نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فرمول یک؛ لوییس همیلتون راننده مرسدس بنز برای ششمین بار قهرمان جهان شد

12 1

لوییس همیلتون راننده تیم مرسدس بنز شب گذشته در مسابقه فرمول یک ایالت متحده آمریکا علی‌رغم کسب جایگاه دوم در این مسابقه، به حد نصاب امتیاز قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ رسید و برای ششمین بار قهرمانی زودهنگام خود را در فاصله چند مسابقه مانده تا پایان فصل، جشن گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اقتدار و یک- دو رانندگان مرسدس بنز والتری بوتاس و لوییس همیلتون در گرندپری آمریکا

شب گذشته در مسابقه گرندپری ایالات متحده آمریکا، والتری بوتاس راننده تیم مرسدس و هم‌تیمی همیلتون موفق شد در جایگاه نخست بایستد و قهرمانی خود را جشن بگیرد. لوییس همیلتون نیز که به یک مقام هشتمی برای کسب قهرمانی در جهان احتیاج داشت، با فاصله چهار ثانیه‌ای نسبت به بوتاس در جایگاه دوم و مکس ورشتپن از تیم ردبول به مقام سوم رسید. همیلتون با کسب این عنوان دومی قهرمانی جهان خود را در فصل ۲۰۱۹جشن گرفت و برای ششمین بار قهرمان دنیا شد و به رکورد مایکل شوماخر افسانه‌ای رسید.

در ابتدا در خصوص فرمول یک آمریکا مختصری بدانید:

نقشه پیست آمریکا را در تصویر زیر مشاهده فرمایید:

ابتدا در خصوص تمرینات و تعیین خط فرمول یک ایالت متحده آمریکا بدانید:

در خصوص حواشی و اتفاقات گرند پری آمریکا بدانید:

در جدول زیر می‌توانید رده های بعدی رانندگان در گرندپری آمریکا را مشاهده فرمایید:

رده راننده تیم زمان
1 والتری بوتاس مرسدس
2 لوئیس همیلتون مرسدس +04.148
3 مکس ورشتپن ردبول +05.002
4 چارلز لکلرک فراری +52.239
5 الکساندر آلبون ردبول +01:18.038
6 دنیل ریکاردو رنو +01:30.366
7 لندو نوریس مک لارن +01:30.764
8 کارلوس ساینز مک لارن +1دور
9 دنیل کویات تورو روسو +1دور
10 نیکو هالکنبرگ رنو +1دور
11 سرجیو پرز ریسینگ پوینت +1دور
12 کیمی رایکونن آلفا رومئو +1دور
13 لنس استرول ریسینگ پوینت +1دور
14 آنتونیو جیوویناتزی آلفا رومئو +1دور
15 رومن گروژان هاس +1دور
16 پیر گسلی تورو روسو +1دور
17 جورج راسل ویلیامز +2دور
کوین مگنوسن هاس
رابرت کوبیتسا ویلیامز
سباستین فتل فراری


در پایان مسابقه لوییس همیلتون در خصوص کسب ششمین قهرمانی جهان گفت:

راستش را بخواهید نمی‌دانم چه بگویم زیرا لحظه بزرگی برای من رقم خورده است و انگار زمان ایستاده است. واقعا مسابقه آمریکا سخت بود و تعیین خط سختی را داشتیم اما والتری کارش عالی بود، بنابراین به او واقعا تبریک می‌گویم که اقتدار خود را به دیگر رقبا نیز ثابت کرد. در مسابقه فقط می‌خواستم که رده بهتری را بدست آورده و یک دو را برای تیم رقم بزنیم و فکر نمی‌کردم، یک پیت استاپ ممکن باشد اما تا حدی که توانستم، تلاش کردم تا این کار را بکنم و خوشبختانه موفق شدیم با بوتاس پیشتازان مسابقه باشیم.تا حد ممکن فشار آوردم و امیدوار بودم که می‌توانم پیروز شوم اما متاسفانه لاستیک‌ها به من این اجازه را ندادند و نتوانستم در ادامه پیشتازی خودم را حفظ کنم. در دورهای آخر لاستیک‌هایم کاملا از بین رفته بود و همین باعث شد نتوانم به والتری برسم و البته برای او بسیار خوشحال هستم.

وی در ادامه افزود:

این قهرمانی را تقدیم به خانواده‌ام می‌کنم. من بیشتر از هر وقت دیگری احساس کوچک بودن دارم. از همان ابتدا که وارد شدم، خانواده‌ام را دیدم و همه چیز را از نگاه پدرم می‌خواندم. او از روز اول من را حمایت کرد، همانطور لیندا مادر خوانده و مادرم، به سختی برایم کار کردند که امروز در جایگاه فعلی قرار داشته باشم. به نظرم بعد از مدت‌ها این اولین مسابقه‌ای است که ما به عنوان یک خانواده کنار یکدیگر هستیم. همچنین من واقعا از تمام کارمندهای کارخانه که همگی دوستانم هستند و کسانی که مرا امسال در داخل تیم حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کنم. واقعا کار کردن با این تیم یک امتیاز و افتخار است. واقعا دلتنگ نیکی لائودا شده‌ام و می‌دانم اگر امروز حضور داشت، کلاهش را از سر برمی داشت. من نمی‌توانستم چنین کاری را بدون نیکی انجام دهم، او اینجا با ما است و من خوشحال هستم که او را در این لحظه حس می‌کنم و دوست دارم ششمین قهرمانی جهانم را نیز به او تقدیم کنم.


همیلتون در ادامه گفت:

تلاش بسیار زیادی کردم تا به جایگاه فعلی‌ام برسم. روزها و سال‌هایی که با این امید ادامه دادم که می‌توانم موفق شوم. در ان راه سختی زیادی کشیدم. از اولین باری که قهرمان شدم تا آخرین بار که در همین لحظه رقم خورد را به یاد دارم که چه کارهایی کردم و چه چیزهایی بر من گذشت. این را می‌دانم که هیچ‌کدام از این‌ها بدون تلاش محقق نمی‌شد و واقعا خوشحال هستم که به جایگاهی که در زندگی‌ام می‌خواستم رسیدم. کسب شش بار عنوان قهرمانی جهان با این همه راننده که همگی در کار خود عالی هستند واقعا سخت است و از اینکه من توانستم امسال را نیز با موفقیت پشت سر بگذارم شادمانم. هم‌چنین از هوادارانی که همیشه من را حمایت کردند تشکر می‌کنم که با هر شرایطی چه درون پیست و چه از راه دور انرژی‌های مثبتشان را برای من فرستادند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل