نماد سایت سایت شرط بندی بتکارت

تحلیل شرط‌بندی؛ ناپولی ،گتوزو ، مصدومیت کولیبالی و روزهای مبهم آینده

3232

پس از اخراج کارلو آنچلوتی از سمت سرمربیگری ناپولی ، جنارو گتوزو هدایت این تیم را بر عهده گرفت که در اولین دیدار موفق نبود و شکست خورد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

جنارو گتوسو که در اولین بازی که روی نیمکت سرمربیگری ناپولی حضور داشت، تیم تحت‌ هدایتش شب گذشته در هفته شانزدهم سری A ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پارما شد، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت:

ما در چند روز گذشته روی سیستم بازی ۳-۳-۴ کار کرده بودیم اما در جریان بازی مجبور شدیم به سیستم ۴-۲-۴ روی بیاوریم تا اوضاع را تغییر دهیم. به نظرم درست نیست درباره بدشانسی صحبت کنیم، چون ۱۰ دقیقه اول بازی خود گویای همه چیز است. این تیم از نظر روانی رنج می‌برد، چون ناپولی در سری A ایتالیا به چنین روند طولانی بدون برد عادت ندارد. این بازیکنان عادت به این دارند که برای قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول چالش کنند، بنابراین در تلاش هستند تا خود را با شرایط وفق دهند.

شب‌های سخت ناپولی چه زمانی تمام می‌شود؟


سرمربی جدید ناپولی که روز چهارشنبه به عنوان جانشین کارلو آنچلوتیِ اخراجی معرفی شد، اظهار داشت:

من تمامی مسئولیت و سرزنش‌ها بابت این شکست را برعهده می‌گیرم. هواداران هم طبیعی است که تیم را هو کنند چون نتایج چیزی نیست که آنها می‌خواهند. می‌دانم که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارم اما این من هستم که باید تصمیم بگیرم چه کسانی بازی کنند و باید در کنار هم سعی کنیم تا راه‌حلی برای رسیدن به تعادل مدنظر پیدا کنیم. دوست نداشتم هر دو مدافع میانی‌ام همزمان رو به جلو حرکت کنند اما ما به این خاطر این کار را کردیم چون می‌خواستیم به بازی بازگردیم، اما همین باعث شد تعادل تیمی‌مان به هم بخورد و تاوانش را هم پس دادیم.

سرمربی ایتالیایی ناپولی تصریح کرد:

نگرانی‌ اصلی‌ام در حال حاضر این است که به این تیم کمک کنم تا آرامش خود را دوباره بازیابد. نمی‌خواهم صحبتی درباره بدشانسی‌مان بشنوم. به نظرم با کمی دقت بیشتر می‌‌توانیم بهتر کار کنیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن، در پیش داریم. قطعاً می‌توانیم بازیسازی بهتری از خط دفاعی داشته باشیم اما پیش از هر چیز باید ذهنیت‌مان را بسازیم. این تیم باید تنش را کنار بگذارد و باید به ارائه آن فوتبال روانی که سال‌ها انجام می‌داد، بازگردد.

این اما پایان اتفاقات برای ناپولی نبود و در این دیدار یک مشکل دیگر به مشکلات این تیم اضافه شد؛ مصدومیت کالیدو کولیبالی بهترین مدافع این تیم.

این مدافع میانی سنگالی که فصل گذشته به عنوان بهترین مدافع سری A انتخاب شد، در شب باخت خانگی ۲ بر یک ناپولی، در همان دقایق ابتدایی دچار کشیدگی عضله از ناحیه ران پای راست شد و به همین دلیل زمین بازی را خیلی زود ترک کرد. طبق بیانیه باشگاه ناپولی مصدومیت کولیبالی از ناحیه عضله دو سر بوده است و اگرچه هنوز معاینات بیشتری برای تعیین دقیق میزان آسیب‌دیدگی او وجود دارد اما گفته می‌شود که او حداقل تا بعد از تعطیلات کریسمس خانه‌نشین خواهد بود. به این ترتیب در اولین بازی جنارو گتوسو به عنوان سرمربی جدید ناپولی، او علاوه بر قبول یک شکست، یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش را هم از دست داد و این در حالیست که آبی‌پوشان جنوب ایتالیا سه بازی سخت پیش رو دارند که در آنها باید به ترتیب به مصاف تیم‌های ساسولو، اینتر و لاتزیو بروند.


طبق آمار ناپولی در ۸ بازی اخیر خود در سری آ هرگز با برد زمین را ترک نکرده است. ۵ تساوی و ۳ باخت در این ۸ بازی در کارنامه پارتنوپی دیده می شود. چنین روندی از فصل ۲۰۰۹/۱۰ برای ناپولی در سری آ بی سابقه است. آنها در مقطعی از آن فصل نیز دقیقا در ۸ بازی پیاپی چنین عملکردی داشتند. (۵ تساوی و ۳ باخت) آخرین برد تیم شهر ناپل در سری آ به تقریبا دو ماه پیش برمی گردد تا آنها به رتبه هشتم جدول سقوط کنند. در صورت برد تورینو و میلان در بازی های این هفته، احتمال سقوط ناپولی به رتبه دهم جدول نیز وجود دارد. با احتساب بازی های لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی در ۱۵ دیدار اخیر خود فقط ۲ برد کسب کرده است.

گفتنی است در بازی با پارما، تیم گتوزو ۳۳ شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرد. برای سومین بار طی ۱۵ فصل اخیر سری آ است که تیمی با وجود حداقل ۳۳ شوت، دیداری را واگذار می‌کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل