نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

مدیر برنامه های عثمان دمبله : او تصمیمی برای جدایی از بارسلونا ندارد

4 10

مدیر برنامه های عثمان دمبله بازیکن فرانسوی تیم بارسلونا اعلام کرد که او تصمیمی برای ترک تیم بارسلونا را ندارد و علی رغم شایعات مطرح شده در خصوص فروش او و جدایی از این تیم ، دمبله قصد دارد به فوتبالش در بارسا ادامه دهد و تمام مشکلات را پشت سر بگذارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

حواشی عثمان دمبله در بارسلونا ادامه دارد..

در پی حواشی های زیاد این بازیکن که در خصوص بی انضباطی جهت حاضر شدن در تمرینات بارسلونا و مواردی از این قبیل مطرح شد، چندی پیش سران بارسلونا تذکر جدی را به این بازیکن در مورد بی نظمی هایش دادند و اعلام کردند که قصد دارند پس از چندین بار تذکرات جدی او را از بارسا اخراج و در لیست فروش قرار دهند. ماجرا نیز از این قرار بود که بی نظمی او از حدود یک سال پیش شروع شد و او هر دفعه به دروغ دلیل غیر موجهی را برای این کارش به باشگاه اعلام می کرد و کادر فنی بارسلونا نیز این دروغ ها را متوجه شده و چندین بار به او تذکرات جدی را ارائه کردند. تاخیر و یا غیبت این بازیکن بر سر تمرینات و جلسات توجیهی و غیره به حدی تکرار شده که همه را کلافه کرده است و چند بار نیز با پا در میانی سرمربی این تیم ارنستو والورده و یا دیگر بازیکنان ختم به خیر شد که بار آخر بارسلونا به صورت رسمی اعلام کرد که می خواهد او را از تیم اخراج کند.
به نظر می رسد با این تذکر بسیار جدی که قضیه به بیرون درز کرد و نشریات در این خصوص نوشتند و انتقادات زیادی علیه او به راه افتاد او می خواهد کارش را جبران نماید ولی از سوی دیگر بعد از مصدومیت او در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو که بارسا در هفته اول لالیگا با نتیجه ۱ بر ۰ بازی را واگذار کرد و عدم حضور بلافاصله او در معاینات پزشکی به این بی نظمی ها باز هم دامن زد و قضیه فروش او قوت گرفت و بعد از آن اعلام شد که او پنج هفته قادر نیست تیم اش را به دلیل مصدومیت همراهی کند.


روز گذشته اما مدیر برنامه های او صحبت هایی را در این خصوص ارائه کرد و گفت:

عثمان دمبله به هیچ عنوان قصد جدایی از بارسلونا را ندارد و دوست دارد تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. در این چند ماه نیز ما تلاش کردیم تا وضعیت او را ثابت کنیم تا او بتواند در باشگاه بماند و یک لحظه هم به رفتن فکری نکردیم.

وی در ادامه اذعان داشت:

او از بودن در این جا بسیار خوشحال است و عقیده دارد بارسلونا بهترین تیم دنیا است و در این باشگاه می تواند استعدادش را شکوفا سازد و پیشرفت داشته باشد. البته این را هم به شما بگویم که او از چندین باشگاه بزرگ اروپایی نیز پیشنهادهای خوبی را داشته است ولی عثمان تصمیم دارد در بارسا بماند و برای این تیم به میدان برود. درست است که در حال حاضر از مصدومیت رنج می برد ولی در صورت بهبودی قوی تر از قبل به کارش ادامه خواهد داد و قصد جدایی از این تیم را ندارد.

او هم چنین در خصوص سفر دمبله پس از مصدومیتش به سنگال گفت:

او هیچ سفری به سنگال نداشته است و این قضیه شایعه ای بیش نیست که رسانه ها مطرح می کنند و باید بگویم او در فرانسه در کنار مادرش بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل