نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فرلاند مندی مدافع رئال مادرید به علت مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود

mendy

فرلاند مندی مدافع سابق تیم لیون و حال حاضر رئال مادرید هفته های آغازین لالیگا را به دلیل مصدومیتی عضلانی از دست می دهد.

انتظار می رود فرلاند مندی خرید جدید رئال مادرید برای پست دفاع چپ، به علت آسیب دیدگی از ناحیه عضله ران به مدت سه الی چهار هفته از میادین دور باشد. خبری که توسط باشگاه رئال مادرید نیز تایید شد. این مصدومیت عضلانی باعث می شود تا مدافع فرانسوی فرصت حضور در هفته های ابتدایی شروع لالیگا اسپانیا را از دست بدهد. ملی پوش فرانسوی که با انتقالی گران قیمت ماه گذشته از لیون به مادرید آمد به احتمال زیاد دیدار اول کهکشانی ها برابر سلتاویگو را از دست می دهد.

فرلاند مندی هفته های آغازین لالیگا را از دست می دهد

فرلاند مندی در پیراهن رئال مادرید مقابل آرسنال

بازیکن فرانسوی کار خود را از باشگاه پاری سن ژرمن شروع کرد. اولین قرارداد رسمی او با یک تیم حرفه ای در سال ۲۰۱۵ منعقد شد تا اینکه دو سال با امضای قراردادی پنج ساله به لیون پیوست. طی دو فصل حضور، مندی ۷۵ مرتبه برای لیون به میدان رفت و با نمایش های خوب خود در تیم منتخب فصل جای گرفت. فرلاند مندی در دو بازی دوستانه پیش فصل رئال مادرید حضور داشت.

در جریان شکست برابر بایرن مونیخ مدافع فرانسوی به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و در بازی با آرسنال که کهکشانی ها در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند، این بازیکن یار ثابت تیم زیدان بود. پیش از مصدومیت مندی، لوس بلانکوس در بازی برابر آرسنال مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی خود را به علت مصدومیت از دست داد. آسنسیو طبق گزارش های پزشکی با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و برای رفع این مصدومیت نیاز به ۷ تا ۸ ماه ریکاوری دارد. تیم زین الدین زیدان با توجه به پشت سر گذاشتن فصلی فاجعه بار در این تابستان دست به خریدهای گران قیمتی زد و مدافع فرانسوی یکی از همین بازیکنان بود.

ادن هازارد ستاره سابق تیم چلسی بزرگترین انتقال این تابستان رئال مادرید بوده است. در کنار ستاره بلژیکی، نفراتی چون لوکا یوویچ، رودریگو گوئس و ادر میلیتائو نیز به پایتخت اسپانیا آمده اند. سران مادریدی همچنین در حال مذاکره با منچستر یونایتد بر سر انتقال پل پوگبا هستند. بازیکنی که سالهاست زیر ذره بین زیدان قرار دارد و خود نیز در پی خروج از درب های اولدترافورد است. رئال مادرید در بخش فروش بازیکنانش نیز تابستان نسبتا شلوغی را پشت سر گذاشته است. مارکوس یورنته به تیم رقیب یعنی اتلتیکو مادرید پیوسته و سرخیو رگیلون و دنی سبایوس نیز با انتقال هایی قرضی و یکساله به ترتیب به سویا و آرسنال پیوسته اند. باشگاه در تلاش است تا پس از گذراندن فصلی دشوار تیم را بازسازی کند. فصلی که با تعویض دو مربی و سپس بازگشت دوباره زین الدین همراه شد. جولن لوپتگی بعد از نمایشی ضعیف در ابتدای فصل اخراج شد و سانتیاگو سولاری پس از یک دوره کوتاه موفقیت، بعد از ارائه نمایش های ضعیف و حذف شانس قهرمانی در تمام رقابت های فصل اخراج شد تا بار دیگر زین الدین زیدان سکاندار هدایت تیم رئال مادرید شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل