نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لوکا یوویچ ؛ با ستاره جدید تیم رئال مادرید آشنا شوید

luka jovic real madrid

بالأخره لوکا یوویچ، مهاجم تیم آینتراخت فرانکفورت با انتقالی به ارزش ۶۰ میلیون یورو در روز ۴ ژوئن ۲۰۱۹ به تیم رئال مادرید پیوست. این دومین خرید زین الدین زیدان پس از بازگشتش به رئال مادرید بود.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

آیا یوویچ میتواند همان بازیکنی باشد که رئال مادرید فصل گذشته از نبود آن ضربه دید؟ این بازیکن چگونه میتواند در کنار بازیکنانی همچون کریم بنزما، وینیسیوس جونیور و رودریگو و ادن هازارد قرار بگیرد؟

معرفی لوکا یوویچ ستاره جدید تیم رئال مادرید

تیم ستاره سرخ سکوی پرتاب لوکا یوویچ بود. او اولین بازی خود را برای این تیم در روز ۲۸ می ۲۰۱۴ در لیگ صربستان برای این تیم انجام داد و بعد از ۲ دقیقه ورود به زمین توانست برای تیم خود گلزنی کند. در فصل ۲۰۱۴/۱۵ یوویچ به جوان ترین بازیکنی لقب گرفت که توانست در دربی صربستان (Eternal Derby) در سن ۱۶ سالگی بازی کند. تمام کنندگی یوویچ عالی نبود، او فرصت های زیادی را از دست میداد و حضور در جام جهانی زیر ۲۰ سال را از دست داد.

فصل ۲۰۱۵/۱۶ فصل بسیار خوبی برای این مهاجم جوان بود. در ماه آپریل، لوکا یوویچ قرارداد حرفه ای خود را ثبت کرد و تبدیل به اولین انتخاب ستاره سرخ در خط حمله در کنار هوگو ویرا شد. در فوریه ۲۰۱۶ این بازیکن قراردادی را تا سال ۲۰۲۱ با باشگاه بنفیکا امضاء کرد. پس از تنها یک بازی در ترکیب تیم بنفیکا، او در ماه ژوئن ۲۰۱۷ به باشگاه آینتراخت فرانکفورت قرض داده شد.

در فصل ۲۰۱۶/۱۷ در رقابت های جام حذفی آلمان، یوویچ تنها زننده گل فرانکفورت در مرحله نیمه نهایی بود. در فینال آن ها در ضربات پنالتی مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند. در فصل ۲۰۱۷/۱۸ یوویچ به جوان ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا تبدیل شد که توانست در یک مسابقه ۵ گل به ثمر برساند. این بازیکن همچنین به زننده تنها گل فرانکفورت در رقابت های نیمه نهایی لیگ اروپا در سال ۲۰۱۸ بود تا این تیم به عنوان تنها تیم بدون شکست آلمانی در ۸ بازی آخر در لیگ اروپا باشد.

عملکرد لوکا در فصل ۲۰۱۸/۱۹ بسیار شگفت انگیز بود و این بازیکن ۲۷ گل و ۷ پاس گل برای فرانکفورت به ثبت رسانده بود. در ۱۷ آپریل ۲۰۱۹ فرانکفورت بند دائمی قرارداد یوویچ را فعال کرد و او را از بنفیکا خرید و در ۴ ژوئن ۲۰۱۹ این ستاره صربستانی به تیم رئال مادرید انتقال یافت.

استایل بازی

یوویچ به عنوان مهاجم هدف میتواند بازی کند و این نقطه ضعف تیم رئال مادرید در فصل۲۰۱۸/۱۹ بود. سرخیو آگوئرو، روبرت لواندوفسکی، رادامل فالکائو و چند مهاجم دیگر هستند که از آن ها به عنوان مهاجمان مرگ یاد میشود و این بازیکنان با کمترین فضای ممکن برای تیم های خود گلزنی میکنند. یوویچ پای چپ بسیار قوی دارد که میتواند با اولین ضربه موقعیت را تبدیل به گل کند.

با خروج کریستیانو رونالدو، تنها کریم بنزما و گرت بیل تمام کننده های تیم رئال مادرید با ضربه سر هستند. ارسال از جناحین توسط مدافعین کناری، از تاکتیک های قدرتمند زین الدین زیدان است. در حالی که کریستیانو رونالدو در هر زاویه و جهتی میتوانست توپ های ارسالی را تبدیل به موقعیت خطرناک کند اما حتی حرکات این بازیکن در باکس محوطه جریمه بسیار مهم بود. این حرکات توسط بازیکنان خودی به خوبی بازی خوانی میشد و آن ها میدانستند که دقیقا توپ را به کجا ارسال کنند.

سبک بازی لوکا یوویچ بسیار ساد هاست. او با حرکات و تکنیک های غریزی خود، تبدیل به یک مهاجم امیدوار کننده شده است. یوویچ یک جنگنده است که برای حفظ توپ و تا رسیدن بازیکنان خودی میجنگد. او در تمام نقاط زمین به هم تیمی هایش کمک میکند و عقب می آید. حضور یوویچ به تیم به این معناست که حالا کریم بنزما میتواند در جایگاه کریستیانو رونالدو برای توپ های ارسالی قرار بگیرد.

هازارد، یوویچ و بنزما میتوانند تبدیل به بهترین مثلث خط حمله شوند. بهترین موقعیت برای هازارد این است که شماره ۹ تیم خود باشد. بنزما میتواند به خط هافبک کمک کند و برای یوویچ موقعیت سازی کند. در کنار یوویچ نیز وینیسوس و رودریگو میتوانند آینده رئال مادرید را تضمین کنند.

نتیجه گیری

انتقال لوکا یوویچ برای پرز و باشگاه بسیار مهم بود. این قرارداد باعث شد تا هواداران رئال مادرید به پرز دوباره اعتماد داشته باشند و باشگاه برای چیدن پازل های خود است. براهیم دیاز، ادر میلیتو، وینیسیوس و رودریگو و حالا یوویچ. سرمایه گذاری روی جوانان همیشه یک قمار به حساب می آید اما قمارهایی که پرز در گذشته نیز انجام داده است قمارهای درستی بوده اند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل