نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ غیبت سه‌ماهه دیگو کاستا به دلیل عمل جراحی

5554

دیگو کاستا در تمرینات دیروز اتلتیکومادرید حاضر نبود تا مشخص شود این مهاجم اسپانیایی دچار مصدومیت شده است. کاستا که پیش از این از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده بود حالا دوباره مشکلی مشابه برایش پیش آمده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به نظر می رسد که دیگو کاستا دچار یک مشکل بزرگ از ناحیه ستون فقرات و کمر شده است؛ موضوعی که این مهاجم اسپانیایی را مجبور به انجام عمل جراحی خواهد کرد.

دیسک گردن عامل دوری دیگو کاستا از میادین


کاستا طی روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و احتمالاً پس از آن سه ماه از میادین به دور خواهد بود. سال ۲۰۱۹ را باید برای این مهاجم ۳۱ ساله پایان یافته بدانیم و او احتمالاً از فوریه سال ۲۰۲۰ دوباره در ترکیب اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت؛ موضوعی که قطعاً نمی تواند خبر خوبی برای دیگو سیمئونه باشد که حساب ویژه ای روی این بازیکن در این مقطع حساس فصل باز کرده بود. این در حالی است که در باشگاه همه بر این اعتقاد هستند که سیمئونه فصل را با همان ۲۲ بازیکنی که شروع کرده، به پایان خواهد برد. عمل جراحی شیمه ورسالیکو باعث شد این مدافع کروات برای ماه ها از میادین دور باشد اما او اکنون آخرین مرحله از روند ریکاوری خود را آغاز کرده است. مصدومیت استفان ساویچ در فیفا‌دی قبلی از ناحیه عضله ران باعث شد او در دیدار‌های اتلتیکو مادرید برابر والنسیا، اتلتیک بیلبائو، آلاوز، سویا، اسپانیول و دو دیدار برابر لورکوزن در لیگ قهرمانان غائب باشد. به گزارش آ.اس او به تمرینات گروهی این تیم اضافه شده است و دیگو سیمئونه به زودی می تواند از او استفاده کند. همچنین شیمه ورسالیکو، مدافع راست اتلتیکو مادرید که به دلیل مصدومیت زانو، از ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ بازی نکرده، روز دوشنبه به مادرید بازگشت و از دیروز آخرین مرحله از روند ریکاوری خود را آغاز کرد. این مدافع کروات که امروز در سالن بدنسازی به کار مشغول بود، تمرینات را برای مدتی طبق برنامه و به صورت جداگانه انجام خواهد داد تا به تدریج در تمرینات گروهی حاضر شود.

باید صبر کرد و دید با توجه به مصدومیت طولانی مدت کاستا آیا سیمئونه باز هم تفکر قبلی اش را ادامه خواهد داد یا نه. گفته می‌شود یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های این تصمیم این است که لالیگا هر ساله پس از بررسی کارنامه مالی باشگاه‌ها و بودجه تخمینی‌شان برای سال بعد، رقمی را به عنوان حد پرداختی و هزینه کرد مشخص می‌کند که باشگاه‌ها تحت هیچ شرایطی مجاز نیستند از این رقم عبور کنند. برای اتلتیکو مادرید با همین ترکیب فعلی، پرداختی‌ها به سقف رسیده است. بنابراین این باشگاه در زمستان تنها در صورتی قادر است بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد که یک یا چند بازیکن بفروشد. درست مثل اتفاقی که پیش از انتقال موراتا به اتلتیکو مادرید رخ داد و روخی‌بلانکوس ژلسون مارتینز و جانی را فروخت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل