نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

قهرمانان تنیس جهان: پیش بازی دومینیک تیم- کی نیشیکوری

قهرمانان تنیس جهان

قهرمانان تنیس جهان: پیش بازی دومینیک تیم- کی نیشیکوری

رقابت قهرمانان تنیس جهان، به پایان دور گروهی خود نزدیک می‌شود. ۸ تنیسور برتر جهان، کار خود را در دو گروه ۴ تیمی آغاز کردند و به زودی تکلیف صعودکننده‌ها، مشخص خواهد شد. دومینیک تیم که تقریبا امیدی به صعود ندارد، در برابر کی نیشیکوری قرار خواهد گرفت. مرد ژاپنی رقابت سختی با راجر فدرر برای گذر از مرحله اول دارد. نیشیکوری که در روز اول، فدرر را شکست داد، در بازی بعدی مقابل کوین اندرسون تحقیر شد. حالا مرد باتجربه ژاپنی، محکوم به بردن دومینیک تیم است.

دومینیک تیم: جلوگیری از آبروریزی

دومینیک تیم یکی از قهرمانان تنیس جهان، روزهای خوبی را سپری نمیکند. دو شکست در مقابل کوین اندرسون و راجر فدرر، رقابت‌های لندن ۲۰۱۸، تا به اینجا برای پسر اتریشی کابوس‌وار بوده است. حالا تیم می‌تواند حداقل در بازی آخر، خودی نشان دهد. ارورهای بسیار زیاد و تمرکز پایین، از دلایل نتایج بد تیم در لندن بوده است. چهره تیم از بازی اول تورنمنت تا بازی مقابل فدرر، استرس زیادی را نمایان کرده است. مرد شماره ۸ رنکینگ رده‌بندی تنیس جهان، به دنبال جلوگیری از چهارمین باخت متوالی خود است. موفق شدن در این راه، تلاش زیادی را می‌طلبد.

کی نیشیکوری: در آخرین بازی کم نیاور

کی نیشیکوری در رقابت‌های قهرمانان تنیس جهان در لندن، دو روی متفاوت از یک سکه را نشان داده است. پیروزی قدرتمندانه مقابل فدرر و سپس تحقیر توسط کوین اندرسون، چیزی جز بالا و پایین‌های سامورایی را نشان نمی‌دهد. کی نیشیکوری و دومینیک تیم، ۴ بار مقابل یک دیگر بازی کرده‌اند. نیشیکوری ۳ پیروزی و تنها ۱ شکست مقابل تیم به ثبت رسانده است. این مورد نشان می‌دهد نیشیکوری از حریف خود شناخت خوبی دارد. او باید با تمام قوا به میدان بیاید؛ چرا که حتی از دست دادن یک ست می‌تواند به قیمت حذفش تمام شود. یک ماه پیش، نیشیکوری در رقابت‌های وین، تیم را در دو ست پیاپی شکست داد. عملکردی مانند آن تورنمنت، نیاز مبرم مرد پرتلاش این روزهای تنیس است.

دیدار دومینیک تیم و کی نیشیکوری در رقابت‌های قهرمانان تنیس جهان در لندن از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، آغاز خواهد شد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل