نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

لیگ ملت های والیبال ؛ شکست تیم ملی والیبال ایران برابر فرانسه

azs

در روز سوم هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران به مصاف فرانسه رفت که برخلاف بازی های قبل عملکرد خوبی نداشت و شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار در لیگ ملت های والیبال شکست خورد

در ست اول فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و در وقت استراحت اول ۸ بر ۶ پیش افتاد. در ادامه فرانسوی ها اختلاف را بیشتر کردند تا در وقت استراحت دوم ۱۶ بر ۱۰ پیش افتند. در ادامه بازیکنان کشورمان نتوانستند اختلاف را کم کنند و فرانسوی ها در پایان این ست توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ تیم ملی والیبال ایران را شکست دهند.

در ست دوم بازی پایاپای بود تا اواسط بازی دو تیم مساوی پیش می‌رفتند. در پایان وقت استراحت دوم فرانسه ۱۶ بر ۱۴ از کشورمان پیش افتاد. این ست همچنان نزدیک و پایاپای ادامه داشت تا در نهایت فرانسه با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ موفق شد کشورمان را شکست دهد و به پیروزی نزدیک شود.

در ست سوم این دیدار که در مسابقات لیگ ملت های والیبال برگزار می‌شود، باز هم تغییری در روند بازی وجود نداشت و در پایان وقت استراحت اول، فرانسه ۸ بر ۶ پیش افتاد. در ادامه فرانسوی ها این فاضله را حفظ کردند و موفق شدند در پایان وقت استراحت دوم هم ۱۶ بر ۱۴ پیش افتند. در پایان شاگردان کولاکوویچ نتوانستند کاری کنند تا فرانسه این ست را هم ۲۵ بر ۲۱ پیروز شود تا در مجموع تیم ملی والیبال ایران در روز سوم هفته سوم لیگ ملت های والیبال با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل فرانسه شکست بخورد.

این شکست تاثیر در جایگاه کشورمان نداشت و همچنان در صدر جدول مسابقات حضور دارد و پیش از این هم صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کرده است.

محمد جواد معنوی نژاد با کسب ۱۰ امتیاز، امتیاز آور ترین بازیکن کشورمان در این دیدار بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل