نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

قهرمانی تیم بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان ؛ دوگانه برای باواریایی ها

14 2

تیم بایرن مونیخ دیشب موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ تیم لایپزیش را شکست دهد و فاتح جام حذفی آلمان در این فصل شود.

این بازی در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شد و قضاوت این دیدار را آقای توبیاس اشتیلر بر عهده داشت. در این بازی رابرت لواندوفسکی در دقایق ۲۹ و ۸۵ و کومان در دقیقه ۷۸ برای تیم بایرن گل زنی کردند. ترکیب ابتدایی دو تیم در ابتدای بازی برای لایپزیش: گولاچی – کوناته – آدامز – کلوسترمن – اوربان – هالستنبرگ – زابیتزر – کمپل – فورسبرگ – پولسن – ورنر و برای بایرن: نویر – کیمیش – زوله – هوملس – آلابا – مارتینز – تیاگو – گنابری – مولر – کومان – لواندوفسکی به میدان مسابقه رفتند. بر خلاف آن چه تصور می شد لایپزیش بازی را بهتر آغاز کرد و صاحب موقعیت هم شد ولی با مهار نویز توپ به گل تبدیل نشد ولی بازیکنان لایپزیش به داور اعتراض می کردند که توپ از خط رد شده است ولی مورد قبول داور واقع نشد.

در دقیقه ۲۹ رابرت لواندوفسکی روی پاس گل داوید آلابا توانست گل اول بازی و خودش را به ثمر برساند.بعد از آن این تیم بایرن بود که مدام توپ های خود را روانه دروازه لایپزیش می کرد ولی هیچ کدام از آن ها منجر به گل نشد. لایپزیش نیز حملات کمی را انجام داد ولی موقعیت جدی به نظر نمی رسید و هیچ خطری را بر روی دروازه بایرن ایجاد نکرد. این بازی که دو دقیقه وقت اضافه داشت با همین نتیجه ۱ بر ۰ در نیمه اول به پایان رسید. با شروع نیمه دوم لایپزیش حملات خوبی را انجام داد ولی با درخشش نویر این حملات نیز نا موفق ماند. تیم بایرن نیز چندین حمله انجام داد ولی نتوانست گل دوم را به ثمر برساند تا دقیقه ۷۸ که کومان با یک شوت دروازه تیم لایپزیش را برای بار دوم گشود. در دقیقه ۸۶ نیز رابرت لواندوفسکی مجددا موفق به گل زنی شد و گل دوم خودش و سوم تیم بایرن را وارد دروازه حریف کرد و بازی ۳ بر ۰ شد و در پایان وقت قانونی و ۴ دقیقه وقت اضافی نیز بازی تغییری نکرد و تیم بایرن مونیخ قهرمان این دوره از رقابت ها شد. این بازی دو کارت زرد داشت که در دقیقه ۸۲ به بازیکن لایپزیش دایو اوپامیکانو و برای تیم بایرن به رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۶ داده شد.

درصد مالکیت توپ در انتهای بازی ۵۸ درصد در مقابل ۴۲ درصد به نفع بایرنی ها بود. لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن نیز با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند با ۷ گل عنوان بهترین گلزن جام حذفی آلمان را به خود اختصاص داد.
از نکات جالب توجه این بازی پوشیدن پیراهن تیم بایرن برای آخرین بار برای سه بازیکن این تیم یعنی آرین روبن، فرانک ریبری و رافینیا بود که قرار بود بعد از این مسابقه از تیم بایرن مونیخ خداحافظی کنند.
بد نیست بدانید این ۱۹ امین قهرمانی تیم بایرن مونیخ در رقابت های جام حذفی آلمان بود. آن ها پیش از این فصل در سال های ۱۹۵۶–۵۷, ۱۹۶۵–۶۶, ۱۹۶۶–۶۷, ۱۹۶۸–۶۹, ۱۹۷۰–۷۱, ۱۹۸۱–۸۲, ۱۹۸۳–۸۴, ۱۹۸۵–۸۶, ۱۹۹۷–۹۸, ۱۹۹۹–۲۰۰۰, ۲۰۰۲–۰۳, ۲۰۰۴–۰۵, ۲۰۰۵–۰۶, ۲۰۰۷–۰۸, ۲۰۰۹–۱۰, ۲۰۱۲–۱۳, ۲۰۱۳–۱۴, ۲۰۱۵–۱۶ نیز قهرمان این دوره از رقابت ها شده بودند و با این جام یک جام دیگر به ویترین افتخارات خود اضافه کردند.

عنوانی دیگر برای تیم بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان

آن ها که هفته گذشته نیز قهرمان لیگ آلمان نیز شده بودند در این فصل کار خود را با این دو گانه به پایان رساندند و نیکو کواچ سر مربی این تیم پس از فراز و نشیب های زیادی که بر علیه وی حاکم بود توانست دو جام با ارزش را برای این تیم به ارمغان بیاورد. آن ها در مجموع نیز ۲۹ بار قهرمان بوندسلیگا شده اند و پیش از قهرمانی هفته گذشته در بوندسلیگا در سال های ۱۹۳۱–۳۲, ۱۹۶۸–۶۹, ۱۹۷۱–۷۲, ۱۹۷۲–۷۳, ۱۹۷۳–۷۴, ۱۹۷۹–۸۰, ۱۹۸۰–۸۱, ۱۹۸۴–۸۵, ۱۹۸۵–۸۶, ۱۹۸۶–۸۷, ۱۹۸۸–۸۹, ۱۹۸۹–۹۰, ۱۹۹۳–۹۴, ۱۹۹۶–۹۷, ۱۹۹۸–۹۹, ۱۹۹۹–۲۰۰۰, ۲۰۰۰–۰۱, ۲۰۰۲–۰۳, ۲۰۰۴–۰۵, ۲۰۰۵–۰۶, ۲۰۰۷–۰۸, ۲۰۰۹–۱۰, ۲۰۱۲–۱۳, ۲۰۱۳–۱۴, ۲۰۱۴–۱۵, ۲۰۱۵–۱۶, ۲۰۱۶–۱۷, ۲۰۱۷–۱۸ نیز این قهرمانی را به خود اختصاص داده بودند.
بعد از این مسابقه سر مربی این تیم نیکو کواچ مصاحبه ای را انجام داد و در خصوص این قهرمانی گفت:

باید به تیم لایپزیش تبریک بگویم آن ها بازی خوبی را انجام دادند و آن ها با کوشش فراوان بازی خود را انجام دادند ولی تیم برتر میدان ما بودیم و باید به شاگردان خودم نیز تبریک بگویم. نیمه دوم ما عالی بازی کردیم و تا حدودی فشار از رویمان برداشته شد. مانوئل نویر نیز خوب بازی کرد و دو سیو موفق داشت و ما در بازی نگه داشت. به نظرم ارزش های تیم بایرن در این بازی نشان داده شد و ما باید جشن مفصلی را برای این قهرمانیمان برگزار کنیم. به هواداران نیز تبریک می گویم.

او در ادامه افزود:

در شغل ما نقطه آرامی وجود ندارد و هر لحظه اتفاق خاصی روی خواهد داد. آینده ام هر چه باشد مهم این است که توانستیم این جام را به خانه ببریم و من از همه شاگردانم،کادر فنی و مدیریت باشگاه و هر کسی که به ما در این قهرمانی ها کمک کرد تشکر می کنم چون آن ها باعث پیشرفت من نیز شدند.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر تیم بایرن مونیخ نیز در خصوص ادامه همکاری و وضعیت نیکو کواچ پس از این قهرمانی گفت:

اول اینکه به مانوئل نویر دروازه بان تیمم تبریک می گویم. او مثل همیشه خوش درخشید و عالی بازی کرد. دوم به تیم لایپزیش نیز تبریک می گویم. آن ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و کار را برای ما سخت کردند ولی در ادامه خوشبختانه اجازه پیشروی به حریف را ندادیم و توانستیم موقعیت های خود را ایجاد کنیم و در نهایت نتیجه را ببریم. سوم در خصوص سوالاتی که پرسیدید باید بگویم که ما هیچ فکری برای جدایی نیکو از تیم نکردیم و چه کسی گفته او قرار است تیم را ترک کند یا برکنار شود. در تیم بایرن مونیخ همواره کسب افتخارات مهم است و همان گونه که مشاهده می کنید او توانست در این هفته دو جام را برای ما کسب کند که نشان از قدرت تیم بایرن را دارد و نیکو سر مربی این تیم باقی خواهد ماند.

علی رغم این گفته های رییس باشگاه تیم بایرن مونیخ اما رسانه های آلمانی در این چند روز مدعی شدند که نیکو کواچ حتی با وجود کسب جام قهرمانی در جام حذفی آلمان نیز برکنار خواهد شد و چندین گزینه را در ادامه مطرح کردند که تیم بایرن مونیخ سعی دارد برای فصل آینده با آن ها وارد مذاکره شود.باید دید در ادامه چه آینده ای در انتظار سر مربی تیم بایرن مونیخ نیکو کواچ خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل