را جبران می کردم و از سباستین هم سبقت می گرفتم.

وی در ادامه افزود:

به چارلز از همین جا تبریک می گویم. این اولین پیروزی او در فرمول یک این فصل است و تمام طول فصل هم تلاشش را می کرد و من خیلی برای او خوشحالم.در نهایت او کار فوق العاده ای کرد. با وجود استراتژی بهتر، باز هم شکست او سخت می شد.

توتو ولف هم نظری همانند همیلتون را داشت و در این باره گفت:

شاید ما یک یا دو دور دیرتر لوییس را به پیت آوردیم. اما در هر صورت سبقت از فراری سخت است. شاید دو دور کافی می بود. بهترین حالت یک یا دو دور زود تر بود اما این موضوعات را بعد از رقابت می توان می فهمید. این برای ما پیست مناسبی نبود و ما سرعت لازم در راه مستقیم را نداشتیم. اگر این به خاطر آسیب های وارده به ماشین بوده باشد که خبر خوبی است.

ولف پس از پایان گرندپری بلژیک و کسب نتیجه دومی و سومی باور دارد که تیم مرسدس می تواند در مونزا فراری را به شدت به چالش بکشد و در این باره گفت:

من کاملا تصمیم فراری را درک می کنم. آن ها باید کاری را که انجام می دادند را انجام دادند. سباستین در آن لحظه دیگر امکان بردن مسابقه را نداشت و تیم فراری بهترین تصمیم ممکن را گرفتند. بر طبق اظهارات بیان شده، دفاع سباستین فتل در برابر لوییس همیلتون باعث شد که همیلتون ۵ ثانیه زمان از دست بدهد، زمانی که اگر از دست نمی رفت، می توانست نتیجه پایانی مسابقه را تغییر دهد.

طبق ساختار خودروی فراری و روی کاغذ، باید پیست مونزا فراری شرایط بهتری را نسبت به دیگران داشته باشد ولی مرسدس باور دارد که می تواند آن ها را شکست دهد و پیروز آن گرندپری شود. اصولا نقطه قوت فراری در مرحله تعیین خط می باشد و در مسابقه ناپدید می شود. مرسدس توضیح داده است که عدم قدرت مرسدس در برابر فراری در مستقیمی های پیست بلژیک به این علت بوده است که آن ها عمدا نخواستند که قدرت خودشان را بالا ببرند. یعنی مرسدس نخواسته است که مود های موتوری بالاتری را فعال کند.
ولف در ادامه بیان کرد:

ما در هفت روز نمی توانیم کمبود ۱۵ کیلومتر بر ساعت را جبران کنیم، اما چیزی که امروز دیدیم این بود که ما به طرز فوق العاده ای در پیست های سرعتی به آن ها مخصوصا در روز مسابقه نزدیک هستیم و می توانیم این نتیجه را در مسابقه بعدی جبران نماییم.


والتری بوتاس دیگر راننده مرسدس بنز نیز عملکرد خوبی را داشت و توانست پشت سر همیلتون در جایگاه سوم بایستد. او از عملکرد خود ابراز رضایت کرد و در این باره گفت:

فکر می کنم گرند پری بلژیک بهترین نتیجه من از لحاظ عملکرد و احساس بود. این جا معمولا یکی از سخت ترین پیست ها برای من است. در بخش اول کمی شرایط سخت شد و لاستیک از بین رفت اما در بخش دوم، من واقعا قوی بودم. در نهایت که به خط پایان نزدیک می شدیم، من در حال مراقبت از موتور و گیربکس بودم و رقابت سختی نداشتم. ما شانس رقابت زیادی نداشتیم. به دست آوردن جایگاه سباستین به خاطر استراتژی بهتر ما بود. این مسئله خوبی بود و ما به دنبال رقابت های بیشتری بودیم اما این شرایط به وجود نیامد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل