نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فرمول یک ایتالیا ؛شروع کار لکرک از خط اول؛چه کسی قهرمان این دوره خواهد شد؟!

1 6

فرمول یک ایتالیا ۲۰۱۹ در حالی در سه دور تمرینی و تعیین خط به اتمام رسید که چارلز لکرک راننده تیم فراری که در گرند پری بلژیک به اولین قهرمانی خود در این فصل دست پیدا کرد، موفق شد این بار در مرحله تعیین خط بالاتر از رقبا بایستد و مسابقه اصلی را که روز یک شنبه ۱۷ شهریور ۹۸ از ساعت ۱۷:۴۰ آغاز می شود، از رده یک استارت خواهد زد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فرمول یک ایتالیا ۲۰۱۹  و اوج هیجان در مسابقه اصلی!

در خصوص این گرند پری مختصری بدانید:
اولین گرندپری در سال ۱۹۵۰ برگزار شد
تعداد دورها: ۵۳ دور
طول پیست: ۵.۷۹۳K.M
مسافت مسابقه: ۳۰۶.۷۲K.M
برنده سال گذشته: لوییس همیلتون
در عکس زیر نقشه پیست را مشاهده فرمایید:

تمرین اول و دوم گرند پری ایتالیا روز جمعه در دو نوبت ظهر و عصر به اتمام رسید و نوبت سوم و تعیین خط نیز روز شنبه برگزار شد که چارلز لکرک از تیم فراری توانست در پول پوزیشن در رده اول بایستد و مسابقه فردا را از خط اول آغاز کند.
خلاصه و حواشی
تمرین اول گرندپری ایتالیا ۲۰۱۹ روز جمعه در ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در پیست مونزا شروع و با صدرنشینی چارلز لکلرک از تیم فراری به پایان رسید. شرایط نا مساعد جوی و هوای بارانی کار را برای رانندگان مشکل کرده


تمرین دوم گرندپری ایتالیا ۲۰۱۹ روز جمعه در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در پیست مونزا شروع و با صدرنشینی چارلز لکلرک از تیم فراری به پایان رسید.

تمرین سوم گرندپری ایتالیا ۲۰۱۹ روز شنبه در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در پیست مونزا ایتالیا شروع و با صدرنشینی سباستین فتل از تیم فراری به پایان رسید.

خلاصه و حواشی تعیین خط فرمول یک ایتالیا:

به نظر شما چه کسی قهرمان فرمول یک ایتالیا که در روز یک شنبه ۱۷ شهریور ۹۸ از ساعت ۱۷:۴۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد، می شود؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شماست.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل