نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

آ.ا.ک آتن یونان خواهان جذب علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس

asca

در پایان لیگ هجدهم خلیج فارس شایعاتی در خصوص پیشنهاد های خارجی به بازیکنان تیم پرسپولیس شنیده می شود که یکی از آن ها برای علی علیپور مهاجم گلزن سرخپوشان است که سابقه آقای گلی لیگ ایران را هم در کارنامه خود دارد.

درخشش علی علیپور در تیم پرسپولیس و رسیدن پیشنهاد های خارجی

علی علیپور ۴ سال و نیم پیش به تیم پرسپولیس تهران پیوست که در آن زمان مهاجم جوانی بود که تجربه زیادی نداشت و موقعیت های زیادی را خراب می کرد که به همین دلیل مورد انتقاد هواداران قرار می گرفت. پس از این که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان پایتخت شد این مهاجم مازندرانی همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه اش بود. علیپور زیر نظر برانکو به پیشرفت خود ادامه داد و حتی پس از جدایی مهدی طارمی، توانست عنوان آقای گلی را در لیگ برتر ایران کسب کند. وی امسال هم عملکرد خوبی داشت و با ۱۴ گل در رده دوم برترین گلزنان لیگ خلیج فارس قرار گرفت. وی توانست امسال سومین قهرمانی پیاپی را در لیگ ایران با سرخپوشان جشن بگیرد و حالا برای کسب قهرمانی در جام حذفی با این باشگاه تلاش خواهد کرد.

پس از چندسال درخشش زیر نظر برانکو، حالا پیشنهاد هایی از خارج برای وی رسیده است. شنیده می شود تیم فوتبال آ.ا.ک آتن یونان خواهان جذب علی علیپور است و می خواهد از او در فصل آینده لیگ برتر یونان استفاده کند. پیش از این، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان هم سابقه حضور در این باشگاه یونانی را دارد و مهاجم سرخپوشان می تواند به دومین بازیکن ایرانی تاریخ این باشگاه تبدیل شود. آ.ا.ک آتن سال گذشته پس از پائوک و المپیاکوس توانست در رده سوم جدول رده بندی لیگ یونان قرار گیرد. البته این باشگاه نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

حالا باید دید مهاجم گلزن سرخپوشان سال آینده به لیگ یونان خواهد رفت یا خیر.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل