صفحه اصلی / عمومی / فوتبال جام حذفی ایتالیا ؛ پیش‌بازی سمپدوریا- میلان

فوتبال جام حذفی ایتالیا ؛ پیش‌بازی سمپدوریا- میلان

ad banner

فوتبال جام حذفی ایتالیا ؛ پیش‌بینی بازی سمپدوریا- میلان

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه ۲۲ دی‌ماه تیم فوتبال سمپدوریا میزبان تیم فوتبال آث‌میلان خواهد بود. پیش‌بینی بازی سمپدوریا- میلان با توجه به تک‌حذفی بودن بازی و شرایط دو تیم در جدول سری A، یکی از مهیج‌ترین پیش‌بینی‌های هفته برای علاقمندان به شرط‌بندی فوتبال خواهد بود. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال سمپدوریا در مرحله یک سی و دوم نهایی تیم فوتبال ویتربیزه را از پیش رو برداشت تا حریف تیم فوتبال اسپال در مرحله یک شانزدهم نهایی باشد و در این دیدار نیز با نتیجه دو بر یک موفق به حذف تیم اسپال شد تا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم قدرتمند میلان صف‌آرایی کند. این در حالی است که تیم فوتبال میلان برای دست‌یابی به ششمین قهرمانی خود، اولین دیدار خود در این رقابت‌ها را برگذار می‌کند.

تیم فوتبال میلان در شش بازی قبلی خود مقابل تیم فوتبال سمپدوریا ۴ پیروزی به‌دست آورده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

سمپدوریا؛ در رویای پنجمین قهرمانی

تیم فوتبال سمپدوریا در این دوره از رقابت‌های سری A ایتالیا حضور درخشانی داشته است. به‌طوری‌که آنها از ۱۹ بازی خود در این رقابت‌ها ۶ باخت، ۵ تساوی و ۸ برد به‌دست آوردند. ۳۲ گل زده در مقابل ۲۳ گل خورده نشان از قدرت این تیم در خطوط دفاع و حمله دارد. آن‌ها از پنج دیدار آخر خود در رقابت‌های سری‌ A یک تساوی، یک باخت و سه برد به‌دست آوردند که باخت آنها در مقابل تیم قدرتمند یوونتوس بوده است. سمپدوریا در فوتبال جام حذفی ایتالیا ۴ قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی در کارنامه دارد. سمپدوریا در این فصل از رقابت‌های جام حذفی عملکرد خوبی داشته است. آنها در سومین دیدار خود می‌توانند با خلق یک شگفتی، میلان را شکست دهند و راهی مرحله یک‌چهارم شوند. مارکو جامپائولو، سرمربی تیم فوتبال سمپدوریا در این دیدار تلاش خواهد کرد با حذف میلان یک گام دیگر به پنجمین قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا نزدیک‌تر شود.

فوتبال جام حذفی ایتالیا

میلان؛ روسونری‌ها جام می‌خواهند

تیم فوتبال میلان با کسب ۵ قهرمانی، ۸ نایب قهرمانی و حضور ۱۲ باره در مرحله نیمه‌نهایی یکی از موفق‌ترین تیم‌های ایتالیا در  رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایتالیا به‌شمار می‌رود. میلان در رقابت‌های جام حذفی فصل قبل در مرحله یک چهارم نهایی تیم فوتبال اینتر میلان را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه‌نهایی در ضربات پنالتی تیم فوتبال لاتزیو را شکست داد تا حریف تیم فوتبال یوونتوس در فینال شود. میلان در دیدار پایانی با ۴ گل از تیم قدرتمند یوونتوس شکست خورد تا از رسیدن به ششمین قهرمانی خود پس از ۱۵ سال ناکام بماند. میلان در این فصل از رقابت‌های سری A ایتالیا نتایج پر نوسانی کسب کرده است. به‌طوری‌که آن‌ها از ۱۹ بازی خود ۴ باخت، ۷ تساوی و ۸ برد به‌دست آوردند و با ۳۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند. گنارو گتوزو، سرمربی تیم فوتبال میلان در این دیدار حساس تلاش خواهد کرد با حذف تیم سمپدوریا برای صعود به مرحله نیمه نهایی تیمش را آماده رویارویی با برنده دیدار ناپولی- ساسولو کند.

فوتبال جام حذفی ایتالیاپیش‌بینی بازی سمپدوریا- میلان

با توجه به نتایج هفته‌های اخیر دو تیم در رقابت‌های سری A و هم‌چنین تک‌حذفی بودن این دیدار گزینه برد‌مساوی تیم فوتبال میلان می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال باشد.

داویده ماسا این دیدار حساس را در استادیوم لوئیجی فراری قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقات جام حذفی ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *