نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فرانک ووگل به عنوان سرمربی جدید لس آنجلس لیکرز انتخاب شد

fra

چند روز پیش لووک والتون سرمربی  که از سال ۲۰۱۶ در این تیم حضور داشت، پس از کسب نتایج ضعیف در این فصل بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA و با کسب رتبه دهم این تیم در این فصل از سمت خود بر کنار شد.

تیم لس آنجلس لیکرز که در تقسیم بندی NBA در رده کنفرانس غرب قرار دارد، آخرین قهرمانی خود را در سال ۲۰۱۰ به دست آوردند.آن ها تا کنون ۳۱ بار قهرمان این رقابت ها در سال های ۱۹۴۹, ۱۹۵۰, ۱۹۵۲, ۱۹۵۳, ۱۹۵۴, ۱۹۵۹, ۱۹۶۲, ۱۹۶۳, ۱۹۶۵, ۱۹۶۶, ۱۹۶۸, ۱۹۶۹, ۱۹۷۰, ۱۹۷۲, ۱۹۷۳, ۱۹۸۰, ۱۹۸۲, ۱۹۸۳, ۱۹۸۴, ۱۹۸۵, ۱۹۸۷, ۱۹۸۸, ۱۹۸۹, ۱۹۹۱, ۲۰۰۰, ۲۰۰۱, ۲۰۰۲, ۲۰۰۴, ۲۰۰۸, ۲۰۰۹, ۲۰۱۰ شده اند.

همکاری فرانک ووگل و لس آنجلس لیکرز

حالا اما طبق خبری که در وبسایت رسمی این باشگاه منتشر شده است؛ آن ها فرانک ووگل را به عنوان سر مربی جدید خود انتخاب کردند. او بازیکن سابق بسکتبال است و از سال ۲۰۱۶- ۲۰۱۸ نیز سرمربی تیم اورلاندو مجیک بوده است تا امسال که این باشگاه با او به توافق رسید و به عنوان سرمربی معرفی شد. او از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ را بدون تیم سپری کرد و قراردادی سه ساله را با لیکرز امضا خواهد کرد. همچنین جیسون کید سرمربی سابق میلواکی باکس دستیار او در تیم لیکرز خواهد بود.

همچنین او سابقه حضور در تیم های بوستون سلتیکس در سال های ۲۰۰۱- ۲۰۰۴ ، فیلادلفیا سیکسرز ۲۰۰۴- ۲۰۰۵ و ایندیانا پیسرز ۲۰۰۷- ۲۰۱۱ به عنوان دستیار و ایندیانا پیسرز ۲۰۱۱ -۲۰۱۶ و اورلاندو مجیک ۲۰۱۶- ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی را در کارنامه خود دارد.

تیم لس آنجلس لیکرز نیز در رقابت های کنفرانس غرب این فصل نیز از دور رقابت ها کنار رفت و جواز حضور در بازی فینال را کسب نکرد. تیم های راه یافته به فینال کنفرانس غرب گلدن استیت وریرز و پورتلند تریل بلیزرز می باشند که شب گذشته در اولین بازی خود تیم گلدن استیت وریرز توانست با نتیجه پایانی ۱۱۶ بر ۹۴ پورتلند را شکست دهد و ۱ بر صفر در محاسبات کلی جلو بیفتد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل