نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فرانکی دی یونگ: تیم آژاکس توانایی فتح سه‌گانه را دارد

dejong1

فرانکی دی یونگ؛ هافبک جوان تیم آژاکس و فصل آینده بارسلونا، از هیجان خود مبنی بر انتقال به نیوکمپ صحبت کرد.

تیم های زیادی در اروپا خواهان انتقال فرانکی دی یونگ، هافبک آینده دار آژاکس بودند اما او در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت دهد و حالا مدعی شد تلاش خود را می کند تا خیلی زود تبدیل به یکی از مهره های ثابت باشگاه اسپانیایی شود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

فرانکی دی یونگ ۲۱ ساله که امسال یکی از بهترین هافبک‌های دنیا بوده و از فصل بعد نیز در بارسلونا توپ خواهد زد، خودش را برای جدال حساس تیم آژاکس مقابل تاتنهام انگلستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند. جدالی که فرداشب با قضاوت متئو لاهوز اسپانیایی در شهر لندن و در ورزشگاه تازه تاسیس شده تیم تاتنهام برگزار خواهد شد. دی یونگ در واقع آخرین بازی‌هایش را برای آژاکس انجام می‌دهد.

تیم آژاکس که فصلی رویایی را سپری می‌کند، هم اکنون شانس بسیار زیادی برای فتح دو گانه داخلی فوتبال هلند دارد. تیم جوان و یکدست اریک تن هاگ در حال حاضر صدرنشین اردویژه است و یک پای فینال جام حذفی هلند نیز قرار دارد.

فرانکی دی یونگ و بهترین خاطره از تیم آژاکس؟

امیدوارم هنوز از راه نرسیده باشد! وقتی شش بازی بعدی را ببریم، سه‌گانه را برده‌ایم. احتمالش هست. اینکه تا اینجای لیگ قهرمانان اروپا پیش آمده‌ایم، حتما دلیلی داشته است. در اردویژه هم صدرنشین هستیم و به فینال جام حذفی هم راه پیدا کرده‌ایم. مطمئن نیستم همه این جام‌ها را می‌بریم ولی قطعا احتمالش وجود دارد و توانایی آن را داریم. در بازی با تاتنهام فکر نمی‌کنم ما شانس نخست پیروزی باشیم. آنها در لیگ برتر بازی می‌کنند و خیلی خوب کار کرده‌اند. روی کاغذ ما بهتر از تاتنهام نیستیم ولی خیلی هم ضعیف‌تر نیستیم. مادامی که ما بتوانیم به مرحله بعد برسیم، مهم نیست کدام تیم شانس نخست پیروزی بوده است!

فصل آینده و حضور در بارسلونا

فرانکی دی یونگ هافبک فصل آینده بارسلونا

انتظار ندارم فصل بعد از همان ابتدا در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گیرم اما امیدوارم این اتفاق رخ دهد. دلتنگ همه چیز باشگاه آژاکس خواهم شد. من از هر لحظه حضور در این تیم لذت بردم و تیم آژاکس یک باشگاه فوق العاده است که چشم انداز خوبی برای جوانان ایجاد می کند. از اینکه قرار است از آژاکس جدا شوم ناراحتم اما خوشحالم که فصل بعد برای بارسلونا بازی خواهم کرد. با شور و شوق فراوانی راهی بارسا خواهم شد و از این انتقال بسیار هیجان زده هستم. باید اطمینان حاصل کنم که خوب تمرین کرده و بازی می کنم.

مارک اورمارس خیلی قبل از انتقال به بارسلونا با من صحبت کرد. او به من گفت معتقد است بارسلونا باشگاه خوبی برای من است. اوورمارس آنجا بازی کرده و مدعی شد زندگی در بارسلون شیرین است و این تماس کمک زیادی در تصمیم گیری به من داشت. در حال یادگیری زبان کاتالونیایی و اسپانیایی هستم. همسرم نیز اخیرا زیاد به بارسلونا سفر می‌کند تا خانه آینده‌مان را انتخاب کند. هنوز نمی‌دانیم کجا قرار است زندگی کنیم.

گفتنی است همسر فرانکی دی یونگ در جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ حضور داشت.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل