نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آغاز فصل جدید NBA؛ دیدار مجدد با غول‌های زیر حلقه

فصل جدید NBA در سایت بتکارت

فصل جدید NBA با برگزاری مسابقات پیش فصل از بامداد فردا آغاز خواهد شد و دور جدید رویارویی ابرستاره‌های دنیای بسکتبال را شاهد خواهیم بود. در این مطلب به مناسبت آغاز فصل جدید NBA مروری داریم بر تاریخچه این مسابقات، تیم‌های قدرتمند فصل جدید NBA و معرفی ۵ ستاره اصلی فصل جدید NBA. با مجله بتکارت همراه باشید.

پیش بینی بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی در سایت بتکارت

تاریخچه مسابقات NBA

مسابقات اتحادیه بسکتبال ملی آمریکا از سال ۱۹۴۹ بصورت رسمی در حال برگزاری است. این مسابقات با حضور ۲۹ تیم امریکایی و یک تیم کانادایی در مجموع ۳۰ تیم و در ۲ کنفرانس شرق و غرب برگزار می‌شود.

بازی‌ها هر سال در ماه نوامبر آغاز می‌شود و تا اواسط آوریل سال بعد ادامه می‌یابد. در آخر آوریل، پس از ۸۲ بازی فصلی بین تمام تیم‌های لیگ، تیم‌ها بر اساس نتایج برد و باخت در هر کنفرانس رده‌بندی می‌شوند. سپس ۸ تیم برتر کنفرانس شرق و ۸ تیم برتر کنفرانس غرب به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند (هرتیم با تیم‌های کنفرانس خود)؛ صعود تیم‌ها نیز بر اساس ۴ برد در ۷ بازی است، به این مرحله، مرحله playoffs می‌گویند که تا آخر ماه می ادامه می‌یابد تا اینکه قهرمانان هر کنفرانس مشخص می‌شود و دوتیم در بازی‌های فینال (۴ برد در ۷ بازی) به رقابت می‌پردازند تا قهرمان NBA مشخص شود.

تیم بوستون سلتیکس با ۱۷ قهرمانی پر افتخارترین تیم NBA است و پس از این تیم لس آنجلس لیکرز با ۱۶ قهرمانی در جایگاه دوم است و گلدن استیت وریرز و شیکاگوبولز با ۶ قهرمانی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
تیم گلدن استیت وریرز قهرمان ۴ دوره اخیر NBA است و با حضور ستارگانی چون استفن کری و کوین دورانت در فصل جدید هم شانس اصلی قهرمانی خواهد بود.

پیش بینی بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی در سایت بتکارت

مدعیان قهرمانی فصل جدید NBA

گلدن استیت واریرز (golden state warriors)
قهرمان ۴ دوره اخیر NBA با پنج استارتر، پنج فوق ستاره، پنج آل استار، یکی از ترسناک‌ترین تیم‌های تاریخ NBA را تشکیل داده‌اند. استفن کری ارزشمند‌ترین بازیکن سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵، کلی تامپسون، کوین دورانت ارزشمندترین بازیکن سال سال ۲۰۱۴، دریموند گرین بهترین بازیکن دفاعی سال ۲۰۱۷ و دمارکوس کازینز مدعی اصلی قهرمانی فصل جدید NBA خواهند بود.

لس آنجلس لیکرز (Los Angeles Lakers)
رکوردادر حضور در فینال فصل قبل نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشت، اما این فصل با استخدام پادشاه بسکتبال دنیا یعنی لبرون جیمز، لیکرز به دنبال اعاده حیثیت است و یکی از مدعیان قهرمانی و صعود به فینال مسابقات است. در کنار کینگ لبرون، لیکرز ۳ استعداد جوان برتر دنیای بسکتبال یعنی کایل کوزما، برندون اینگرام و لونزو بال را در اختیار دارد که می‌توانند در کنار هم با تلفیق تجربه و استعداد ترکیب خطرناکی را تشکیل دهند.

هیوستون راکت (Houston Rockets)
هیوستون فصل قبل تا یک قدمی فینال NBA پیش رفت اما نتوانست بر گلدن استیت غلبه گند و در فینال کنفرانس غرب ناکام ماند. در فصل جدید NBA هیوستون با استفاده از جیمز هاردن، اریک گوردون، پی جی تاکر و کارملو آنتونی ترکیب قدرتمندی را در خط دفاع و حمله تشکیل داده‌اند و شاید بتوان گفت هیوستون بهترین خط دفاعی لیگ NBA را دارا است.

بوستون سلتیکس (Boston Celtics)
پر افتخارترین تیم تاریخ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، فصل گذشته را با مقام نایب قهرمانی کنفرانس شرق پایان بردند. نقطه قوت این تیم هماهنگی، بازی تاکتیکی و بطور کلی “تیم” بودن این تیم است. سلتیکس با حضور گوردون هی وود، جیسون تاتوم و جیلون براوون روند صعودی را در چند سال اخیر داشته‌اند و در این فصل هدفی جز صعود به فینال NBA نخواهند داشت.

پیش بینی بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی در سایت بتکارت


پنج ستاره اصلی فصل جدید NBA

در بازی بسکتبال پست‌های مختلفی وجود دارد اما فرقی نمی‌کند که بهترین بازیکن فصل مرد بزرگ خط دفاع باشد یا بازیکنی که توپ را در حلقه جای می‌دهد. هر دو می‌توانند به عنوان بازیکن برتر معرفی شوند.
همیشه رتبه بندی‌های بازیکنان NBA جنجالی بوده و هر سال بحث در مورد آنها بین هواداران و حتا خود بازیکنان ادامه دارد.
در این قسمت نگاهی به ارزش گذاری این ۵ بازیکن برتر در فصل ۲۰۱۸-۱۹می‌کنیم.
در مورد نفر اول لیست، بحث زیادی وجود ندارد. ا گر صادقانه صحبت کنیم، در مورد نفر دوم لیست هم صحبت و بحثی نیست .
لبرون جیمز و کوین دورانت ستارگان لیگ NBA هستند. اما نفرات بعدی چه کسانی هستند؟

لبرون جیمز از تیم لس آنجلس لیکرز
بازیکنی که بتواند، تیمی ضعیفی مانند کلیولند را یک تنه در چند فصل به مراحل نهایی NBA برساند و در اکثر بازی‌های فصل میانگین بیش‌تر از ۵۰ امتیاز در هر بازی را برای خود ثبت کند نه تنها بهترین بازیکن این فصل بلکه قطعا یکی از بهترین‌های تاریخ NBA است. بهترین لقب برای پادشاه بسکتبال دنیا، ارتش یک نفره است!

کوین دورانت از تیم گلدن استیت وارییرز
این بازیکن۳۰ ساله در سال‌های اخیر لقب ارزشمندترین بازیکن NBA را دریافت کرده است. البته منقدان اعتقاد دارند او به همراه تیمش بازیکن قدرتمندی است و شاید در تیم دیگری این درخشش را نداشته باشد، اما هر چه که هست؛ این مدافع قدرتمند، ارزشمندترین بازیکن، بهترین تیم سال‌های اخیر NBA است.

آنتونی دیویس از تیم نیوارلئان پلیکان

آنتونی با ۲۵ سال سن، جوانترین بازیکن این فهرست است. او تاثیر زیادی بر عملکرد تیمش را دارد و اگر بتواند کمی با تجربه‌تر عمل کند، میتواند شانس بیش‌تری برای کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل داشته باشد. منتظر درخشش او در این فصل خواهیم ماند.

استفن کری از تیم گلدن استیت وارییرز
بهترین شوتزن ۳ امتیازی، بهترین پاسور NBA و یکی از بهترین مدافعان توپ‌گیر بسکتبال دنیا ستاره تیم گلدن استیت وریرز است. کری بیش‌تر از اینکه مانند بقیه ستارگان دنیای بسکتبال جنگجگو باشد، یک هنرمند است. یک هنرمند نابغه.

جیمز هاردن از تیم هیوستون راکت
درباره او گفته می‌شود که این توانایی را دارد که تیم خود تنها با یک دست در طول فصل رهبری کند. یک مربی در زمین بسکتبال! او بازیکنی است که می‌تواند در تمامی بازی‌ها ستاره زمین باشد. هم در زیر سبد خودی به عنوان یک مدافع هم در هنگام کسب امتیاز در زمین حریف. هاردن قطعا یکی از ۵ ستاره تماشایی فصل جدید NBA خواهد بود.

پیش بینی بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل