نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری دیدار فیورنتینا و اینتر در هفته شانزدهم سری‌آ

dddds

تیم‌های فیورنتینا و اینتر امشب ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در هفته شانزدهم سری‌آ ایتالیا در استادیوم آرتمیو فرانچی به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی تیم مدنظر خود داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرایط دو تیم فیورنتینا و اینتر در هفته هفدهم

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری‌آ ایتالیا آنتونیو کونته و شاگردانش با یک بازی کمتر با ۳۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. حاصل کار آنها از این ۱۵ بازی، ۱۲ برد، دو تساوی و یک شکست بوده است. تیم یوونتوس با همین تعداد بازی و با ۳۶ امتیاز در تعقیب اینتر است و در صورت لغزش اینتر می‌تواند جایگاه خود را که تا چند هفته پیش در اختیار خود بود بازپس گیرد. در رده سوم جدول نیز لاتزیو با ۳۳ امتیاز قرار دارد که در صورت لغزش یووه لاتزیو می‌تواند جای این تیم را در رده دوم بگیرد و در کل رقابت تنگاتنگی در بالای جدول سری آ وجود دارد. اما تیم فیورنتینا حریف اینتر در بازی امشب، عملکرد قابل قبولی را در این فصل ارائه نکرده و با ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول با چهار پیروزی، چهار تساوی و هفت شکست قرار گرفته است.
شاگردان کونته در بازی قبلی خود در سری‌آ با نتیجه ۰ بر ۰ در مقابل رم متوقف شدند و فیورنتینا با نتیجه ۲ بر ۱ از تورینو شکست خورد.
نکته جالب توجهی که پیش از این بازی بوجود آمد شرکت نکردن آنتونیو کونته سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پیش از این بازی بوده است. به نقل از باشگاه اینتر این اتفاق بخاطر توهین روزنامه کوریره دلو اسپورت می‌باشد که در یکی از صفحات خود مقاله توهین آمیزی در مورد کونته منتشر کرده بود. همچنین باشگاه اینتر در پیامی اعلام کرد که در صورتی که تمام خبرنگاران و نشریه‌ها بتوانند احترام همه اعضای تیم را تضمین کنند این کنفرانس‌ها برگزار می‌شود، در غیر اینصورت همانطور که می‌بینید کنفرانس خبری مربوط به بازی امشب لغو شده است.


در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۱-۰ به نفع اینتر پیش‌بینی کرده‌اند.

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم فیورنتینا آرتمیو فرانچی به قضاوت مائوریسیو ماریانی برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان دو تیم:

فیورنتینا: فرانک ریبری تنها مصدوم این تیم می‌باشد.
اینتر: الکسیس سانچر، نیکولا بارلا، استفانو سنسی، کوادوو آساموا و روبرتو گالیاردینی مصدومان قطعی این تیم هستند.

در خصوص آمار دو تیم فیورنتینا و اینتر بدانید:

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های فیورنتینا و اینتر که امشب ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در هفته شانزدهم سری‌آ ایتالیا در استادیوم آرتمیو فرانچی برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل