نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

صاحب‌نامان فوتبال آمریکای جنوبی: پیش بازی اروگوئه و برزیل

1dd31e06d926f5ac135c7886ee5b290a

صاحب‌نامان فوتبال آمریکای جنوبی: پیش بازی اروگوئه و برزیل

دو تیم برزیل و اروگوئه از صاحب‌نامان فوتبال آمریکای جنوبی ، روز جمعه ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه امارات شهر لندن، استادیوم خانگی آرسنال در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. در آخرین دیدار این دو تیم، برزیل توانست با نتیجه ۴-۱ اروگوئه را در انتخابی جام جهانی شکست دهد.

برزیل: امیدوار به نسل طلایی جدید

برزیل قدرت اول فوتبال آمریکای جنوبی در این دیدار فیلیپه کوتینیو از بارسلونا ، مارسلو و کاسمیرو از رئال مادرید را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و تیته سرمربی برزیل رافینیا هافبک بارسلونا ، رناتو آگوستو هافبک تیم بیژینگ گوان چین و الکس ساندرو دفاع چپ یوونتوس را به جای این بازیکنان کلیدی به تیم ملی برزیل دعوت کرده است. باید دید در این بازی تیته به کدام یک از دروازبان‌هایش یعنی آلیسون و ادرسون بازی خواهد داد. تیته در جام جهانی نشان داد که به آلیسون اعتماد بیشتری دارد. پیش از این ادرسون در بازی با عربستان سعودی که با برد ۲-۰ سلسائو همراه بود درون دروازه ایستاد و آلیسون در بازی بعدی یعنی بازی با آرژانتین که در آن بازی برزیل با گل دیرهنگام میراندا توانست با نتیجه ۱-۰ حریف دیرینه خود را شکست دهد، درون دروازه ایستاده بود. همچنین تیته در خط حمله نیز سردرگمی‌هایی دارد. با حضور بازیکنانی چون نیمار، وینگر پاری سن ژرمن، فیرمینو مهاجم لیورپول، ویلیان وینگر چلسی، گابریل ژسوس مهاجم منچسترسیتی، ریچارلیسون ستاره تیم اورتون در فصل جاری و همچنین داگلاس کاستا از یوونتوس، تیته کار سختی در چینش خط حمله دارد. شاید بتوان فقط جایگاه نیمار را در این پست مستحکم دید. برزیل در چهار دیدار اخیر خود همیشه پیروز مسابقه بوده و آخرین دیداری که نتوانستند پیروز میدان شوند، به بازی با بلژیک در جام جهانی باز می‌گردد. این تیم برزیل نشان داده که نسل طلایی دیگری برای این کشور در حال ایجاد شدن است و می‌توان به این بازیکنان امیدوار بود تا خاطرات سال‌های دور را برای طرفداران فوتبال بازسازی کنند.

اروگوئه: ترکیبی از جوانی و تجربه

اروگوئه دیگر تیم فوتبال آمریکای جنوبی جام جهانی خوبی را در روسیه پشت سر گذاشت و توانست با سه برد از گروه خود مقتدرانه صعود کند و در مرحله بعدی پرتغال و رونالدو را از دور مسابقات کنار گذاشت؛ و در یک بازی نزدیک در مقابل قهرمان همان جام یعنی فرانسه شکست خورد. در اولین دیدار پس از جام جهانی، اروگوئه ۴-۱ مکزیک را در هم کوبید اما در دو بازی بعدی در آسیای شرقی در مقابل کره جنوبی ۲-۱ و در مقابل ژاپن در بازی‌ای پرگل ۴-۳ شکست خورد تا اروگوئه با دو شکست پیاپی به مصاف برزیل آماده بیاید. اروگوئه در این بازی خوزه ماریا خیمنز مدافع اتلتیکو مادرید را قطعا به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچینین در مورد استوانی مهاجم خیرونا و دیگو گودین کاپیتان اروگوئه به دلیل مصدومیت شک و تردید‌هایی به دلیل آسیب‌دیدگی وجود دارد. اروگوئه در این بازی دو فوق ستاره خود یعنی کاوانی و سوارز را در ترکیب خود می‌بیند. می‌توان گفت که هر دو در نوک پیکان خط حمله اروگوئه قرار خواهند گرفت. پشت سر این دو لوکاس توریرا پدیده آرسنال در این فصل و همچنین بنتانکور هافبک یوونتوس بازی خواهند کرد تا خط هافبک جوانی را برای اروگوئه بسازند. با غیبت خیمنز در این بازی، مقداری از استحکام خط دفاعی این تیم کاسته می‌شود اما اسکار تابارز باتجربه نشان داده مربی بزرگیست و مشکلی برای اروگوئه به وجود نخواهد آمد.

پیش‌بینی بازی اروگوئه و برزیل در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل