نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

شوک در ایتالیا؛ الگری در آستانه جدایی از تیم یوونتوس ، کونته نزدیک به اینتر

alee

ساعات پایانی چهارشنبه شب خبرهای مهمی در فوتبال ایتالیا منتشر شد که آینده دو تیم بزرگ این کشور یعنی تیم یوونتوس و اینتر را تحت تاثیر قرار می داد. یکی جدایی مکس الگری از یووه و دیگری نزدیک شدن آنتونیو کونته به باشگاه اینتر.

پس از سال ها عدم موفقیت تیم یوونتوس در اروپا به نظر می‌رسد، نشانه‌هایی از باشگاه یوونتوس مبنی برجدایی مکس الگری دیده شده است. در همین مورد یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه یوونتوس و روزنامه لااستامپا اعلام کرد که مکس الگری یوونتوس را ترک خواهد کرد و دیگر این مربی با بیانکونری برای فصل آینده ادامه نخواهد داد. برخلاف روزهای اخیر، شایعات در خصوص جدایی الگری بیش از پیش مطرح شد و گفته شد که امشب در کونینتانزا شاید جلسه ای میان آندرا آنیلی و مکس الگری برگزار شود، هنوز خبری از برگزاری چنین جلسه ای مطرح نشده است، اما آنطوری که شایعات در رسانه‌ها، امروز مطرح شده بود، احتمالا فردا مکس الگری جدایی خود از یوونتوس را اعلام خواهد کرد.

یکی دیگر از خبرنگاران تورینی نیز لحظاتی قبل تأیید کرد که به نظر می‌رسد مکس الگری پس از پنج فصل حضور و کسب یازده جام در یوونتوس، به پایان راه خود در این تیم رسیده است.

آینده مبهم مکس الگری و آنتونیو کونته

جانلوکا دی مارتزیو و فابریتزیو رومانو نیز مدعی شدند حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس، باعث تیره شدن رابطه میان آنیلی و الگری شده است. الگری از پاری سن ژرمن، پیشنهاد بسیار خوبی دریافت کرده است و احتمالاً آینده اش را در پایتخت فرانسه دنبال خواهد کرد. با این وجود، پیش بینی می‌شود، طی ساعات آینده باید منتظر واکنش رسمی از سوی طرفین بود.

از طرفی دیگر باز هم لااستامپا گزارشی منتشر کرده است و تأیید کرده که آنتونیو کنته پیشنهاد دریافتی از آاس رم را قبول نکرده است و در شرایط فعلی، احتمال حضورش در اینتر، بیشتر از یوونتوس است.وبسایت اسکای اسپورت ایتالیا هم با قاطعیت می‌گوید که احتمال بازگشت آنتونیو کونته به یوونتوس ضعیف است و او در حال مذاکره با جوزپه ماروتا برای حضور در اینتر است.

حالا اما با حذف شذن نام کونته از لیست مود علاقه های یوونتوس، باید دید که سران این تیم، در صورت جدایی الگری، به سراغ چه کسی خواهند رفت. در حال حاضر چیزی که از رسانه های ایتالیایی برداشت می‌شود، حضور محتمل کونته در اینتر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل