نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فرانک لمپارد : تمجید یورگن کلوپ از بازیکنان چلسی بسیار ارزشمند است

lamp 1

تیم های فوتبال چلسی و لیورپول در هفته ششم لیگ جزیره فردا ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند و فرانک لمپارد سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم خود ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فرانک لمپارد و چلسی می توانند صدر نشین لیگ جزیره را شکست دهند؟!

فرانک لمپارد سرمربی چلسی نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:


وضعیت بازیکنان چلسی به چه صورت است؟

میسون تمام تلاش خود را می کند تا به بازی امروز برسد ولی پای وی ورم زیادی کرده بود و شرایط اش ایده آل نبود. اگر مصدومیت اش جدی باشد هیچ کاری از دست ما ساخته نیست و فقط باید صبر کرد و زمان داد تا بهبود پیدا کند. اگر به او فشار بیاوریم یا فکر نکرده عمل کنیم می تواند عواقبل بدی را برای او به همراه داشته باشد. بنابر این در صورتی که احساس کنیم به صورت کامل آماده است او را در بازی فردا خواهید دید. مونت نیز شاید به بازی با لیورپول برسد و بر روی او هم نمی خواهیم فشاری وارد شود. لیست چند ساعت قبل از بازی اعلام می شود و خواهیم دید که آیا این دو به بازی فردا می رسند یا خیر. کانته نیز به تمرینات تیم برگشته است و بسیار از این بابت خوشحال هستیم زیرا بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود. ولی باید میزان آمادگی او را هم در نظر بگیریم و من بسیار دوست دارم تا همه چیز ایده آل باشد و او به ترکیب باز گردد. خیلی خوشحال هستم که او را در اختیار دارم و حتما از او برای کمک به تیم استفاده می کنم و همه شرایط را ارزیابی خواهم کرد تا او به زودی به ترکیب اصلی تیم بازگردد.

نظر شما در خصوص تمجید یورگن کلوپ از لمپارد چیست؟

من بسیار او را دوست دارم و برای من قابل احترام است. از این که در سوپر کاپ با او بازی کردیم لذت بردم و لحظات زیبایی رقم خورد. از نظر من موفقیت های او شانسی یا تصادفی نیست بلکه او هر دستاوردی که به دست آورده شایستگی خودش را نشان داده و پشت همه این ها تفکر و اندیشه بوده است. از نظر من اگر او در خصوص بازیکنان چلسی گفته است که بازیکنان کیفیت فردی و استعداد خوبی دارند و پیشرفت کرده اند پس این قضیه فوق العاده است و بازیکنان باید به این سخنان افتخار کنند و در جهت راستای این سخنان کلوپ تلاش خود را بیشتر کنند تا استعداد های آن ها نمایان شود. حرف کلوپ به این معنی است که ما قدم رو به جلویی برداشته ایم و از این بابت بسیار خوشحال شدم.


نظر شما در خصوص تمدید قرار هادسون اودوی؟

این تمدید خواست همه بود و من هم با او صحبت کردم و نشان دادم که برای من بازیکن مهمی است و در برنامه های آینده من جای دارد به همین خاطر باشگاه تلاش اش را برای ماندن او بیشتر کرد و اوضاع کمی از اختیار من خارج بود ولی صراحتا به همه اعلام کردم می‌خواهم کالوم در چلسی بماند. حالا که قرارداد جدید امضا شده، کار و تلاش شروع می‌ شود. همه از استعداد اودوی خبر داریم اما معتقد هستم توانایی های او بسیار بیشتر از چیزی است که نشان داده است. بسیاری از صحبت‌ها درباره کالوم به قبل از حضور من در چلسی مربوط می‌شود. امیدوارم او به دیگر بازیکنان جوانی که از فرصت ‌ها استفاده می‌کنند، نگاه کند. شما از تامی و میسون نام می‌ برید که البته اتفاق خوبی است. باید همه چیز را کنار گذاشت و تلاش کرد تا بتوان به شرایط ایده آل یک بازیکن رسید. من در چلسی قصد دارم همین قضیه را جا بیاندازم. بهر حال از تمدید قرار داد او بسیار خوشحال شدم و باید کار و تلاش از همین الان شروع شود.

نظر شما درخصوص ملاقات توییتر با باشگاه ‌ها درباره توهین ‌های نژاد پرستانه چیست؟

راستش را بخواهید نمی دانم پشت این قضیه چیست و آیا این صحبت قدمی رو به جلو محسوب خواهد شد یا خیر. صحبت هم از نظر من کافی نیست و باید در عمل خیلی چیز ها ثابت شود. حرف در همه موارد زیاد زده می شود ولی باید دید کدام یک درست خواهد بود.

آیا سوپرکاپ اروپا بر روی بازی یک شنبه مقابل لیورپول تاثیر داشته است؟

آن بازی میزان توانایی ما را اثبات کرد که می توانیم با یکی از بهترین تیم های انگلیس رقابت خوبی را انجام دهیم ولی آن بازی تمام شده و باید بر روی بازی فردا تمرکز کنیم که بسیار مهم است زیرا اگر کوچک ترین لغزشی صورت بگیرد آن ها از فرصت استفاده خواهند کرد و هم چیز خراب می شود.


نظر شما در خصوص ویرجیل فن دایک ؟

او عملکرد قابل قبولی داشته است که باعث شده به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل شود. ولی ما نیز در صورتی که به میدان برود تدابیری ویژه ای برای او در نظر گرفتم. مهاجم های تیم ما نیز می دانند که چگونه کار سختی در مقابل او در پیش دارند و باید تلاش خود را افزایش دهند تا بتوانند کار های لازم را برای دور زدن او انجام دهند.

آیا چلسی در ماه های اخیر همراه با فرانک لمپارد موفق بوده است؟

همان طور که همه می دانند من عاشق باشگاه چلسی هستم و آن را همانند خانه خود می دانم. تلاش بسیار زیادی را انجام می دهیم تا موفق شویم. من نشانه های پیشرفت را در همین مدت کم احساس کردم و از نظر من همین نشانه ها برای رو به جلو حرکت کردن شما کافی است. دوست دارم تلاش خود را همگی بیشتر کنیم تا بتوانیم موفق تر از قبل ظاهر شویم.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های چلسی و لیورپول که در هفته ششم لیگ جزیره فردا یک شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران به مصاف هم می روند، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است. 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل