نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA؛ ممفیس گریزلیز- لس آنجلس کلیپرز ، دو مدعی غرب

memfis

بسکتبال NBA؛ ممفیس گریزلیز- لس آنجلس کلیپرز ، دو مدعی غرب

ممفیس گریزلیز و لس آنجلس کلیپرز در دیداری جذاب مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. جدال تیمی تدافعی چون ممفیس گریزلیز در برابر تیمی قدرتمند در فاز هجومی چون شاگردان داک ریورز ، جالب خواهد بود. ممفیس این روزها اوضاع چندان مناسبی ندارد و در طرف دیگر کلیپرز خود را به یک قدمی صدر جدول رسانده است.

ممفیس گریزلیز: خرس‌های قدرتمند در خانه

ممفیس گریزلیز در فصل جاری نشانی از تیم قعر‌نشین فصل گذشته ندارد. داشتن جوان بااستعدادی چون جکسون جونیور، سنتر قدرتمندی مانند مارک گسول و یک گارد همه کاره چون مایک کانلی، از دلایل موفقیت‌های ممفیس گریزلیز بوده است. خرس‌های ممفیس چند وقتی است که در سراشیبی باخت حرکت می‌کنند و باید به خود بیایند. ۴ باخت در ۵ بازی گذشته، نشان از آن ممفیس قدرتمند اوایل فصل ندارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که تاکتیک‌های دفاعی آن‌ها لو رفته است و حالا باید به فکر تصمیمی جدید باشند. ممفیس گریزلیز در بازی گذشته خود مقابل کلیپرز نیز شکست خورد و حالا در خانه به فکر انتقام است. مهار بازیکنان کلیدی حریف و برتری در منطقه رنگی می‌تواند کلید پیروزی آن‌ها باشد.

لس آنجلس کلیپرز: آموزش نسل سازی

شاید در فصل گذشته و هنگامی که بلیک گریفین و دی آندره جردن از جمع لس آنجلس کلیپرز جدا شدند، همه کار این تیم را تمام‌شده دانستند. با این حال وقتی سرمربی کاربلندی چون داک ریورز بالای سر این تیم قرار دارد، این اتفاق نخواهد افتاد. آزادی عمل برای بازیکنانی چون توبیاس هریس و لو ویلیامز به خوبی خود را نشان داد و حالا کلیپرز، تیم اول لس آنجلس شده است. نکته قابل توجه در کلیپرز این است با وجود نقش دو ستاره محوری در این تیم، بقیه بازیکنان نیز در مواقع حساس به خوبی بازی می‌کنند و هم تیمی‌های خود را تنها نمی‌گذارند. شاگردان داک ریورز یک بار ممفیس گریزلیز را شکست داده‌اند و حالا در خانه ‌حریف کار سختی دارند. پیش‌بینی این دیدار بسیار سخت است و هر دو تیم از جهاتی در این بازی شانس دارند.

مشخصات بازی

ورزشگاه: اکس فوروم (استادیوم خانگی ممفیس گریزلیز)

تاریخ: پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷- ۶ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه ممفیس گریزلیز – لس آنجلس کلیپرز در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل