نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

بسکتبال NBA ؛ ناگتز به دنبال انتقام از کینگ و لس آنجلس لیکرز

لس آنجلس لیکرز

بسکتبال NBA ؛ ناگتز به دنبال انتقام از کینگ و لس آنجلس لیکرز

 

تیم‌های لس آنجلس لیکرز و دنور ناِگتس از ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند‌رفت. هر دو تیم از مدعیان اصلی کنفرانس غرب به شما می‌آیند و همین امر بر حساسیت‌های این بازی افزوده‌است. دنور اکنون در رده‌ی سوم و لیکرز پس از پیروزی‌های اخیر در رده‌ی هفتم کنفرانس غرب قرار دارند و هر دو برای کسب بهترین جایگاه ممکن برای رسیدن به پلی آف تلاش می‌کنند.

این بازی به میزبانی دنور و در ورزشگاه پپسی سنتر (Pepsi Center) برگزار می‌شود.

لس آنجلس لیکرز ؛ روز‌های خوب لِبران و یاران

لیکرز فصل را بسیار بد شروع کرد و در هفت بازی ابتدایی ۵ شکست را متحمل شد. آن‌ها با اضافه کردن لبران جیمز، راژان راندو و لَنس استیوِنسن امید زیادی برای تبدیل شدن به یکی از مدعیان کنفرانس غرب داشتند اما شروع فاجعه بار تیم نشان داد که هنوز نیاز به هماهنگی بسیاری دارند.

از سوی دیگر پس از گذشت چند بازی لوک والتون سرمربی جوان لیکرز به این نتیجه رسید که بازی دادن به جوانانِ با استعداد تیم مثل کایل کوزما، برندان اینگِرام و لانزو بال، نتایج به مراتب بهتری برای لس آنجلس لیکرز خواهد‌داشت، هم در کوتاه مدت و هم برای آینده‌ی باشگاه. پس از تغییرات گسترده اکنون به نظر می‌رسد که لوک والتون ترکیب مورد نظر خود را پیدا کرده‌است و نتایج اخیر تیم هم این موضوع را تایید می‌کند. لیکرزی‌ها اکنون با کسب ۱۱ پیروزی و متحمل شدن ۸ شکست در رده‌ی هفتم کنفرانس سختِ غرب قرار دارند. فرم اخیر آن‌ها و هماهنگی به وجود آمده اما نوید روز‌های بسیار خوبی را برای ساکنین هالیوود می‌دهد و می‌توانند به یک فصل فوق العاده امیدوار باشند.

ترکیب احتمالی لیکرز برای این بازی: لانزو بال – لبِران جیمز – کایل کوزما – براندن اینگِرام – جَوال مَک گی

دنور ناگتس؛ شگفتی‌سازان در جستجوی صدر

دنور ناگتس که امسال یکی از بهترین تیم‌های بسکتبال NBA به لحاظ دفاعی بوده‌است، توانسته با اتکا به دافاع تیمی فوق‌العاده  نتایج بسیار خوبی را کسب کند و تبدیل به یکی از مدعیان اصلی کنفرانس غرب شود. آن‌ها تیم فصل گذشته‌ی خود را حفظ کردند و آیزیا توماس را هم به عنوان گارد راس دوم به تیم خود اضافه کردند تا از نظر تعداد بازیکن نیز مشکلی برای فصل طولانی پیش رو نداشته‌باشند.

جَمال ماری و نیکولا یوکیچ دو ستاره‌ی اصلی دنوِر در فصل جدید بوده‌اند که در هر دو فاز هجومی و دفاعی کمک شایانی به ناگتس کرده‌اند.

ماری با میانگین ۱۷.۴ امتیاز در هر بازی امتیاز آورترین بازیکن تیم بوده‌است و یوکیچ نیز در سوی دیگر با متوسط ۹.۹ ریباند در هر بازی بهترین بازیکن تیم در این بخش بوده‌است. ویل بارتون نیز آمار جالبی را در این فصل به نام خود ثبت کرده‌است، او توانسته %۱۰۰  پرتاب‌های پنالتی خود را به گل تبدیل کند که بهترین رکورد در تمام بسکتبال NBA محسوب می‌شود.

دنور اکنون با کسب ۱۳ پیروزی و ۷ شکست در رده‌ی سوم کنفرانس غرب قرار دارد یکی از بهترین رکورد‌های کنفرانس غرب را نیز در اختیار دارد. آنها امیدوارند همین رتبه را در انتهای فصل نیز در اختیار داشته‌باشند.

ترکیب احتمالی ناگتس برای این بازی: نیکولا یوکیج – جَمال ماری – پاول میلسَپ – گَری هریس – خوان هِرنان گومِز

پیش‌بینی مسابقه لس آنجلس لیکرز – دنور ناِگتس در سایت بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل