نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

شکوردان موستافی: آرسنال نباید مقابل چلسی اشتباهی در خط دفاعی داشته باشد

mustafi1

شکوردان موستافی مدافع آلمانی تیم آرسنال معتقد است که این هجمه انتقادات از خط دفاع توپچی ها ناعادلانه است اما آن ها ازین امر با خبر هستند که باید در باکو مراقب باشند.

شکوردان موستافی می گوید که آرسنال در خط دفاع باید از اشتباهات و خطاهای منجر به گل که این فصل به کرات دیده شده دوری کند تا بتواند شانس بیشتری برای شکست دادن تیم چلسی در فینال لیگ اروپا داشته باشد. در فصلی که گذشت موستافی یکی از اعضای ثابت آرسنال در خط دفاعی این تیم بود، فصلی که آن ها در لیگ با انجام ۳۸ بازی و ۵۱ گل خورده نتوانستند به رتبه ای بهتر از پنجمی دست پیدا کنند. با توجه به نتایج کسب شده در لیگ، آرسنال برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باید در فینال باکو که چهارشنبه شب برگزار می شود پیروز شود. ملی پوش آلمانی برخی از این مشکلات دفاعی را به تغییر سرمربی و عدم هماهنگی بازیکنان با اونای امری در فصل اول حضورش در تیم نسبت داد و اعتقاد دارد بعضی دیگر از این مسائل انتقادات زیاده از حد است.

شکوردان موستافی در صحبت های خود اظهار داشت:

فینال بازی ای خواهد بود که تنها انجام یک اشتباه شما را مجازات می کند و به همین خاطر است که باید بسیار مراقب باشیم. وظیفه ما به عنوان یک مدافع این است که تلاش کنیم تیم گلی را دریافت نکند اما اگر شما ۹۰ درصد کار خود را به خوبی انجام دهید و در ۱۰ درصد دیگر حریف موفق به گلزنی شود، مردم آن ۹۰ درصد را فراموش می کنند. سرمربی تیم ترجیح می دهد که ما حتی اشتباه مرتکب شویم اما همچنان سبک بازی خودمان را ادامه بدهیم به جای اینکه هر شکل بازی دیگری را امتحان کنیم و او نتواند سبک بازی ما را بشناسد. باید سبک و شیوه بازی همیشگی را ادامه دهیم. شما می خواهید بازی را طوری به پایان ببرید که بدانید در زمین چه کاری انجام داده اید به جای اینکه بعد از بازی به خود بگویید ما با این بازی بد چطور پیروز شدیم! این نوع بازی برای شما ثبات به ارمغان نمی آورد. بدون یک هویت و سبک بازی مشخص چیزی را پیروز نخواهید شد و این پیدا کردن هویت در مسابقه مدلی است که ما برای بازی کردن انتخاب کرده ایم. در تیم ما بازیکنان زیادی نیستند که در سطح باشگاهی در چنین فینال هایی بازی کرده باشند بنابراین این بازی یک رقابت بزرگ برای ما خواهد بود. از شما می پرسم چه دیدگاهی در این زمینه دارید، بازیکنانی با تجربه که در فینال های زیادی حضور داشته اند یا تیمی که برای اولین فینالش انگیزه بسیار زیادی دارد؟ این بستگی دارد که چه نوع نگاهی به این قضیه داشته باشید. من فکر می کنم نداشتن تجربه از یک لحاظ مثبت است چون شما پا به میدان می گذارید و تنها انگیزه تان فتح جام است. برای ما این یک مسئله مثبت است تا منفی. قهرمانی در یک جام بسیار اهمیت دارد زیرا این چیزی است که شما در پایان دوران بازیگری خود می شمارید.

لازم به ذکر است تیم های آرسنال و چلسی چهارشنبه شب در فینال لیگ اروپا در شهر باکو آذربایجان به مصاف یکدیگر می روند و این تنها شانس یاران شکوردان موستافی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا سال آینده خواهد بود. برنده این مسابقه تابستان آتی در سوپرکاپ به مصاف برنده لیگ قهرمانان اروپا یعنی یکی از میان لیورپول یا تاتنهام خواهد رفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل