نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

صحبت های فرانک لمپارد و یورگن کلوپ پس از دیدار سوپرجام اروپا

flmp

فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی پس از باخت شب گذشته تیمش در ضربات پنالتی مقابل لیورپول در سوپرجام اروپا ، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سرمربی آبی های لندنی کار خود در چلسی را با دو شکست پیاپی در مقابل دو حریف نامدار آغاز کرده اما معتقد است از این شکست ها درس خواهد گرفت. شب گذشته جدال تیم های چلسی و لیورپول در جریان دیدار سوپرجام اروپا در وقت های اضافی با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی ها لیورپول با نتیجه ۵-۴ موفق شد چلسی را شکست دهد. قرمزها هر پنج ضربه خود را به گل تبدیل کردند و در نقطه مقابل، تامی آبراهام تنها بازیکنی بود که نتوانست برای چلسی گلزنی کند و آدریان سنگربان جدید لیورپول که نخستین تجربه بازی کردن از ابتدا را در پیراهن لیورپول انجام میداد، با مهار ضربه این بازیکن قهرمانی را به شاگردان یورگن کلوپ هدیه داد. چلسی علی رغم اینکه در هفته اول لیگ برتر انگلیس با چهار گل مغلوب منچستر یونایتد شده بود، در این دیدار نمایش تحسین برانگیزی از خود نشان داد و شاگردان فرانک لمپارد در بسیاری از مقاطع بازی موقعیت های خطرناکی روی دروازه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کردند. سرمربی انگلیسی پس از باخت تیمش در مورد این شکست با خبرنگاران گفتگو کرد.

صحبت های فرانک لمپارد در مورد باخت مقابل لیورپول در سوپرجام اروپا

احساسی که به بازی دارم سراسر از افتخار به عملکرد بازیکنانم است. من بازنده بدی هستم، شاید یکی از بدترین های جهان. اما باید بگویم از نحوه نمایش تیمم در زمین راضی هستم و البته ما بسیار بدشانس بودیم. بعد از باخت روز یکشنبه مقابل منچستر یونایتد، در این بازی در سطح بالاتری بودیم اما با بدشانسی نتوانستیم موفق به پیروزی شویم. حالا تا قبل از وقفه بازی های ملی سه بازی دیگر خواهیم داشت و تلاش می کنیم در آن دیدارها به پیروزی برسیم. میسون مانت و تامی آبراهام با اضافه شدن به بازی نیروی تازه ای به تیم تزریق کردند و متاسفانه با بدشانسی موقعیت هایمان وارد دروازه نشد. بازیکنانم شخصیتشان را در زمین نشان دادند. بازی بسیار سختی برابر یک لیورپول فوق العاده داشتیم. به عملکرد تیمم افتخار می کنم و با اینکه در این دیدار شکست خوردیم، اما برای ادامه فصل انگیزه های زیادی دارم.

تامی آبراهام در جریان وقت های اضافه توانست یک پنالتی برای چلسی بگیرد و موجب به تساوی کشیدن دیدار شود. پنالتی که توسط جورجینیو به گل تبدیل شد اما ضربه پنالتی مهاجم ۲۱ ساله در ضربات پنالتی با مهار آدریان همراه شد تا لیورپول قهرمان سوپرجام اروپا شود. لمپارد در ادامه صحبت هایش از تامی آبراهام و دیگر بازیکنان تیمش می گوید.

به آبراهام گفتم که نگران نباشد. من هم پیشتر پنالتی از دست داده ام و این اتفاق برای هر کسی میافتد. چیزی که دوست دارم در او ببینم اعتماد به نفس و انگیزه اش برای پیشرفت به عنوان یک بازیکن جوان است. تامی باید سرش را بالا بگیرد و داشتن چنین تجربه هایی، بخشی از روند تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ است. وقتی پنالتی پنجم را میزنید، می دنید که ممکن است خراب شود.

مردم در این روزها یکسره از بازیکنان جوان چلسی حرف میزنند اما بیایید از جورجینیو و انگولو کانته و بازیکنان دیگر نیز صحبت کنیم. نمایش جورجینو در میانه میدان، کانته که به سختی به بازی رسیده بود، کریستینسن، زوما و سایر نفرات همگی فوق العاده بودند. در اینجا مجموعه ای از بازیکنان باتجربه و جوان را داریم که در کنار یکدیگر به سختی تلاش می کنند. بطور مداوم در حال تلاش هستم تا شیوه دلخواهم برای بازی کردن را به شاگردانم بیاموزم و در دیدار امشب نیز نکات مثبتی وجود داشت. مردم در مورد محرومیت چلسی از نقل و انتقالات صحبت می کنند اما همین حالا هم تیمی با بازیکنان سختکوش داریم که با تمام توان در تمرینات تلاش خود را می کنند تا در این فصل موفق باشیم. از نحوه عملکرد پولیشیچ شگفت زده شدم و فراموش نکنید که او تنها ۲۰ سال دارد و مطمئنا در آینده چیزهای بیشتری از او خواهیم دید.

لازم به ذکر است چلسی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس، در دیداری خانگی به مصاف لستر سیتی خواهد رفت و شاگردان لمپارد امیدوارند تا از رقم خوردن سومین شکست پیاپی جلوگیری کنند.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول نیز پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل چلسی در سوپرجام اروپا، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کلوپ که از قهرمانی تیمش در سوپرجام اروپا ابراز خوشحالی میکرد، دیدار مقابل چلسی را به یک مبارزه بوکس تشبیه کرد. قرمزها، چلسی را در ضربات پنالتی با درخشش آدریان سنگربان جدیدشان شکست دادند. چلسی در نیمه نخست با گل اولیویه ژیرو پیش افتاد اما سادیو مانه دقایقی پس از شروع نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. در وقت های اضافه مانه بار دیگر گلزنی کرد تا لیورپول اینبار پیش بیافتد اما پنالتی جورجینیو کار را به تساوی کشاند. در ضربات پنالتی، ضربه تامی آبراهام با مهار آدریان همراه شد تا شاگردان کلوپ فاتح سوپرجام اروپا شوند. اگرچه کلوپ معتقد است ۳۰ دقیقه اضافه بازی کردن در چنین شرایطی در ابتدای فصل برای تیمش خوب نیست اما او از نتیجه بدست آمده در پایان کار خوشحال است.

صحبت های یورگن کلوپ پس از قهرمانی لیورپول

نه تنها شخصیتمان را نشان دادیم، بلکه چلسی نیز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این بازی مانند یک مبارزه بوکس بود و هر دو طرف در مقاطعی از بازی ضرباتی را به یکدیگر وارد می کردند. هیچکس در استادیوم دوست نداشت دو ۱۵ دقیقه اضافی ببیند اما شرایط آنگونه پیش رفت. یک بازی فوق العاده از طرف چلسی را شاهد بودیم. ما بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه شرایط خوب پیش نرفت. با این حال تا لحظه آخر جنگیدیم و خوشبختانه در انتها پیروز شدیم. هنوز در ابتدای فصل قرار داریم اما با این حال این سومین دیدار رسمی ما در فصل جدید بود. بازی سختی برای هر دو تیم بود اما در انتها هدف قهرمانی بود و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم.

کلوپ در بخش دیگری از صحبت هایش به استفاده از الکس چمبرلین در ترکیب اصلی مقابل چلسی اشاره کرد. بازیکنی که در بین دو نیمه جای خود را به روبرتو فیرمینو داد.

صحبت خاصی با الکس نکردم و فکر نمیکنم لزومی داشته باشد. برای او حضور در چنین دیداری بعد از مدتها دوری از فوتبال مهم بود. او می تواند عملکردی بهتر از بازی دیشبش را به نمایش بگذارد اما چنین چیزی بعد از دوری طولانی مدت از فوتبال طبیعی است و زمان لازم است تا ریتم سابقش را دوباره پیدا کند. در تمرینات به آن فرم سابق رسیده و در بازی نیز لحظات خوبی داشت اما هنوز کیفیت لازم را بدست نیاورده است. نمی خواستم به او فشار بیاورم و تنها دلیلم دادن فرصت بازی به او بود. اما بازی در آن پست و شرایط برایش ممکن نبود و این اشتباه من است و من اشتباهم را می پذیرم چون تصمیم نهایی با من است. با آمدن فیرمینو در نیمه دوم همکاری خوبی با مانه در خط حمله ایجاد شد و خوشبختانه توانستیم به گل برسیم.

لازم به ذکر است شاگردان یورگن کلوپ پس از این قهرمانی، روز شنبه در هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون خواهند رفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل