نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰ انجام شد

ucll

ساعاتی پیش مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۱۹/۲۰ انجام شد و ۳۲ تیم حاضر در این مسابقات،‌ حریفان دور گروهی خود را شناختند.

این مراسم راس ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران،‌ در موناکو فرانسه شروع شد. تقابل هایی تکراری نظیر بارسلونا-اینتر و لیورپول-ناپولی را در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز شاهد خواهیم بود اما در این فصل فوتبال اروپا شاهد بازی های جذاب و جدیدی چون چلسی-آژاکس، بارسلونا-دورتموند و بایرن مونیخ-تاتنهام نیز خواهیم بود. گروه ششم این رقابت ها با حضور بارسلونا،‌ دورتموند، اینتر و اسلاویا پراگ به نظر گروه مرگ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

قهرمان لیگ لوشامپیونه فرانسه در گروه یک مقابل پرافتخار ترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد گرفت در حالی که لیورپول قهرمان کنونی اروپا، یک بار دیگر در مرحله گروهی باید برابر ناپولی و شاگردان کارلو آنچلوتی قرار بگیرد.

رئال مادرید که سال ۲۰۱۶ نیز در گروه اول چمپیونز لیگ با پاری سن ژرمن همگروه شده بود،‌ بار دیگر به مصاف تیم فرانسوی خواهد رفت. در هفته های اخیر مذاکراتی میان این دو باشگاه بر سر انتقال نیمار ستاره برزیلی پاریسی ها صورت گرفته اما بنظر می رسد که در نهایت معاوضه کیلور ناواس و آلفونسه آرئولا، تنها نقل و انتقال میان این دو باشگاه باشد. کلاب بروژ بلژیک و گاتالاسارای قهرمان سوپرلیگ ترکیه نیز دو تیم دیگر گروه اول هستند.

لیورپول که مدافع عنوان قهرمانی به حساب می آید،‌ در مرحله گروهی بار دیگر مقابل ناپولی ایتالیا قرار می گیرد. قرمزها در بازی آخر مرحله گروهی فصل گذشته، توانستند ناپولی را در آنفیلد با نتیجه ۱-۰ شکست دهند. سوپر واکنش آلیسون بکر، بهترین دروازبان فصل گذشته اروپا در دقایق پایانی آن بازی باعث شد تا لیورپول به مرحله حذفی راه یافته و در ادامه راه برای رسیدن به ششمین قهرمانی اروپایی هموار شود. سالزبورگ قهرمان لیگ اتریش و خنک قهرمان لیگ بلژیک نیز دو تیم دیگر گروه پنجم هستند.

گروه ششم که به عقیده کارشناسان گروه مرگ این فصل لیگ قهرمانان اروپا نام دارد، شامل تیم های بارسلونا، بروسیا دورتموند، اینترمیلان و اسلاویا پراگ است. بارسلونا بعد از چهار سال ناکامی متوالی در رسیدن به فینال اروپا این بار تلاش خواهد کرد تا بار دیگر قهرمانی اروپا را جشن بگیرد. اینترمیلان با سرمربی جدید خود آنتونیو کونته رقیبی سرسخت برای شاگردان ارنستو والورده خواهد بود.

تاتنهام هاتسپر نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ قهرمان هفت دوره اخیر بوندس لیگا آلمان همگروه شده است. این دو تیم در کنار غول فوتبال یونان، المپیاکوس و ستاره سرخ بلگراد، گروه دوم رقابت های چمپیونز لیگ را تشکیل می دهند.

آژاکس آمستردام که در فصل گذشته جزو چهار تیم برتر مسابقات بود، در گروه هشتم به مصاف چلسی خواهد رفت. دیداری که برای اولین بار بین این دو تیم اتفاق خواهد افتاد. آبی های لندن پس از یکسال دوری از لیگ قهرمانان اروپا، فصل گذشته در لیگ اروپا به مقام قهرمانی رسیدند و حالا در کنار آژاکس، والنسیا و لیل نایب قهرمان لوشامپیونه، گروه هشتم مسابقات را تشکیل می دهند.

برای سومین سال متوالی منچستر سیتی و شاختار دونتسک مقابل یکدیگر قرار می گیرند. آتالانتا که برای اولین بار به مسابقات اروپایی راه یافته به همراه دینامو زاگرب، گروه سوم این رقابت ها را تشکیل می دهند.

در گروه چهارم یوونتوس به مصاف اتلتیکو مادرید، بایر لورکوزن و لوکوموتیو مسکو می رود و در گروه هفتم زنیت سن پترزبورگ به مصاف تیم های بنفیکا،‌ المپیک لیون و لایپزیش می رود.

هفته اول این رقابت ها روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه انجام خواهد شد. در مهم ترین دیدار های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، روز سه شنبه ۲۶ شهریور، ناپولی-لیورپول و دورتموند-بارسلونا به دیدار یکدیگر خواهند رفت. در مهم ترین بازی های روز دوم نیز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه،‌ پاری سن ژرمن به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و اتلتیکو مادرید در مادرید میزبان یوونتوس خواهد بود.

لازم به ذکر است دیدار پایانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا روز نهم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل