نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لوکا یوویچ : اخبار مبنی بر جدایی‌ام از رئال مادرید، خنده‌دار هستند

لوکا یوویچ

لوکا یوویچ، مهاجم باشگاه رئال مادرید شایعات پیرامون انتقالی قرضی اش آن هم پس از تنها دو ماه حضور در باشگاه اسپانیایی خنده دار می داند.

آیا لوکا یوویچ در رئال مادرید خواهد ماند؟

یوویچ 21 ساله در تابستان 2019 با مبلغ 92 میلیون پوند از آینتراخت فرانکفورت راهی رئال مادرید شد. او در فصل 19/2018 عملکرد بسیار خوبی داشت و در مجموع 27 گل برای باشگاه آلمانی به ثمر رساند.

درخشش مهاجم جوان صرب در فصل گذشته موجب شد رئال مادرید او را به سانتیاگو برنابئو بیاورد اما وی در فصل جدید کمتر توسط زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید مورد استفاده قرار گرفته است. حتی در دیدار اخیر باشگاه اسپانیایی برابر سلتاویگو، مهاجم جوان به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی مسابقه به زمین آمد.

این نیمکت نشینی ها موجب شده برخی خبرگزاری ها مطرح کنند که زیدان به یوویچ اعتقاد ندارد و به همین دلیل انتقال قرضی او را مدنظر قرار داده است. این در حالی است که گفته می شود آث میلان وضعیت مهاجم جوان را زیر نظر دارد. با این حال یوویچ به این صحبت ها توجهی ندارد و می خواهد در تیم خود بماند.

در گفتگو با سایت نووستی صربستان، لوکا یوویچ در مورد شایعات پیرامون خود بیان کرد:

 این اخبار و شایعات باعث خنده من می شود. شما می دانید رسانه ها در مورد ساختن چنین داستان هایی فعالیت زیادی دارند و همیشه این شایعات از آغاز دوران فوتبالم وجود داشته اند. بنابراین پذیرفته ام که شایعات همیشه وجود دارند و زمان نشان خواهد داد این اخبار درست هستند یا خیر. زیدان به فوتبال من اعتقاد دارد و از زمان شروع همکاری مان با یکدیگر، نظر او در مورد من تغییر نکرده است. من روزانه در حال یادگیری و کسب تجربه هستم و از وضعیتم رضایت دارم زیرا زیدان به عنوان مربی و یک فوتبالیست، یکی از بهترین ها در دنیای فوتبال بوده است.

مهاجم جوان در خصوص اهداف خود در رئال مادرید خاطرنشان کرد:

من آماده ام ما تا بهترین عملکردم را در رئال مادرید به نمایش بگذارم و با تمام توان، برای موفقیت تیمم بجنگم. انتظار ندارم که بلافاصله در ترکیب اصلی تیم قرار گیرم ولی می خواهم با سخت کوشی و تلاش زیاد، به اهداف خود دست یابم. هدف رئال مادرید در ابتدای هر فصل، قهرمانی در جام ها است و ما به عنوان یک تیم می خواهیم قدرت خود را نشان داده و ثابت کنیم چه توانایی هایی داریم.

لوکا یوویچ در فصل جاری باید در کنار کریم بنزما، مهاجم با تجربه بازی کند. او در خصوص هم تیمی شدن با مهاجم فرانسوی ادامه داد:

بنزما یک مهاجم جذاب است. او تجربه زیادی دارد و من نیز تلاش می کنم از او چیزهای مختلفی بیاموزم. این مسئله اهمیت زیادی دارد که شما در کنار بازیکنان باتجربه بازی کنید و از آنها چیزهای مختلفی یاد بگیرید. بازیکنان رئال مادرید از من استقبال خیلی خوب داشتند و من نیز سریعا با بازیکنان صمیمی شدم. ما در رختکن و تمرینات لحظات خوب و شادی را می گذرانیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل