نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

دونی فن دبیک علاقه رئال مادرید به جذبش را تایید کرد

dvb

دونی فن دبیک ملی پوش هلندی تیم آژاکس آمستردام بنظر می‌رسد خروجی بعدی این تیم در تابستان جاری خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دونی فن دبیک هافبک تیم آژاکس تایید کرد که رئال مادرید به جذب وی علاقه نشان داده است و همچنین نگران اخبار رسانه‌ها مبنی بر اینکه او انتخاب دوم بعد از پل پوگبا می‌باشد نیست. بنظر می‌رسد پس از ارائه نمایش های درخشان در ترکیب آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، این بازیکن هلندی نیز راه دو هموطن خود ماتیاس دلیخت و فرنکی دی یونگ را ادامه داده و در این تابستان از آژاکس جدا خواهد شد. رئال مادرید در میان باشگاه های بزرگ اروپایی علاقه‌مندی خود را به امضای قرارداد با این بازیکن ابراز کرده است. لوس بلانکوس در ادامه بازسازی ترکیب خود تحت هدایت زین الدین زیدان به دنبال جذب هافبک هایی نظیر پوگبا و فن دبیک است.

صحبت های دونی فن دبیک در خصوص علاقه مندی رئال مادرید

البته که این شایعات را شنیده‌ام و راستش را بخواهید شنیدن اخبار علاقه‌مندی باشگاه‌های بزرگ بسیار جذاب است. اما در حال حاضر موقعیتم به مانند قبل است اگرچه رسانه ها روزانه داستان‌های جدیدی در مورد آینده‌ام می‌نویسند. البته که علاقه رئال مادرید وجود دارد اما اهالی رسانه در عجله هستند تا این قضیه را به سرانجامی برسانند.

گزارش ها حاکی از آن است که رئال پس از اینکه با باشگاه منچستر یونایتد در امضای قرارداد با پل پوگبا به مشکل خورده، هم‌اکنون ابراز تمایلش را به جذب دونی فن دبیک نشان داده است. مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ستاره فرانسوی چندی پیش تایید کرد که موکلش در حال مذاکره برای خروج از اولدترافورد در تابستان جاری است و رئال مادرید و یوونتوس از مشتریان اصلی هافبک شیاطین سرخ هستند. اگرچه بنظر نمیرسد همچنان توافقی بین دو باشگاه برای خروج پوگبا از یونایتد برقرار شده باشد و این مسئله سران مادرید را به فکر گزینه های دیگر در بازار نقل و انتقالات انداخته است. از دونی فن دبیک در خصوص اینکه او گزینه دوم کهکشانی ها پس از پوگبا است سوال شد و این بازیکن هلندی اینگونه پاسخ داد.

من در خبرها نشنیده‌ام که چنین صحبت هایی انجام شود اما می‌تواند درست باشد. البته که چیزهای بیشتری نسبت به اخبار روزنامه ها وجود دارد اما شما نباید هر چیزی را که آنها می‌نویسند باور کنید. اخبار دروغ همیشه وجود دارد و نیازی نیست که به شما بگویم کدام خبر درست است یا خیر اما باید بگویم در حال حاضر تمرکزم برای بازی شنبه شب (نخستین بازی فصل جدید لیگ هلند آژاکس برابر ویتسه) است و بقیه اخبار به شما خبرنگاران بستگی دارد.

اریک تن هاخ سرمربی تیم آژاکس نیز پس از اینکه در تابستان جاری دو بازیکن مهم خود، ماتیاس دلیخت و فرنکی دی یونگ را به ترتیب به یوونتوس و بارسلونا واگذار کرد حالا واقع بینانه در مورد مسئله انتقال فن دبیک صحبت می کند و می گوید تیمش برای نگه داشتن ستاره های خود باید به سختی تلاش کند. تن هاخ اصرار دارد که آژاکس تمام تلاشش را برای حفظ فن دبیک انجام خواهد داد.

مشخص است که دوست نداریم او را از دست بدهیم بنابراین باید تمام تلاشمان را برای حفظ او در اینجا انجام دهیم. اما زمانی که نام باشگاه های بزرگ به میان می آید کار ما بسیار سخت می شود. ما فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم بنابراین منطقی است که تیمهای دیگر به دنبال بازیکنان تیم ما باشند. ما کشوری کوچک در فوتبال هستیم و کاری از دستمان برنمی آید. دونی فن دبیک مشخصا اهمیت زیادی برای آژاکس دارد و تلاشمان نگه داشتن او در تیم است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل