نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

صحبت های جانفرانکو زولا درباره ادن هازارد قبل از دیدار چلسی-اسلاویا پراگ

1 3

جانفرانکو زولا در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار برگشت تیم چلسی-اسلاویا پراگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا حضور یافت. بازی رفت دو تیم با گل دقایق پایانی مارکوس آلونسو به نفع تیم چلسی به پایان رسیده بود. زولا در مورد این که تیم چلسی با قهرمان شدن در لیگ اروپا می تواند به لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد راه یابد گفت:

از دید من این راه دیگری است ولی ما هنوز در لیگ برتر هم شانس داریم. مقابل لیورپول شکست خوردیم ولی هنوز مسابقاتی باقی هستند و ما تا انتها به تلاش‌ مان ادامه خواهیم داد. فقط به لیگ اروپا فکر نمی‌کنیم. هنوز شانس خیلی خوبی در لیگ برتر، برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد داریم.

پیش بینی در بتکارت

استفاده از ترکیبی قوی‌تر در دیدار امشب لیگ اروپا؟

ترکیب ضعیفی مقابل لیورپول به میدان نفرستادیم. تغییراتی داشتیم چون ترکیب قدرتمندی در اختیار داریم. فردا هم تغییراتی در کار خواهند بود ولی نه زیاد. بازی سختی پیش رو داریم و باید تیم خوبی را به زمین بفرستیم.

مشکلات خارج از زمین

می‌دانم که حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون این تیم جریان دارد. ما مربیان حق نداریم از زمین بازی غافل بمانیم. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. امیدوار هستیم هازارد در باشگاه بماند. ژیرو فوق العاده کار کرده است ولی ماندن او در تیم به تصمیم من وابسته نیست. امیدوارم بماند و این برای خودش هم خوب خواهد بود. قضیه محرومیت هم هست؛ می‌دانم شرایط آسان نیست ولی باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. بارها شنیدم که گفتند امسال فصل بدی را پشت سر گذاشتیم اما اگر قهرمان لیگ اروپا شویم و فصل را در رده چهارم به پایان برسانیم، فصلی عالی را پشت سر گذاشته‌ایم.

ادن هازارد

قطعا ادن هازارد یکی از بهترین‌ بازیکن های دنیا است. به عنوان یک بازیکن و یک پسر جوان، ادن هازارد را تحسین می‌کنم. از آنجایی که سبکی که به دنبال پیاده سازی آن هستیم مناسب ادن هازارد است، مایل هستم مدت بیشتری کنار ما بماند. بر کسی پوشیده نیست که ادن هازارد بهترین فصلش را در تیم چلسی سپری می‌کند.

آنتونی رودیگر

مصدومیتش به آن وخامتی که فکر می‌کردیم نیست و به زودی به تیم باز خواهد گشت. او بازیکن خیلی مهمی برای ماست و من متوجه پیشرفت او از خیلی جهات بوده‌ام؛ چه در زمینه کار با توپ و چه در نحوه دفاع کردنش. بارها مدافعان را عوض کردیم و وقتی کریستنسن کنار لوئیز بازی کرد هم عملکرد خوبی داشت

حضور کیهیل در زمین؟

او در ترکیب تیم برای بازی فردا برای باشگاه چلسی حضور دارد. نمی‌دانم آیا روی نیمکت حضور خواهد داشت یا نه ولی احتمالا همین طور شود. او یک حرفه‌ای خارق العاده بوده است. سال سختی برای او بود چون سرمربی با ایده‌های متفاوتی آمد و رودیگر و لوئیز هم خیلی خوب کار کردند. تنها می‌توانم حرف‌های خوبی در مورد او بزنم. برای او احترام قائل هستم.

پیش بینی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل