نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

صحبت های کارلو آنچلوتی پیش از دیدار تیم ناپولی و آرسنال در لیگ اروپا

1 5

در یکی از بازی های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، تیم ناپولی میزبان تیم آرسنال است. بازی رفت با پیروزی 2 بر 0 نماینده انگلیسخاتمه یافت. این بازی امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. به نقل از  Football-Italia؛ کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

کنفرانس خبری کارلو آنچلوتی پیش از بازی تیم ناپولی مقابل آرسنال

در بازی رفت از بازیکنان شجاعت زیادی به خصوص در نیمه اول ندیدم؛ باید باهوش بازی کنیم و دست به ریسک بزنیم. بازی در خانه یک فرصت بزرگ است که باید با شور و انگیزه و البته نگرش درست همراه شود. 90 دقیقه در پیش است و این یعنی لازم نیست که حتما در 15-20 دقیقه اول به گل برسیم. در حال حاضر تنها تیم ایتالیایی حاضر در اروپا هستیم و امیدوارم در روز جمعه نیز همین طور باشد. اکنون امید کل مردم ایتالیا به ناپولی است.

به یک نمایش عالی نیاز داریم و به نظرم رفتن به مرحله بعد، شدنی است. در بازی رفت تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتیم و نتوانستیم پرس همیشگی خود را انجام بدهیم. در بازی فردا این جو وجود ندارد و تازه به نفع تیم ناپولی است. اگر تیم بازی خودش را انجام بدهد، آنگاه جو سن پائولو هم به کمک ما می آید. قطعا فردا با شجاعت بیشتر و شخصیت بالاتری بازی می کنیم.آژاکس فوتبال بسیار خوبی بازی می کند و هیچ کسی انتظار نداشت آنها به نیمه نهایی برسند. فکر نمی کنم آژاکس بتواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود اما شاید من در اشتباه باشم. این روزها همه تحت تاثیر آژاکس قرار گرفته اند؛ آنها تیمی هستند که همیشه بازیکنان فوق العاده ای به فوتبال معرفی می کنند. چنین نگرشی و روی آوردن به برنامه ریزی بلند مدت در ایتالیا جوابگو نیست چون از حوصله هواداران خارج است. هواداران از شما فقط انتظار کسب نتیجه دارند.

آینده کایخون در تیم ناپولی؟ قرارداد او در پایان فصل به پایان می رسد اما باشگاه و خود او خواهان ادامه همکاری هستند. کایخون به تیم ناپولی حس تعلق دارد و به نظرم به کارش در این تیم ادامه می دهد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل