نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فیلیپه لوییز جدایی خود از تیم اتلتیکو مادرید را تایید کرد

luis2

فیلیپه لوییز مدافع چپ ۳۳ ساله تیم اتلتیکو مادرید اعلام کرد که برای تمام کردن دوران فوتبالش به کشور خود و باشگاه فلامینگو خواهد رفت.

لوییز برزیلی بعد از خداحافظی با باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که برای شروع فصل جدید به کشور زادهگاش و تیم فلامینگو می پیوندد. اعتبار قرارداد فیلیپه لوییز با اتلتی در این تابستان به پایان رسید و در ماه های اخیر شایعات زیادی در خصوص پیوستن این مدافع برزیلی به تیمهایی نظیر پاری سن ژرمن، ولورهمپتون و حتی بارسلونا وجود داشت. اما بنظر می رسد که لوییز قصد بازگشت به برزیل را دارد و قراردادی دو ساله با فلامینگو به ثبت رسانده است. با رسمی شدن این انتقال و ترک واندامتروپولیتانو این بازیکن پیامی به این مناسبت منتشر کرد.

من از زمان کودکی طرفدار همیشگی فلامینگو بوده ام. ترک اتلتیکو تصمیم آسانی نبود اما میخواهم دوران فوتبالم را در برزیل به پایان برسانم.

فیلیپه لوییز در سال ۲۰۱۰ از تیم دپورتیوو لاکرونیا به جمع بازیکنان اتلتیکو اضافه شد و همراه روخی بلانکو موفق شد قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا را تجربه کند. پیش از پیوستن به چلسی در سال ۲۰۱۴ لوییز همراه با اتلتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسید اما در دیدار نهایی مغلوب رقیب سنتی رئال مادرید شد. بازیکن سابق فیگورنزه در رسیدن به ترکیب اصلی چلسی ناموفق بود و بعد از یکسال دوباره به پایتخت اسپانیا بازگشت تا موفقیت های خود را در تیم مادریدی تکرار کند. فیلیپه در دوره دوم حضورش موفق شد لیگ اروپا را فتح کند و بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. در این دیدار نیز بار دیگر اتلتیکو مقابل رقیب سنتی شکست تلخی را در ضربات پنالتی تجربه کرد. در مجموع فیلیپه لوییز ۳۳۳ مرتبه برای اتلتیکو مادرید به میدان رفت و هفت جام قهرمانی همراه روخی بلانکو بدست آورد.

پیام خداحافظی فیلیپه لوییز از باشگاه اتلتیکو مادرید

برایم باعث افتخار است که در بهترین دوران تاریخ باشگاه عضوی از تیم بودم. میخواهم از همه تشکر کنم. لحظات خوبی را در کنار یکدیگر سپری کردیم. امروز خوشحال هستم زیرا برای این تیم همه تلاشم را انجام دادم. بازی کردن در جو فوق العاده ویسنته کالدرون و همچنین لذت بردن از حضور در سالهای اولیه واندامتروپولیتانو لحظاتی بیاد ماندنی را برایم رقم زد. در آینده نزدیک به تیم بازخواهم گشت. این تنها خداحافظی من به عنوان بازیکن است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل