نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

قهرمانی تیم بارسلونا و لیونل مسی در رقابت های این فصل لالیگا

تیم بارسلونا لیونل مسی

شب گذشته در جریان رقابت های این فصل لالیگا، تیم بارسلونا در خانه میزبان تیم لوانته بود. دیداری که در آن لیونل مسی از ابتدا روی نیمکت بود و در نیمه دوم به زمین آمد و موفق شد با تک گلی که به ثمر رساند و شاگردان والورده را برنده این دیدار و قهرمان رقابت های این فصل لالیگا بکند.

تیم بارسلونا و لیونل مسی و یک جام قهرمانی دیگر

آبی اناری ها با این برد ۸۳ امتیازی شد و با ۹ امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم یعنی تیم اتلتیکو مادرید جام قهرمانی را بالای سر برد.کاتالان ها برای بیست‌ و ششمین بار فاتح این رقابت‌ها شد. در کنار این دیدار لیونل مسی با کسب این عنوان قهرمانی، برای دهمین بار موفق به کسب لالیگا شد تا فقط دو قهرمانی دیگر تا برابری با رکورد پاکو خنتو اسطوره رئال مادرید فاصله داشته باشد، وی اکنون با عبور از آندرس اینیستا رکورددار قهرمانی در لالیگا به عنوان بازیکن بارسلونا است. تاکنون ۵۸ تیم در لالیگا سابقه حضور داشته‌اند که ۹ تای آن ها دستیابی به جام قهرمانی را تجربه کرده‌اند. از دهه ۱۹۵۰ لالیگا تحت سیطره رئال مادرید و بارسلونا بوده‌ است. با این قهرمانی  بارسلونا آن ها به رتبه دوم رسیده اند.  رئال مادرید ۳۳ بار و تیم بارسلونا ۲۶ بار قهرمان این مسابقات شده‌اند.

در دهه ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ و دو دهه اخیر لالیگا قهرمانان دیگری را نیز به خود دیده‌ است که شامل اتلتیکو مادرید، اتلتیک بیلبائو، والنسیا، سویا، دپورتیو لاکرونیا، رئال سوسیداد و رئال بتیس می‌شود. یکی دیگر از نکات قهرمانی شب گذشته بارسلونا مربوط به آرتور ویدال بود. آرتورو ویدال هافبک شیلیایی بارسلونا به همراه این تیم قهرمان فصل ۲۰۱۸/۱۹ لالیگا شد، تا برای هشتمین فصل متوالی قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کند. پس از چهار قهرمانی متوالی به همراه یوونتوس در سری آ (۲۰۱۲-۲۰۱۵) و سه قهرمانی متوالی به همراه بایرن مونیخ در بوندسلیگا (۲۰۱۶-۲۰۱۸)، ویدال موفق به کسب قهرمانی به همراه بارسلونا در لالیگا شد.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل