نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

حواشی عثمان دمبله ، همچنان دردسر ساز برای تیم بارسلونا

23 2

به نظر می رسد حواشی عثمان دمبله بازیکن تیم بارسلونا کار دست او داده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ماجرا از آن جایی شروع شد که آبان ماه پارسال در تمرین تیمی بارسلونا او بدون اطلاع حضور پیدا نکرد و تا چند ساعت هیچ کس از وی خبر نداشت. بعد از اینکه کادر فنی بعد از چند ساعت او را پیدا می کند و به عبارتی او گوشی تلفن اش را جواب می دهد او عنوان می کند که به دلیل مریضی که ناگهانی برای او پیش آمد او نتوانسته بر سر تمرین برود ولی بعد تر مشخص شد که او دروغ گفته است و بخاطر بازی با پلی استیشن به همراه دوستش شب قبل بیدار مانده است و آلارم گوشی خود را نیز برای تمرین روشن نکرده و یادش رفته است. در آن موقع او از یک جلسه تمریینی تیم محروم شد و از بازی وقت بارسلونا در مقابل تیم بتیس نیز کنار گذاشته شد که بارسلونا در آن بازی با غیبت وی ۴ بر ۳ مغلوب شد.

روزهای سخت عثمان دمبله و تیم بارسلونا


کمی بعد افشا سازی شد که او اولین بارش نبوده است که بر سر تمرین نمی آید یا دیر می آید و هر دفعه بهانه هایی را مطرح می کند به همین خاطر سران بارسلونا تصمیم به اخراج او گرفته اند که با پا در میانی سر مربی بارسلونا والورده تا حدودی در آن موقع ماجرا کنار گذاشته شد. تا حدود یک ماه او مرتب به سر تمرین می آمد ولی باز هم یک روز با دو ساعت تاخیر سر جلسه حاضر شد. ساعتی که قرار بودند بازیکنان در کمپ سنت خوان دسپی حاضر شوند ۱۱ بود ولی او ۱ به سر تمرین آمد و اعلام کرد که خواب مانده است و از همه عذرخواهی کرد. بعد از آن سران بارسا اخطار جدی به او دادند و به نظر می رسید که او مرتب و منظم شده است ولی مثل این گونه نیست و این ماجرا سر دراز دارد. یک منبع موثق به این تیم اعلام کرد که او بارها و بارها بی انضباطی های بزرگ و کوچکی را انجام داد که هر بار به بهانه و پا در میانی بخشیده شد. و اما آخرین بار که منجر شد باشگاه بارسلونا او را تهدید به اخراج کنند به بازی همین فصل در فینال جام حذفی بر می گردد که او به دلیل مصدومیت اش غایب بود و از چند هفته قبل حتی در جلسات ریکاوری و فیزیوتراپی باشگاه نیز غیبت می کرد و دلیل اش را کار با فیزیوتراپ اختصاصی خودش بیان می کرد.

حتی هنگامی که در قبل از بازی بارسلونا با تیم والنسیا در فینال کوپا دل ری والورده سرمربی تیم بارسلونا اعلام کرد که همه بازیکنان حتی مصدوم به سر تمرین بیایند تا از لحاظ تاکتیکی با بازیکنان صحبت کند باز هم او با ساعاتی تاخیر خودش را به تیم رساند و باز هم فیزیوتراپی اختصاصی را بهانه کرد ولی باشگاه بارسلونا پس از شکست از تیم والنسیا و از دست دادن جام قهرمانی هشدار جدی به مدیر برنامه او داد و اعلام کرد که در صورتی که یک بار دیگر این قضیه تکرار شود و او به تعهداتش نسبت به این تیم عمل نکند او را اخراج و در لیست سیاه فروش تابستانی خود قرار می دهند. آن ها به مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کردند که هر چند او از لحاظ کیفیت بازی بسیار خوب است ولی زندگی شخصی وحواشی این بازیکن و بی انضباطی هایش بر زندگی حرفه ایش اثر گذاشته است و دیگر آن ها نمی توانند این اشتباهات را نادیده بگیرند و این هشدار آخر است.

بد نیست بدانید این بازیکن این بازیکن ۲۲ ساله در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۱۰۵ میلیون یورو که مبلغ فوق العاده زیادی محسوب می شود از تیم دورتموند آلمان به تیم بارسلونا آمد و نسبت به دو مهاجم اول این تیم لوییس سوارز و لیونل مسی نتوانسته موفقیت چشم گیری را داشته باشد ولی به این خاطر که او به جای نیمار و هنگام از دست دادن این بازیکن برزیلی به خدمت گرفته شد از ارزش زیادی برخوردار است زیرا هزینه هنگفتی برای به خدمت گرفتن او انجام شده ولی بی نظمی های او به حدی سران بارسلونا را کلافه کرده که آن ها تصمیم به اخراج او گرفتند و باید دید در ادامه این بی نظمی ها چه پیامدهایی برای وی خواهد داشت و آینده او در این تیم چه خواهد شد. آیا او به بی نظمی هایش پایان خواهد داد و باشگاه بارسلونا او را خواهد بخشید ؟ در آینده ای نه چندان دور مشخص خواهد شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل