نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

فرانکی دی یونگ : بازی بارسلونا مقابل اینتر بسیار سخت خواهد بود

sdcf

تیم بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،  امشب ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف تیم اینتر خواهد رفت. فرانکی دی یونگ مدافع هلندی و تازه وارد آبی اناری ها که بازی های خوبی را ازخود به نمایش گذاشته است، معتقد است اینتر به همراه آنتونیو کونته بسیار قوی شده است و کاتالان ها کار سختی را در بازی امشب پیش رو خواهند داشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فرانکی دی یونگ و بارسلونا می توانند در مقابل صدر نشین سری آ پیروز شوند؟!

فرانکی دی یانگ که در تابستان امسال با قرار دادی پنج ساله از تیم آژاکس به جمع کاتالان ها ملحق شد، از ابتدای فصل به صورت ثابت در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفته و به نظر می رسد با شرایط این تیم اسپانیایی خود را وفق داده است. وی در شرف بازی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه ای را انجام داد که در زیر می خوانید:

نظر شما در خصوص بازی بارسلونا و اینتر؟

تیم اینتر بسیار در این فصل پر قدرت ظاهر شده است و همراه کونته توانسته ترکیب ایده آل خود را پیدا کند.کونته مربی بزرگی است. او پیش از این نیز در تیم های چلسی و یوونتوس بسیار درخشان ظاهر شده بود و کارنامه اش بیانگر همه چیز است و حالا در اینتر نشان داده است که چه قابلیت های بالایی دارد و چه تیمی را ساخته است.


فرانکی دی یانگ در ادامه افزود:

از نظر من همیشه او من مربی فوق العاده ‌ای بوده است. دوستانی در ایتالیا دارم از جمله دی فرای که وقتی با او صحبت می کردم می گفت که همه از کار با کونته شادمان هستند. اینتر هر شش بازی ‌اش در سری آ را برده و تیم بسیار مستحکم و سازمان یافته‌ای نشان داده است و با امتیاز کامل در صدر جدول قرار دارد.ما در بازی امشب کار سختی را داریم و باید آماده هر اتفاقی باشیم زیرا آن ها بسیار آماده و خطرناک هستند.

نظر شما در خصوص انتقادات هم تیمی سابق اتان ماتیاس ده لیخت؟

راستش را بخواهید نمی توانم نظر خاصی را در مورد او بیان کنم زیرا من این فصل همه بازی‌ های وی را نتوانستم ببینم و به همین خاطر نمی توانم بدون آگاهی او را قضاوت کنم. بازی یووه مقابل فیورنتینا و اتلتیکو مادرید را تماشا کردم و به نظر من ماتیاس در این دو بازی خوب کار کرد و مشکلی وجود نداشته است. او شروع خوبی داشته و در عین جوانی مثل یک ستاره در یوونتوس به نظر می ‌رسد و به همین خاطر انتظارات از او بالا است.

وی در ادامه اذعان داشت:

هنگامی که شنیدم که شاید او به بارسلونا بیاید خوشحال شدم که همانند من بارسا را انتخاب می کند ولی در نهایت با پیشنهاد های دیگر او تصمیم خود را گرفت و به یوونتوس ملحق شد.

نظر شما در خصوص پدیده فعلی بارسلونا آنسو فاتی ۱۶ ساله که بازی های درخشانی را انجام می دهد؟

او استعداد فوق العاده ای داردو همه مرا متعجب کرده است. او ویژگی های خاصی را دارا است که هر کسی آن را ندارد. همین که او در سن ۱۶ سالگی در تیم اصلی تیمی هم چون بارسلونا به میدان می رود نشان از کیفیت بالای او دارد. علاوه بر کیفیت نکته حائز اهمیتی که باید بگویم این است که او بسیار حرفه ای عمل می کند و همین من را متعجب کرده است. راستش را بخواهید من وقتی شانزده سال سن داشتم عادی زندگی می کردم و روال عادی زندگی را در پیش گرفته بودم ولی او فرق دارد و بسیار حرفه ای است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل